Jump to content

Recommended Posts

Преди 1 час, petrishki написа:

Човеко, като искаш да обсъждаш конкретна работа, почвай с твоята. Сложи тука 3 файла, които си правил, обясни по всеки от тях какво що и хората ако са доволни, ще качат да гледаш и техни. :zustimm:

Да, но за целта подготвям от доста отдавна тема която да е като увод и основни понятия. 

Заглавието и мисля да бъде "Ръководство за ремап на Motronic 7.5 (ME 7.5) посредством MPPS интерфеис и софтуера WinOLS".

Надявам се да имам повече свободно време и да я пусна до 1-2 седмици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 246
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On 9/11/2018 at 9:01 AM, ole said:

Не знам дали съм писал в темата, но да изкажа мнение за Адлер над 1.8Т.

Имаше отделна тема, в която мисля, че всичко е казано.

Накратко - и други имат подобни наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако може да даде координати на мапер/тунер на който мога да си поверя колата да я замерим на дино преди или след чипа или там каквото е , но да може да работи както досега на газ без да пипам нищо по газовата, изпарителя ми е за 200 коня ако има значение.Ще съм доволен и на 50 Нютона отгоре.

Няма значение в коя точка на България. След такъв ъпдейт дава ли се гаранция на вложените части, монтажа и работата на колата, да не хвърли антифриза след 100-на километра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 minutes ago, NITRO1 said:

След такъв ъпдейт дава ли се гаранция на вложените части, монтажа и работата на колата, да не хвърли антифриза след 100-на километра?

При чип, няма вложени части, съответно няма монтаж. Това е софтуерен ъгрейд. Гаранция,че 15 годишна барака няма да хвърли антифриза и след 10км никой не дава, дори големите фирми...

Не е нужно да мериш на дино преди и след при човекО, който прави чипа. Аз дори бих ги правил тези процедури на различни места.

Координати има назад в темата на различни хора, 100% гаранция няма. Аз ако ще правя гаражен чип - този човек бих избрал: 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47766-pepino-racing-team/page-3

https://pepino-racing.com/uslugi/chip-tuning/

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, че ако не измеря преди и след....................фо прайм?

Добре де - дори и софтуерен ъпгрейд, ако нещо сбози и на работи както трябва колата, сравнено с преди софтуерния ъпгрейд?

Или той си прави софтуерно нещо, аз плащам и каквото стане и кой откъде е.................таа схема не ме кефи хич.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си правиш зъб и не работи както преди, какво правиш? Тука е същото - ходиш, разправяш се, молиш се, караш се и така.

Ако не мериш, няма проблем. Аз лично бих мерил :)

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един път казваш, че не би мерил, са казваш, че би мерил, кое е вярното? Аз задължително ще меря преди и след.Да бих ходил да се разправям, но няма ли черно на бяло документ не ми е оферта. Не ходя да се моля.

Толкова ли нема някой колкото да е "ъпгреидвал" такъв мотор да изкаже едно мнение при кого, как и колко?

Или да ги въртя един по един и който ми се стори най-компетентен по телефона да избирам него?

Може да ми дадете и координати на л.с., ако пък се смята за реклама тук в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Тони "Келеша" иди, но едва ли ще го намериш. Вече........

Навън, MTM например......., тук в Бг няма знаещи ,можещи............. и мислещи. Вече.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вуйче не четеш. Първо казах, че не е нужно мерещия на дино и правещия чипа да са един и същ човек, дори напротив, аз бих мерил при един и правил чип при друг. И ще меря при всяко положение, и преди, и след.

МТМ и РЕВО и АПР имат сертифицирани представители в България. Ревото почва от 1000лв, МТМ-а стига до 3000-4000к. 

 

Едит: Като сменяш чистачки, гаранция дават ли ти на труда? А като сменяш гуми? А като сменяш масло? На мен писмена гаранция, извън официален сервиз, никой не ми е давал, само думи ...

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пеактиката при гаражните тунингари, обикновено е следната: Правят квото правят, отиваш да пробваш колата, и тогава плащаш или ти връщат стоковия софт, каквото ти си прецениш. Говорим за копи-пейст "чип". Ако някой си играе няколко часа на диното, да ти настрои колата, няма как да не платиш.

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, NITRO1 said:

но да може да работи както досега на газ без да пипам нищо по газовата, изпарителя ми е за 200 коня

С нетърпение ще чакам коментарите на газаджиите :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, petrishki said:

Вуйче не четеш. Първо казах, че не е нужно мерещия на дино и правещия чипа да са един и същ човек, дори напротив, аз бих мерил при един и правил чип при друг. И ще меря при всяко положение, и преди, и след.

