Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Отговори 246
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По 100лв на месец да беше заделял от джобните, от април до сега, и нямаше да ти се налага до ходиш при Пепино... Карате коли за 20к, а се стискате за 500лв разлика, да ви сложат софтуер разработен на дино, от фирма доказала се в цял свят... трагикомедия.

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е нужно да спестявам за да сложа едно рево. Просто не ми се вижда логично да дам 1000лв за нещо, което се продава и за 400лв... разликата в качеството едва ли е два пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самонавивайте се няма лошо :) не че нещо, ама не малко хора опитаха схемата с подобно чипче при някой и след това пробваха Рево...от любопитство толкова ли си струва разликата...излишно е да казвам колко от тях искаха да си върнат стария софт ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всичко нормално по мотора и т.н. на РС-а,какви коне се очаква да извади,ако е с Рево?Кутията ще я пипат ли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50-80 коня отгоре. Ако ще се прави рев, добре е и на кутията един софт, да. Има доста бонуси: вдигат торк лимитъра, забранвяват кикдауна и автоматичното превключване, когато минеш на ръчна смяна, вдига се прекъсвача на 7к и в допълнение лаунч-а става на 3200 оборота, демек около 1500-1700 повече от сток.

Стейдж 1 и на двете - 900 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Krisko_A6 написа:

... и нямаше да ти се налага до ходиш при Пепино...

Аз като видя някои коли с този стикер "pepino ..." ме лъхва едно такова gender усещане. Може да е кадърен човека но това име ... Харесвам си MADNESS ...B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мотрониците (и не само) правилното място беше едно... Ако пак ми се наложи ще се търси вариант в чужбина или ще се минава на някаква друга електроника. За по-новите автомобили и не до там индивидуални проекти аз също бих предпочел вариантите рево, мтм и т.н, защото освен перформънс, там ти гарантират и сигурност/надеждност, която за ежедневен автомобил би трябвало да е топ приоритет, а стане ли нещо ходи и търси отговорност от гаражен/квартален мапер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава, че се очаква щом е ежедневка да е в прилично състояние. И такава, че при споменатите софтуера е разработван и тестван от хора, които си имат представа какво правят. За теб като няма значение отиваш при бай Пешо в кварталния гараж да ремапне с някой готов софт(с който се е сдобил незнайно от къде) или още по-лошо с някой, върху който е творил незнайно какво. Всеки си има глава на раменете да си преценява и мнението ми не задължава никой :zustimm:

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мотрониците (и не само) правилното място беше едно...

Тони TST ли? До колкото знам сега е radeff garage и отзивите също са добри?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При читав сервиз и мапер,първо ако колата има евентуален проблем,ще ти каже или помогне за неговото отстраняване.След това ще мапва.

Относно продуктите на Revo Technik предлагани на съответните места в България,всеки решава дали да пробва и плаща.Места,диностендове-бол.

TFSI/TSI моторите на ВАГ са по-специфични,и е добре да бъдат пипани от хора които са в час с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/3/2018 at 12:54, GTX3071R написа:

За мотрониците (и не само) правилното място беше едно... Ако пак ми се наложи ще се търси вариант в чужбина или ще се минава на някаква друга електроника.

Дай го твоя файл да видим какво толкова "извънземно" е правено във Варна?!?! Ще обясня всяка една промяна за какво е направена и каква е била целта тук във форума... 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да пропусна това предложение :hilezh: Нищо извънземно няма, просто кадърно ремапнато ECU на кола с 800сс дюзи, без дебитомер и т.н (все неща, които отказваха доста хора и ми предлагаха електроники по 3К и нагоре). Щом толкова ги "чуваш" нещата и можеш да обясняваш на дълго и широко можеш да блеснеш с някоя направена от теб кола :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.08.2017 г. at 16:10, Iborisov написа:

гр. Бургас

 

Instroi Motorsport - ДИНО ТЕСТ               - https://www.facebook.com/Instroi-Motorsport-1443954419203429

Performance 99 Tuned                                  - http://www.performance99.com/

Power Tuning                                                    - http://powertuning.bg/

 

Да добавим за Бургас и тези https://bg-bg.facebook.com/audipartsbg/

Може би скоро ще има реални отзиви за работата им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, GTX3071R написа:

Нищо извънземно няма, просто кадърно ремапнато ECU ..

Това кой ти го каза? :)

Преди 1 час, МММ1 написа:

 

Да добавим за Бургас и тези https://bg-bg.facebook.com/audipartsbg/

Може би скоро ще има реални отзиви за работата им.

Скоро ще направя ъпдейт на темата и ще ги добавя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Това кой ти го каза" прозвуча малко не на място.

Едно, че както са "казали хората" - за...или добро или нищо.

