stenli933 Публикувано 12 Август 2017 Доклад Share Публикувано 12 Август 2017 (Редактирано) Здравейте, като е загряла колата на таблото винаги си ми показва 90 градуса, обаче през вагком показва 95 и пуска перката на около 96, 97. Понякога стига и до 98 градуса температура, това нормално ли е? И едно странично въпросче. Блокирала ми е клапата точно под въздушния филтър и съответно ми записва грешка: "Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) - Blocked or no voltage." Има ли начин да се смени/поправи без разглобяване на цялото табло, понеже като свалих жабката и ми стана лошо. До колкото виждам целия климатроник е в едно цяло тяло и ще става филм...? Редактирано 12 Август 2017 от stenli933 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dankarlo Публикувано 13 Август 2017 Доклад Share Публикувано 13 Август 2017 Би трябвало да е нормално. При мен прави същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 От 82 градуса някъде до около 105 на таблото винаги показва 90. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 15 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 А нормално ли е да работи на 95 градуса? По втория въпрос някой да има информация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Зависи от много неща дали е нормално... Ако става въпрос за градско каране с ниска скорост в жегите сега е нормално. Извън града също е нормално да достигне тези температури при продължителни изкачвания с голям наклон и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojosx Публикувано 29 Август 2017 Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 На 1.9 131кс при ръчкане в градски условия ми загрява до 98° и тогава включва перките иначе държи около 90 95° без да вкл. перките, а по табло не мърда стрелката от 90° в рамките по климатроник до 98° Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Абе дизел да загрее до 98....съмнителна работа. Вземете си изчистете питите. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Ти пък кога им гледА между радяторите. Нормално е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Той може и да не е гледал, ма виж какво ми се откри на мен: Това е "водния" радиатор, а пред него има интеркулер и климатичен радиатор. На включен климатик редовно (пре)загряваше в жегите, а дори и без включен климатик по баирите също. След почистване се пооправи работата, но отскоро е чисто нов "воден" радиатор и вече е перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Аз не случайно съм написал "между радиаторите" точно там се натрупва мизерията. На доста камиони съм свалял радиатори за външно миене. На място не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 При условие че перките се пускат на първа степен на 98-99 градуса и това се случва и колата не е прегряла... Ключовите думи са "ръчкане" и "градски условия". Дизел, не дизел, като спре на място и няма въздушен поток, няма къде да ходи. Напълно нормално е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 (Редактирано) Щом не минава 100 градуса не се пипа, отделно, че при ръчкане и баир не вдига над 100градуса. Редактирано 2 Септември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Дизел да вдигне 100 не е нормално. Стига сте се заблуждавали. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Колата не е вдигала 100градуса, не се филмирай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OkObOkO Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Преди 20 часа, venomcorp написа: Дизел да вдигне 100 не е нормално. Стига сте се заблуждавали. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Поинтересувай се на колко градуса се пуска втора степен на перката при 1.9 TDI на А3-ката. Ще останеш изненадан, че е над 100. Да бъдем точни - 102гр., а първа степен е на 97гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Това не е ли при бензинките? За дизелите мисля е друга картата. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OkObOkO Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Тези цифри са конкретно за 1.9 ALH двигател, но не мисля, че ще има разлика при останалите мотори с помпа-дюза, т.е. трябва да са същите. И аз бях изненадан преди няколко години, когато проверявах за моята кола. За бензиновите не съм проверявал и не знам точните градуси. Иначе зимата си сменях радиатора, нов нисенс + нов оригинален термостат /не ми се експериментира с бер за 20лв./, миналото лято подмених и температурния датчик с нов оригинален. Лятото с климатроника и на баирите при доускорение ми стига до 98 гр. и после сваля и поддържа 93-94гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Как ги стигате тия градуси,при мен е голяма мъка. Именно заради перките си следя температурата напоследък(да видя дали включват) и преди няколко дни минах към 80км-извънградско, а антифриза стигна 75 градуса(на климатроника гледам) и не помръдна повече през цялото време. Иначе като работи колата на място се поддържат градусите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 (Редактирано) Зимата ще мреш от студ. Причина може да е термостат или некоректно работещи сензори за температура на антифриза. Не знам как е точно решено при 1.9. При душегуба датчика за температурата е двуканален(един канал за стрелката и друг за компа(даже би трябвало да има и 4-ти за климатика)) и трети датчик за ел. перката(син на изходящия маркуч на двигателя), плюс допълнително управление на ел. перката от климатика. Та може да виждаш едно, а реално се случва друго и причината въобще не е тази, която всички си мислят. Тоест може само да си мислиш, гледайки през климатика...че има нещо нередно, а реално проблем с температурата да няма Отделно при ниска температура на антифриза двигателя работи в "скопен" режим. Редактирано 3 Септември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 На климатика има някои канали, които не минават 75. Най-вероятно гледаш грешен канал. При мен 1ва степен се пуска на 99-100, втора от загряване на мотора още не ми се е пускала и не мога да кажа на колко е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 6 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2017 На 3.09.2017 г. at 21:42, Buddah написа: На климатика има някои канали, които не минават 75. Най-вероятно гледаш грешен канал. Прав си, на 51 ви канал гледам. Оказа се че и при други приятели с А3 не минава 75... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 На мен 51-ви канал винаги показва 90 градуса, а на 49-ти следя антифриза който на място стига до 95-96 и пуска перките (ауди а3 1.8 125 к.с 98 година AGN) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 Показанията на климатроника стават само за сравнение. При мен температурата, която показва там е с ~4—5 градуса по-ниска от показанието в модула на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin91 Публикувано 4 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2017 А да попитам нещо: при мен на agn каналите са 76на 49 канал ми показва -60гр а на 51 ми показва 26-28 понякога 32 това според мен не е вярно и благодарение на форума разбрах че е от синия датчик с 4 пина. Снених го с друг за 35 лв и пак същото показва! Иначе на таблото не мърда от 90 Въпроса ми е дали съм сменил правилния датчик и как да оправя да си следя температурата по точно. Благодаря предварително Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 6 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2017 @stenli933 може да е изгоряло моторчето на клапата, да и е разкачена буксата или нещо такова, аз лично смених моята без да свалям таблото и т.н. Разкачаш буксата, от предната(твоята страна) има 1 болт, сваляш го, мисля беше за камък 6, след като го махнеш трябва да разкачиш палчето което държи самата клапа, махнеш ли го него направо вадиш на страни и тя излиза... Трябва да запомниш как точно е била, че да ти е лесно да монтираш новата... Аз лично се мъчих 2 часа и се отказах, после втория опит за 10 мин свалих старата и сложих новата... Ако си от Варна мога да ударя едно рамо. Относно температурите които вдига, пробвай с нов термостат и нов антифриз, прегледай водната помпа, промии системата, после обратно новия термостат с нов антифриз и ако продължава виж водната помпа, радиатора да не е затапен от боклуци външно както беше показал един колега по-горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване