Jump to content

Загуба на масло, пушек от щеката и капачката на маслото!


Чукчук

Recommended Posts

Здравейте хора имам проблем! Днес като се прибирах от Румъния, ми светна лампата на маслото минимум. Маслото го проверих ден преди да тръгна беше си както трябва! След като светна лампата, отворих да долея и видях че има доста по силно налягане изпод капачката от нормалното, а от щеката също духаше и излизаше слаб бял дим. Какво се случва и къде ми замина всичкото масло, няма никъде омазнено или теч..Сегменти, клапани от кво може да е, моля помогнетее! Колата е а4 б6 1.8Т 150кс.

ПП: четох и други теми но точно за моя проблем не намерих ..

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издухал си го маслото, или пред турбината, или през клапаните (водачите), или през сегментите, или комбинация от предните. А ако и марката му е куча, то само си тръгва без да пита, тоя мотор си иска качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми сложих му мотул 10W40..полу синтетика..Маслото го сложих преди 20 дена карах доста с него никакви ядове...А духането от щеката с бял дим?

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля за запушена картерна вентилация.А маслото трябваше да е 5W40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях с 5в40 обаче го ппхапваше и му сложих по дебело,та викам ше стане и кво му е на мотула, четох доста отзиви преди да го сложа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смъкнах тръбата на картерните газове и беше затлачена много яко. По късно ще я изчистя и ше видя кво ще стане. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Чукчук написа:

Изчистих картерната вентилация, беше в ужасно състояние, обаче проблема си остана.. 

Кой проблем остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нищо не се промени..капачката на маслото подскача като скакалец, а от щеката си духа чак пушек хвърля..иначе мотора работи добре, няма да се тресе играещи обороти и тн. След като смених маслото минах около 500 - 600 км. без да го е бутнало и без проблеми и за някви 200 км. го изяде...

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката трябва да подскача. B) Огледай си добре ТК. Свали маркуча към смукателния колектор и гледай за масло. Трябва да е малко омаслено. Ако свалиш интеркулера също ще си покаже.

А "духането" от щеката за масло ... Една бърза проверка на компресия ще изясни нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно, щото преди си подскачаше но не толкова. Маркуча го свалих имаше буквално само капки от масло..

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ходих при двама майстори, никога не ходя при един само, и двамата казаха, че няма смисъл да се отваря мотора, понеже духането не било чак толкова много, въпреки че от щеката хвърляше пръски масло. И двамата казаха да си карам така и да следя маслото ако много ми го гори ще де отваря. Единия се съмняваше в турбината и каза да си сменя маслото с 10в40 репсол пълна синтетика.. Вашето мнение кво е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен правилното масло е 5w40, сложи на друг производител и виж как ще е. От друга страна щом хвърля пръски масло не е лошо да си провериш картерната вентилация - ако е запушена се създава налягане в картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картерната вентилация разкачих всичко да видя направо ако излиза от капака на клапаните въздуха кво ше стане и проблема си остана..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...