Jump to content

Бял пушек от ауспуха 1.9 tdi


Figo

Recommended Posts

Здравейте , имам проблем с моето a4 Avant b7 1.9 tdi 116 к.с . Колата е нов внос от Италия. Почна да пуши и да губи антифриз майстора ни каза че е от гарнитурата  и я смени +  всякакви уплътнения около дюзи и доста захабени неща по двигателя  . Проблема остана и мисля че стана по-зле . Отидохме на друг майстор той ни каза че е заминало турбото (белия пушек е бил на масло и при форсиране Капе видимо масло от ауспуха). Маслото е над max-a  в момента . Вади доста сериозен пушек при студен двигател . 

Моля ако някой е минал през този филм да даде мнение , не съм компетентен и търся съвет . Благодаря !

Редактирано от Figo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз бях така в началото малко пушеше и с времето се увеличи пушека, както и разхода на масло(накрая стигна 1 литър на 4к километра) докато не изгърмя турбината при един по силен напън от моя страна и ме остави на пътя преди 4 дни. Сега чакам да го рециклират срещу 500лв. Съветвам те навреме да обърнеш внимание защото не знаеш кога може да гръмне.

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, Figo написа:

Маслото е над max-a  в момента

Това изречение е доста притеснително. Нарочно ли сте сипали повече или в последствие се е увеличило? Намалява ли количеството на антифриз в казанчето? Проблема много ми прилича на лошо обслужена глава при смяната на гарнитурата. Важно е да се види цвета на маслото какъв е. Ако е придобило цвят на боза, значи антифриз влиза в маслото. Освен това провери и за мирис на нафта в маслото. Това което ти капе от ауспуха може и да не е масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое мнение вторият майстор е прав - турбото вече сдава багажа. Дори и да не е това, проблемът е сериозен и си иска читав майстор. Моят съвет е да отидеш бързо при такъв, защото ако колата те остави някъде по тези чукари край Крумовград дори само пътната помощ ще си е цифра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, katsi86 said:

Това изречение е доста притеснително. Нарочно ли сте сипали повече или в последствие се е увеличило? Намалява ли количеството на антифриз в казанчето? Проблема много ми прилича на лошо обслужена глава при смяната на гарнитурата. Важно е да се види цвета на маслото какъв е. Ако е придобило цвят на боза, значи антифриз влиза в маслото. Освен това провери и за мирис на нафта в маслото. Това което ти капе от ауспуха може и да не е масло.

След като я купихме и я обслужиха (масло ремъци  филтри ) и я покарахме 200-300 км светна лампата за маслото и доляхме след още толкова светна пак и пак доляхме и като се сетихме да проверим щеката беше над мах-а... от тогава не изглежда да е намаляло. Това е от преди смяната на гарнитурата. (доляхме от остатъка който ни върна майстора мисля че беше 5 литра цялата туба). Антифриза намаля и то доста при условие че го смениха при смяната на гарнитурата вече сме долели 1 литър и дори не се напълни над минимума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай за течове цялата охладителна система. Ако белия пушек от аспуха има сладникав аромат работата е ясна. Ще трябва ново обезглавяване и качествена проверка на самата ЦГ. Макар и да има случаи и на недобре стегната такава. Покарай я малко на обороти извънградско, спри и виж какво се случва. Втвърдяват ли се маркучите на охл. система. В разширителното казанче за антифриз движение има ли, мехурчета.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега като каза охладителна система, колата ни я пробутаха с не работеща перка отпред на радиатора карахме я така без перка и разбрахме за проблема след като майстора смени гарнитурата. оказа се модула който дава скоростите на перката сменихме го. След това  като я подкарах  се появи отново този пушек. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Figo написа:

... колата ни я пробутаха с не работеща перка отпред на радиатора карахме я така без перка ...

Вие сте я купили ... Търговецът просто си е свършил работата. B) Ако колата е прегрявана, сегментите също губят качествата си, подвижност също. Така че миризмата на масло може и да не е от ТК. Него е добре да го проверят в сервиз. А за добър такъв в долината на широките гащи друг да даде мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Figo написа:

на масло е ,има задушлив мирис на изгоряло. 

Как мислиш мирише лошо изгоряла нафта смесена с водни пари ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип изгорялото масло има бледо синкав оттенък и обикновено се доближава повече до черен дим от колкото до бял (според мен). Водната пара от друга страна всички знаем с какъв цвят е. А кое точно е повредено на колата ти за сега мога само да гадая, просто ти давам насоки за неща които можеш да провериш за да се локализира проблема. Всичко друго си е хвърляне на зарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/19/2017 at 8:01 PM, МММ1 said:

Прегледай за течове цялата охладителна система. Ако белия пушек от аспуха има сладникав аромат работата е ясна. Ще трябва ново обезглавяване и качествена проверка на самата ЦГ. Макар и да има случаи и на недобре стегната такава. Покарай я малко на обороти извънградско, спри и виж какво се случва. Втвърдяват ли се маркучите на охл. система. В разширителното казанче за антифриз движение има ли, мехурчета.  

Има мехурчета и се втрърдяват и маркучите ... майстора ни посъветва да сложим добавка дето да спре теча.Струва ли си да се пробва или да си търся друг майстор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няма и 200-300 км сменихме гарнитурата, тестваха главата и я изшлайфаха. Пак ли на там отива?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е стегната, а може и да е пукната, може и пак да се е предала гарнитурата от неправилно монтиране, но това което описваш си е признак за това което написах горе. Карай я на друг майстор най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.08.2017 г. at 13:49, Figo написа:

Преди няма и 200-300 км сменихме гарнитурата, тестваха главата и я изшлайфаха. Пак ли на там отива?

Колко ти излезе цялата процедура

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

800 лева с работата(300лв)уплътнения болтове и някакви неща дето бяха износени вътре в двигателя, ама щом нямаше файда кво да говоря...

Редактирано от Figo
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора явно сега не смята да отваряме главата а да минем с това за 20 лв.. някой ползвал ли го е ?

IMG_9092.JPG

Редактирано от Figo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...