МТМ и РЕВО и АПР имат сертифицирани представители в България. Ревото почва от 1000лв, МТМ-а стига до 3000-4000к. 

 

Едит: Като сменяш чистачки, гаранция дават ли ти на труда? А като сменяш гуми? А като сменяш масло? На мен писмена гаранция, извън официален сервиз, никой не ми е давал, само думи ...

Верно не съм обърнал внимание, аз останах с извода, че не би мерил въобще в първия ти пост. 1000 лв. ми е скъпо, преди година имаше примоция в Маднес обявиха ми цена от около 320 лева - като включва замерване преди и след и "ъпгрейда". Не можеш да сравняваш смяната на масло или чистачки с бъркането по компа на колата-едни чистачки са ми 63 лева,маслото е към 100-на, ама това е доста по-сериозна процедура.

1 hour ago, Krisko_A6 said:

Пеактиката при гаражните тунингари,

При такива образи не бих си закарал и Б4-та за тунинг.

Just now, robobug said:

С нетърпение ще чакам коментарите на газаджиите :).

Моя, който ми слага уредбата казА да не ходя при него, ако сложа чип :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами хубавото и евтиното са на различни рафтове и на различни цени.Даваш 2000-3000лв и получаваш някаква гаранция, даваш 300 кръстиш се палиш и бегаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е , но ако е 2к. ще се размина с чипа.

В обобщение ако искам хубав ъпгрейд, без проблеми с гаранция и дино преди и след и да работи на газ както в момента фирмите са само МТМ или Рево и започваме от 2к...............за 30-на коня и 100-на нютона? Ако правилно съм разбрал.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съобщиш на Рево или МТМ, че не искаш да имаш проблеми с газвовата след чипа, може и без пари да ти го направят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BFB. Сега гледам МТМ в Германия, офертата е за 700 евро, ама с тая газ сигурно нема да ме погледнат на входа на сервиза.

https://www.mtm-online.de/en/Audi/A4-B7/1-8-T-120-kW-163-hp-Quattro?FZID=A4B7120Q&KIT=m2a4163190qx

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тоя мотор стоков ли е? Ако е, не знам какво толкова му мислиш. Евтин вариант отиваш разните пепино/Адлер, ако искаш по-читав ремап отиваш при Хеед/Маднес/Радеф и т.н.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно стоков, засега съм чел смао добри отзиви за Маднес Пловдив без да им правя реклама, но като се обадих ми казаха, че нямат отношение към газта, което е така, но ако колата не работи после добре на газ всичко се обезмисля. Освен да ги питам после дали ще могат да ми върнат заводските настройки и на каква цена, ако има проблеми с газа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че нямат отношение към газта. Ако си икономисал от ГИ при слагането къвто и ремап да направиш ще ревеш. Ако си сложил читав ГИ с ресурс няма да имаш ядове. Но като се сетя, че написа, какво ти е казал газаджия ми става ясно, че ще ядеш дървото. Аз като слагах ГИ питах Ланди дали ще има ядове после ако я ремапна, казаха ми, че с газовата дето слагаме ( с ресурс за 250кс ако не се лъжа) няма да има ядове. Така и беше. Само отидох за донастройка, съвсем малко й трябваше.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си, че и моята е читава, пак е Ланди, само дето изпарителя е за 200 коня. Просто на газаджията не му се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8t има голяма моментна консумация. Интересувах се точно по тоя въпрос - за една шкода. Ако се иска всичко да е наред и да има резерв за чип....се слагат големи горивопроводи за газта(и сонда), и голям изпарител 250к.с.  иначе е на кантар работата и може да прихълцва, да обедняват смеси и да обръща на бензин при ускорение. На тая шкода се сложи чип, и върви на откачалка(4х4 с халдекс до трета върти гуми). Даже  по времето на слагане на чипа се установи проблем с бензина и на газ вървеше повече,  оказа се заминала бензинова помпа.

Това, че е ланди....не означава, че ще смогне да захрани 192магарета(поне толкова се коментира, че може да се извадят само с чип от 1.8т.

Сподлям какво съм питал, и какво са ми казали и монтирали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Radeff's Garage във Варна.BFB-то може да извади около 190 к.с.макс,без сериозни намеси.

Относно ГИ,нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...