Jump to content

Високи обороти на празен ход 1.8 T BFB


svetosl@v

Recommended Posts

Температурния датчик най-вероятно ти е за смяна, дава грешна информация на ЕКУ-то за външната температура, оттам ти се бърка горивната смес и палиш трудно и държи високи обороти. Отделно SAI помпата сигурно има сцепен пластмасов маркуч, щом усещаш въздушната струя, но тя няма връзка с работата на мотора, целта и е само да подгрява катализатора със свеж въздух, и обикновено се хваща като грешка, записва "incorrect flow" или нещо такова. А температурния датчик се проверява най-лесно както ти е писал колегата по-горе, на студен автомобил му сравняваш показанията с реалната външна температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за насоките.Ще направя тези проверки, стига да намеря някой който има лаптоп с програмата да закачим колата да видим какво става. А инъче колата не държи високи обороти а даже обратното, тя ако запали в момента пали директно на 800 оборота, а тя винаги при първо палене за деня е качвала около 1200 оборота и ги държи за около минута и нещо и после оборотите сами си спадат на 800, точно както е в клипа на колегата който е постнал тук. Винаги е била така и всичко е било наред. В момента пали толкова трудно и директно отива на 800 оборота и притреперва леко...това не е нормално. Даже онзи ден когато я запалих с мъки и застана на 800 оборота и като подадох малко газ на място и се задави и изгасна. Не знам какво да предполагам вече като причина.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това са симптоми на умрял температурен датчик. „Лъже“ компютъра, че двигателя е горещ и при запалването директно си минава на ниските обороти, без да обогатява сместа първоначално. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно така се държи колата. А този датчик скъп ли е? :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с дизелов двигател, но ако датчиците са еднакви, то си взех най-скъпия, който беше на Hella, за 25 лв. Не съм запознат дали са сходни, предполагам, че са. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зелен температурен датчик за антифриз. Стандартен е за почти всички аудита, фолксвагени и други от тия год.

Познат е под името G62

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не предизвиквам съдбата но колата е оправена.Оказа се температурен датчик и окъсяла букса на термостата. Благодаря много на всички колеги за отзивчивостта,насоките и съветите! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/14/2017 at 20:02, svetosl@v написа:

Здравейте!

Има ли някой от форума с такъв мотор ?

От скоро имам колата и до колкото четох това било нормално поведение на колата при студен мотор.

Ситуацията е следната:

Колата не е карана през нощта, сутрин като я запаля се получава момента от видеото, отива на 1200 оборота и помпата за вторичния вуздух се включва (чува се все едно перката на двигателя работи) , след около минута оборотите започват да намаляват и се стабилизират на 800  , което би трябвало да е нормалното. След това през деня ако паля колата няма такъв проблем.

Четох в други форуми че това било нормално при студен мотор заради горивната смес, но навън в момента е 30 градуса , колко да е студен мотора?!?

Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели дали е нормално!

 

 

И при мен е така колега 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...