Jump to content

Recommended Posts

А представителите на рево в бг имат ли дино? Не съм много сигурен. :hilezh:

 

@petrishki виде ли сега че дизело бега повече от миксерчето? :lol:

 

И тея коне на гумите ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 246
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На гуми да.. То дали са точно толкова конете,  никой не знае. Според мен е добре да се иде на дино, което мери на хъбовете - Prospeed, Heed, etc.. 

 

По-важна е разликата за водача при шофиране,  конете еви ги.

 

Бегаше мааалко повече преди чипа,  след обаче има бая разлика :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рево за да го предложат е минал доста тъпи през диното. Бай ви Пепинко и т.н. пишат некви неща и айде на гъзомера . Точно за шкодата с 2.0тси е кощунство да не се сложи рево. Хубава кола с хубав мотор, имат перфектни неща за него. Ако говорим вече за цена, тогава разбирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са особено радостни дизел оунърите със софтуери на рево.

Не разбрах, кой рево дилър има дино в България?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ако за 300лв ви е зора.... по-добре въобще да не се занимавате...аз визирах на колегата шкодата...Точно за нея не бих се замислил въобще къде да ходя. А за дино-то, тези софтуери се разработват от  фирми и на дино и на път . Няма какво да им се донастройва, че да ти трябва в реално време дино, за да следиш тук като пипнеш малко, там като пипнеш малко , какво се случва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

24 minutes ago, danson said:

е ако за 300лв ви е зора....

 

Дай да видим как е сметката ..

- гаражен чип за моя кенеф: 400лв-500лв

- рево: 1200лв

- АПР: 1600лв

- MTM: 2000лв 

 

Ти как избра Рево при тази ситуация и защо? Какво мислиш за разликата в цената и какво я оправдава? Как точно прецени, разликата в качеството между тия предложения и на база на какво заклеймяваш едни за разлика от други?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за какъв "стейдж" се готвиш на TSI-а, но от Рево или АПР не мисля, че някой с "къстъм" ремап ще успее да ти я направи по-добре. Мапърите в България определено нямат опит с тези двигатели, а той си има специфики, а и не мисля всъщност, че въобще някой ще успее да направи нещо "къстъм" успешно без да работи на базата на закупени готови файлове. Аз съм минал през няколко "къстъм" настройки на моята, но поради специфики на хардуера ... и ако можех да избирам не бих се замисли и за миг да налея Рево или АПР. Нали не мислиш, че Пепино или който и да е, е правил толкова тестове и е разнищил толкова подробно картите, както Рево или АПР.

Редактирано от Jawbreaker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек,  всичко това е ясно. Някъде да съм написал,  че Пепино е най-добрия на тоя свят?

 

Коментирай и другите 3 предложения - какво, защо, цена, етц.

 

Стейдж1 на сток кола, не е нещо ужасно сложно все пак...

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Jawbreaker написа:

... TSI-а, ... той си има специфики ... и ако можех да избирам не бих се замисли и за миг да налея Рево или АПР....

И аз мисля така ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, petrishki написа:

Човек,  всичко това е ясно. Някъде да съм написал,  че Пепино е най-добрия на тоя свят?

Коментирай и другите 3 предложения - какво, защо, цена, етц.

Стейдж1 на сток кола, не е нещо ужасно сложно все пак...

Ти преценяваш (цена / резултат / риск)... аз знам при мен какви резултати са изкарани и след какви донастройки, когато бях Stage 2+ и ако сега избирах, щях да сложа Рево.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото като резултатите може да погледнеш сравнения в нета, Рево ако не по-добре, то са заедно с другите. Даже съм виждал Рево стейдж 1 вс АПР стейдж 2...Рево бие. Не на последно място - цената на Рево е доста по-достъпна + че имаме официален дилър в София. Наистина за твоя мотор, резултатите ще са страхотни. И цената ако не се лъжа е по към 1000лв, не 1200. Но затова - запитване до представителите. Ако не друго - потърси ги за консултация, абстрахирайки се от това , че те са дилър, просто за информация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз цени съм търсил вече за всички, затова ги цитирам.

И на трите марки има официални представители в България, даже и в София. Достъпни са всички :)

 

Точно поради причината, че не може обективно да се прецени, Рево колко по-добро от гаражен тунинг, специално за най-простото нещо в тунинг света - Стейдж 1, не знам дали е оправдано да се дадат 2 пъти повече мангизи ...

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурният отговор на "дали е оправдано" особено, когато се сравнява с неясен софт, е да го направиш и да тестваш. Може резултатът да те задоволява. Аз също мислех като теб, че не може да е толкова сложен тунинга на сток TFSI и е неоправдано скъп маковия софт ... и сега мисля обратното ...това е моя опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съществени разлики в софтуер за заводски сет ъп според мен не може да има между утвърдените фирми. Всички що годе отбират какво и как се прави, а ограниченията идват от самия сет ъп не толкова от софта. Много се забавлявам като започне да се говори за 1+,2, 2+, 2 и 1/4, 2 и 3/4, 3 "на косъм" стейдж, после как по-ниская стейдж на едната биел по-високия стейджа на другата фирма... Пълни глупости и хората се зарибяват по разни дреболийки и изсипват пари със самосвали заради някаква цифричка.

Чипосва се там където има добро и адекватно отношение към клиента. В този контекст бих си закарал колата в Prospeed.

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Jawbreaker написа:

Не знам за какъв "стейдж" се готвиш на TSI-а, но от Рево или АПР не мисля, че някой с "къстъм" ремап ще успее да ти я направи по-добре.

 

E точно, че нищо не им е "къстъм"

Всичките бг мапери са си набрали от някъде готови файлове и си ги пляскат щото е най-лесно.

Нищо чудно и рево файлове да имат случайно. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, danson написа:

Рево за да го предложат е минал доста тъпи през диното. Бай ви Пепинко и т.н. пишат некви неща и айде на гъзомера . Точно за шкодата с 2.0тси е кощунство да не се сложи рево. Хубава кола с хубав мотор, имат перфектни неща за него. Ако говорим вече за цена, тогава разбирам.

Цената бърка нещата.Иначе 2.0T мотора има запас много.Зависи кой и колко желае.

Тунинг Jetta V 2.0TFSi 350+ - Фолксваген Клуб България

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото при Рево специално (не знам за другите тунинг фирми) , е че плащаш стейдж 1. В следващ момент решаваш както пича със шкодата , отиваш на стейдж 2 , после може и 3. Тогава плащаш само разликата с предният стейдж , което също си е предимство според мен. Отделно за 2.0тси точно имат супер китове техни си, разбира се и цената е дебела, но тук се говори за тунинг и то качествен....сейфти така да се нарече. Аз бих заложил , ако колегата отиде при някой гаражен да сложи чип и след това сложи РЕВО, че ще се очуди каква разлика има. Предимството е не само като абсолютна стойност и цифри за коне и въртящ момент. Тук се залага на поведение през целият работен диапазон и от там идват големите разлики. Колата е много по-добра за каране , може като пикови стойности дори да е по-ниска. Но всеки сам си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@danson гледайки графиката, която постнах вчера, не мислиш ли, че е заложено добро поведение през целия работен диапазон? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
На 16.04.2018 г. at 18:58, petrishki написа:

И аз споделям твоето мнение. За цената си е задоволително. 

Здравейте,ходих при Пепино с киа рио 1.1 дизел и съм много доволен,от 75коня е 100коня,много разбран човек  и разбиращ от работата си

Няколко месеца я карам така и е екстра.

Той е човека с все ръце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...