Чукчук Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 (Редактирано) Здравейте хора имам проблем! Днес като се прибирах от Румъния, ми светна лампата на маслото минимум. Маслото го проверих ден преди да тръгна беше си както трябва! След като светна лампата, отворих да долея и видях че има доста по силно налягане изпод капачката от нормалното, а от щеката също духаше и излизаше слаб бял дим. Какво се случва и къде ми замина всичкото масло, няма никъде омазнено или теч..Сегменти, клапани от кво може да е, моля помогнетее! Колата е а4 б6 1.8Т 150кс. ПП: четох и други теми но точно за моя проблем не намерих .. Редактирано 21 Август 2017 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Издухал си го маслото, или пред турбината, или през клапаните (водачите), или през сегментите, или комбинация от предните. А ако и марката му е куча, то само си тръгва без да пита, тоя мотор си иска качество. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 18 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 (Редактирано) ми сложих му мотул 10W40..полу синтетика..Маслото го сложих преди 20 дена карах доста с него никакви ядове...А духането от щеката с бял дим? Редактирано 18 Август 2017 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 По евтино масло нямаше ли? Системата за картерна вентилация е запушена на 100% ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Поредния убиец на тръцове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 И аз си мисля за запушена картерна вентилация.А маслото трябваше да е 5W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 19 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Бях с 5в40 обаче го ппхапваше и му сложих по дебело,та викам ше стане и кво му е на мотула, четох доста отзиви преди да го сложа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Дебело е на студено, после е чорба..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Не трябва да се играе на руска ролетка с маслата за 1.8Т мотор.Ама вече е късно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Лошо дано не си го изпекъл слагай само по книжка масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 19 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Днес смъкнах тръбата на картерните газове и беше затлачена много яко. По късно ще я изчистя и ше видя кво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 20 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Изчистих картерната вентилация, беше в ужасно състояние, обаче проблема си остана.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Цедката на маслената помпа проверявана ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 20 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Не съм я проверявал, трябва да смъкна картера нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Да.Ако не е пипано там,става бетон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Преди 3 часа, Чукчук написа: Изчистих картерната вентилация, беше в ужасно състояние, обаче проблема си остана.. Кой проблем остана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 20 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 (Редактирано) ами нищо не се промени..капачката на маслото подскача като скакалец, а от щеката си духа чак пушек хвърля..иначе мотора работи добре, няма да се тресе играещи обороти и тн. След като смених маслото минах около 500 - 600 км. без да го е бутнало и без проблеми и за някви 200 км. го изяде... Редактирано 20 Август 2017 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 20 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 (Редактирано) video-1503250537.mp4 ето видео Редактирано 20 Август 2017 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Капачката трябва да подскача. Огледай си добре ТК. Свали маркуча към смукателния колектор и гледай за масло. Трябва да е малко омаслено. Ако свалиш интеркулера също ще си покаже. А "духането" от щеката за масло ... Една бърза проверка на компресия ще изясни нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 20 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 (Редактирано) интересно, щото преди си подскачаше но не толкова. Маркуча го свалих имаше буквално само капки от масло.. Редактирано 20 Август 2017 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Има проблем доста "духа" от картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 20 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Утре ще я занеса да я видят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 22 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2017 Значи ходих при двама майстори, никога не ходя при един само, и двамата казаха, че няма смисъл да се отваря мотора, понеже духането не било чак толкова много, въпреки че от щеката хвърляше пръски масло. И двамата казаха да си карам така и да следя маслото ако много ми го гори ще де отваря. Единия се съмняваше в турбината и каза да си сменя маслото с 10в40 репсол пълна синтетика.. Вашето мнение кво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Според мен правилното масло е 5w40, сложи на друг производител и виж как ще е. От друга страна щом хвърля пръски масло не е лошо да си провериш картерната вентилация - ако е запушена се създава налягане в картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 23 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Картерната вентилация разкачих всичко да видя направо ако излиза от капака на клапаните въздуха кво ше стане и проблема си остана.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване