Jump to content

95 градуса температура на антифриза


stenli933

Recommended Posts

Здравейте, като е загряла колата на таблото винаги си ми показва 90 градуса, обаче през вагком показва 95 и пуска перката на около 96, 97. Понякога стига и до 98 градуса температура, това нормално ли е?

 

И едно странично въпросче. Блокирала ми е клапата точно под въздушния филтър и съответно ми записва грешка:

 

"Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) - Blocked or no voltage."

 

Има ли начин да се смени/поправи без разглобяване на цялото табло, понеже като свалих жабката и ми стана лошо. До колкото виждам целия климатроник е в едно цяло тяло и ще става филм...?

Редактирано от stenli933
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от много неща дали е нормално... Ако става въпрос за градско каране с ниска скорост в жегите сега е нормално. Извън града също е нормално да достигне тези температури при продължителни изкачвания с голям наклон и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На 1.9 131кс при ръчкане в градски условия ми загрява до 98° и тогава включва перките иначе държи около 90 95° без да вкл. перките, а по табло не мърда стрелката от 90° в рамките по климатроник до 98°

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той може и да не е гледал, ма виж какво ми се откри на мен:

 

8385b0bd22f438f6.jpg

 

a633d224b3f21636.jpg

 

Това е "водния" радиатор, а пред него има интеркулер и климатичен радиатор.

 

На включен климатик редовно (пре)загряваше в жегите, а дори и без включен климатик по баирите също.

След почистване се пооправи работата, но отскоро е чисто нов "воден" радиатор и вече е перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не случайно съм написал "между радиаторите" точно там се натрупва мизерията.  На доста камиони съм свалял радиатори за външно миене. На място не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При условие че перките се пускат на първа степен на 98-99 градуса и това се случва и колата не е прегряла... Ключовите думи са "ръчкане" и "градски условия". Дизел, не дизел, като спре на място и няма въздушен поток, няма къде да ходи. Напълно нормално е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не минава 100 градуса не се пипа, отделно, че при ръчкане и баир  не вдига над 100градуса.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, venomcorp написа:

Дизел да вдигне 100 не е нормално. Стига сте се заблуждавали.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

Поинтересувай се на колко градуса се пуска втора степен на перката при 1.9 TDI  на А3-ката.

Ще останеш изненадан, че е над 100. Да бъдем точни - 102гр., а първа степен е на 97гр.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези цифри са конкретно за 1.9 ALH двигател, но не мисля, че ще има разлика при останалите мотори с помпа-дюза, т.е. трябва да са същите. И аз бях изненадан преди няколко години, когато проверявах за моята кола.

За бензиновите не съм проверявал и не знам точните градуси.

 

Иначе зимата си сменях радиатора, нов нисенс + нов оригинален термостат /не ми се експериментира с бер за 20лв./, миналото лято подмених и температурния датчик с нов оригинален.  Лятото с климатроника и на баирите при доускорение ми стига до 98 гр. и после сваля и поддържа 93-94гр.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги стигате тия градуси,при мен е голяма мъка. Именно заради перките си следя температурата напоследък(да видя дали включват) и преди няколко дни минах към 80км-извънградско, а антифриза стигна 75 градуса(на климатроника гледам) и не помръдна повече през цялото време. Иначе като работи колата на място се поддържат градусите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата ще мреш от студ. Причина може да е термостат  или некоректно работещи сензори за температура на антифриза.

Не знам как е точно решено при 1.9. При душегуба датчика за температурата е двуканален(един канал за стрелката и друг за компа(даже би трябвало да има и 4-ти за климатика)) и трети датчик за ел. перката(син на изходящия маркуч на двигателя), плюс допълнително управление на ел. перката от климатика.

Та може да виждаш едно, а реално се случва друго и причината въобще не е тази, която всички си мислят. Тоест може само да си мислиш, гледайки през климатика...че има нещо нередно, а реално проблем с температурата да няма

Отделно при ниска температура на антифриза двигателя работи в "скопен" режим.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На климатика има някои канали, които не минават 75. Най-вероятно гледаш грешен канал.

При мен 1ва степен се пуска на 99-100, втора от загряване на мотора още не ми се е пускала и не мога да кажа на колко е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.09.2017 г. at 21:42, Buddah написа:

На климатика има някои канали, които не минават 75. Най-вероятно гледаш грешен канал.

Прав си, на 51 ви канал гледам. Оказа се че и при други приятели с А3 не минава 75...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен 51-ви канал винаги показва 90 градуса, а на 49-ти следя антифриза който на място стига до 95-96 и пуска перките (ауди а3 1.8 125 к.с 98 година AGN)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показанията на климатроника стават само за сравнение. При мен температурата, която показва там е с ~4—5 градуса по-ниска от показанието в модула на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

А да попитам нещо: при мен на agn каналите са 76на 49 канал ми показва -60гр а на 51 ми показва 26-28 понякога 32 това според мен не е вярно и благодарение на форума разбрах че е от синия датчик с 4 пина. Снених го с друг за 35 лв и пак същото показва! Иначе на таблото не мърда от 90 Въпроса ми е дали съм сменил правилния датчик и как да оправя да си следя температурата по точно. Благодаря предварително :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stenli933 може да е изгоряло моторчето на клапата, да и е разкачена буксата или нещо такова, аз лично смених моята без да свалям таблото и т.н. Разкачаш буксата, от предната(твоята страна) има  1 болт, сваляш го, мисля беше за камък 6, след като го махнеш трябва да разкачиш палчето което държи самата клапа, махнеш ли го него направо вадиш на страни и тя излиза... Трябва да запомниш как точно е била, че да ти е лесно да монтираш новата... Аз лично се мъчих 2 часа и се отказах, после втория опит за 10 мин свалих старата и сложих новата... :D Ако си от Варна мога да ударя едно рамо. Относно температурите които вдига, пробвай с нов термостат и нов антифриз, прегледай водната помпа, промии системата, после обратно новия термостат с нов антифриз и ако продължава виж водната помпа, радиатора да не е затапен от боклуци външно както беше показал един колега по-горе :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...