Jump to content

2.0 ТДИ капе масло


Chewbacca

Recommended Posts

Здравейте Колеги! Нов съм във форума и с интерес следя всичко. Забелязвам, че от двигателя капе масло. До сега не съм имал подобен проблем. Отворих капака и цялата глава (пасажерска страна) е омаслена. Точно между картера и колекторите. Колата е А4 2.0 ТДИ BPW. По щека нямам загуба на масло, но цялата глава е омаслена и чак капе от кората. Също така нямам и загуба на мощност. Всичко е нормално. От къде може да избива това масло?  Моля за помощ :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да се стича от горе, от гарнитурата на капака на клапаните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Нямаше ме за един месец. Проблема продължава. Не е от гарнитурата на капака Колега. Там всичко е чисто. Не виждам теч около капака. Други идеи? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 ТДИ 140 катъра, ама на Пасат 6 на един приятел маслото се увеличаваше, месеше го нещо с нафтата.

Излезе пукната глава. Смени я, ама скоро не е ставало въпрос как е колата му. Тия дни като го видя ще го запитам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 9/21/2017 at 1:19, Chewbacca написа:

Нямаше ме за един месец. Проблема продължава. Не е от гарнитурата на капака Колега. Там всичко е чисто. Не виждам теч около капака. Други идеи? :nixweiss:

Омаслен е около ангренажния ремък и колелото, и малко под тях около ролките. Не бях проверил там. Мисля, че там масло може да дойде само от капака на клапаните.

Има ли възможност да изпуска от семеринга и там горе да се омаслило или няма как? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем , капеше масло , а съм с кора ! При мен се оказаха кабелите за дюзите където влизат в главата (една фишка), та около снопа имаше уплътнение което пропускаше масло , но при теб предполагам ,че не е от там ,след като споменаваш ангренажа . Споделям го за да го имат в предвид  колеги с течове на масло !

 Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Малко да продължа с темата. Колата си стои в гаража и нямам възможност да я карам. Проблема вече започна да ме дразни и се навих да го реша. След сваляне на кората от страната на пътника всичко беше в масло. Измих всичко и покарах малко. За няколко километра може да омасли и да капне няколко капки. Точно под вакум резервоара има два маркуа. Идва точно от там и малко надясно от тях от страна на блока, където е обратната маслена линия на турбото. Омаслява само при движение. Направих снимки и вие да видите. Не знам тези два маркуча за какво са точно, но са част от охлаждащата система. Най-много ме съмнява обратната маслена линия на турбото.

Вижте и вие, и ще ви помоля за съвети от къде да започна.:steinigung: На снимките ясно се вижда къде е омаслено. 

IMG_20171208_153811.jpg

IMG_20171208_154052.jpg

IMG_20171208_154811.jpg

IMG_20171208_154844.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...