Jump to content

Високи обороти на празен ход 1.8 T BFB


svetosl@v

Recommended Posts

Здравейте!

Има ли някой от форума с такъв мотор ?

От скоро имам колата и до колкото четох това било нормално поведение на колата при студен мотор.

Ситуацията е следната:

Колата не е карана през нощта, сутрин като я запаля се получава момента от видеото, отива на 1200 оборота и помпата за вторичния вуздух се включва (чува се все едно перката на двигателя работи) , след около минута оборотите започват да намаляват и се стабилизират на 800  , което би трябвало да е нормалното. След това през деня ако паля колата няма такъв проблем.

Четох в други форуми че това било нормално при студен мотор заради горивната смес, но навън в момента е 30 градуса , колко да е студен мотора?!?

Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели дали е нормално!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам това е нормално при всички автомобили. При първоначално стартиране на двигателя горивната смес автоматично е настроена богата и двигателят работи с по-високи обороти, за да достигне по-бързо оптималната си работна температура, която е около 90 градуса. Горещото време благоприятства този процес, но не може да го замени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и аз четох че е нормално, но трябва ли също и помпата за вторичен въздух да се включва?

Преди това имах Сеат 1.9 ТДИ и го имаше този момент със по-високи обороти докато загрее, особено зимата, но не знех че и при бензина го има това.Очаквах по бързо да сваля оборотите , когато е по-горещо.

Иначе не записва никакви грешки колата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм също с бензинов но е ALT,също като я запаля първоначално си качва над 800 оборота и после си падат плавно,нищо за притеснение просто не си и свикнал още [emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е SAI помпата да работи в началото.

http://karmakanix.com/knowledgebase/diagnostics-database/secondary-air-injection-system/

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам...

Благодаря за бързите отговори!

Вече съм малко по-спокоен , макар че все още ми се вижда странно да работи по този начин :)

Но явно е нормално и ще свиквам сутрин като стана да чувам двигателя като  V6.. :)

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте!Пиша тук за да не пускам нова тема понеже проблема ми е подобен на този.Двигателя е AVJ 1.8T Quattro на B6.От скоро започна да държи 1000 оборота на празен ход и не мога да разбера защо.Гася колата и като я запаля оборотите си стават нормално на 800, но ако мръдна колата малко и я спра на едно място запалена и оборотите пак остават на 1000.Ако някой се е сблъсквал с този проблем или знае за какво става въпрос, ще съм много благодарен да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли някакви доптлнително пуснати конс6матори, като климатроника например.Въпреки, че моята пак не държи такива обороти а нормалните.Да не би някое от хилядите маркучета за вакуум да се е пробил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам никакви консуматори пуснати.Колата никога не е държала такива обороти.И аз се съмнявам че може да е някой маркуч за вакуум.Отделно колата на 2 пъти се случва да не иска да запали.Не знам дали това има връзка с предния проблем.На няколко пъти се мъчи да запали и не иска.След мъчене успява но директно отива на 800 оборота а не на 1200 първоначално и после да си ги свали сама.Сякаш колата пали все едно е загряла а не е.Няма как да е загряла при първо палене за деня.Моята винаги е била както клипа по-горе който колегата е пуснал.Независимо дали е било зима или лято при първо палене за деня си отива на 1200 оборота за около минута и половина и после сама си спада на 800.Някакъв вакуум си мисля че не е наред някъде. Казаха ми че имало някаква помпа за топъл въздух към двигателя и можело маркуча от нея към двигателя да се е изхлузил,излязъл, да пропуска, или нещо друго подобно.Нямам представа, не знаех за такава помпа.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде е?Много ще съм ти благодарен ако дадеш някакви насоки.

Отделно днес като я запалих и вдигнах предния капак започна едно фучене да се чува от един хладен въздух духаше със средно силна струя от под двигателя нагоре към лицето ми.Не знам дали това е свързано с проблема с оборотите и проблема с паленето.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, omonkes написа:

Отделно колата на 2 пъти се случва да не иска да запали.Не знам дали това има връзка с предния проблем.На няколко пъти се мъчи да запали и не иска.След мъчене успява но директно отива на 800 оборота а не на 1200 първоначално и после да си ги свали сама.Сякаш колата пали все едно е загряла а не е.Няма как да е загряла при първо палене за деня.Моята винаги е била както клипа по-горе който колегата е пуснал.Независимо дали е било зима или лято при първо палене за деня си отива на 1200 оборота за около минута и половина и после сама си спада на 800.

Саи помпата е само за екология.

Виж каква те температурата на G62  е  мотора, сутрин преди да запалиш. Съмнявам се в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много човек. Ще го проверя този сензор който казваш.А така опасно ли е да карам колата ако ми се наложи?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледа се живата информация ПРЕДИ ДА ЗАПАЛИШ(engine>means blocks >coolant temp),  ама кой канал е не знам( сравняваш с табло и климатик и външна температура).  ..Абе уж е модерна и би трябвало да го разпознае като грешка...ама не съм сигурен....

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, loshdancho написа:

Гледа се живата информация ПРЕДИ ДА ЗАПАЛИШ(engine>means blocks >coolant temp),  ама кой канал е не знам( сравняваш с табло и климатик и външна температура).  ..Абе уж е модерна и би трябвало да го разпознае като грешка...ама не съм сигурен....

 

Малко не те разбирам какво точно ми казваш понеже не съм много наясно с диагностиките, но се надявам да намеря някой да ми помогне.Инъче много благодаря за насоките и помощта!

преди 7 минути, NITRO1 написа:

Тези автомобили си казват почти всичко с диагностика, пусни и една-тя ще си каже без бой.

А дано :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...