И друго, че за Тони (още когато беше между живите) надали са били много недоволните от неговата работа.

А ти малко го изкара, че не ги е "чувал" нещата.

Наистина не е лошо,като се казва "аз мога по-добре от оня" или "той за нищо не става", да се покаже нещо,

я проект, я постижения, я 0-400м.....бе к'вото има, стига да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, kurty написа:

"Това кой ти го каза" прозвуча малко не на място.

Едно, че както са "казали хората" - за...или добро или нищо.

И друго, че за Тони (още когато беше между живите) надали са били много недоволните от неговата работа.

А ти малко го изкара, че не ги е "чувал" нещата.

Наистина не е лошо,като се казва "аз мога по-добре от оня" или "той за нищо не става", да се покаже нещо,

я проект, я постижения, я 0-400м.....бе к'вото има, стига да има.

 

Въпроса ми беше сигурен ли е колегата (видял ли е с очите си), че кара " кадърно ремапнато ECU" или и той залага на това написано от теб по-горе? И ако може да не ми слагаш думи в устата от сорта "аз мога по-добре от оня" или "той за нищо не става" особено по адрес на Тони...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фактът, че колата се кара без грижи вече година и половина откакто е ремапната (като през една доста голяма част от времето е на цялата газ) стига ли ти? Ако искаш мога да ти дам и още примери като стабилни AFR и бууст, перфектен празен ход, студена пали като и покажа ключа, повече от приличен диапазон на мощността и въртящия момент предвид сетъпа и т.н. и т.н (все неща, които ме интересуват и правят впечатление докато карам, а за мен това е достатъчно или с други думи - не ми създава грижи). А не е като да нямам наблюдение и над други коли ремапвани на същото място, които се карат без никакви проблеми от 3, 4, 5 години...

Щом имаш някакви претенции е редно да са с покритие и както каза вече колегата поне да покажеш някакви резултати нагледно, а не само да си чешем пръстите по клавиятурата и то по адрес на Човек, който се е доказал многократно с реални резултати, а не на думи по форумите.

 

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали съм писал в темата, но да изкажа мнение за Адлер над 1.8Т . Вече малко повече от 2 години с един приятел караме с негов ремап. Едната кола беше ходила на дино в София изкара 174кс. Като безпроблемност чиповете са безпроблемни, нямаме ядове с нищо, разхода е ако не същия то почти същия. На пълна газ колата върви много повече от сток, бууста е около 1.1 . Но... като цяло поведението не ми харесва особено, защото "повечето" коне от чипа са нещо от сорта на като копче on/off. Натискам педала на газта и докато не стигне сигурно над 98% отворен дросел колата си върви като стокова, и така както ускорява на 0.5-0.6 и като натисна до долу отива на 1.1 и това поведение много ме дразни. Ама сигурно за тия пари, толкова. 250лв беше като отидохме 2-те коли, уж ни направи отстъпка от 300 на 250.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, GTX3071R написа:

Фактът, че колата се кара без грижи вече година и половина откакто е ремапната (като през една доста голяма част от времето е на цялата газ) стига ли ти?

Точно с това съм против. Да се дават мнения за конкретен ремап на базата на "усещане" за вървеж и безпроблемност.

 

Ще се радвам темата да завие в друга посока - с реални файлове и логове, които да бъдат обсъждани. Така ще се види КОЙ мапер се старае и прави нещата както трябва, и КОЙ мапер "нагажда" нещата с единствена цел бърза финансова облага. От моя опит до момента и всички файлове които съм видял, и в двата случая клиентите са с "усещане" за вървеж и безпроблемност. :) 

Редактирано от Iborisov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кое е важното при кола с 4 цилиндров мотор с кубатура 1.8 и повече от двойно увеличение на мощността? Ако нещо не е като хората още на второто даване на газ ще се събира карантията от картера... А и нали се сещаш, че аз не съм мапер и за мен точно това е важното. Ако можех сам да го направя до сега колата щеше да върти поне 8000 оброта, понеже е готова за това. Усещането за вървеж няма да го коментирам, защото колата си има графика, а не е проблем когато реша да бъде замерена на 1/4, 100-200 и т.н.

И защо ли си мисля, че главната цел не ти е точно да се "обсъждат" файловете, а леко така по-различна :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, GTX3071R написа:

И защо ли си мисля, че главната цел не ти е точно да се "обсъждат" файловете, а леко така по-различна :nixweiss:

Главната ми цел е темата да бъде максимално полезна! Не е като да няма хора които да допринесат за това заедно с мен....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човеко, като искаш да обсъждаш конкретна работа, почвай с твоята. Сложи тука 3 файла, които си правил, обясни по всеки от тях какво що и хората ако са доволни, ще качат да гледаш и техни. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...