HEPBAKA Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Пичове, няма и три месеца преко сили шест и ми заминава заден лагер на А4ката куатро. Вече почвам да се замислям че има нещо друго което ги кара тия лагери да се скапват. Главина или но друго? Слагал съм SKF, Febi, Swag, Fag Преко сили 6м и заминават. Имате ли наблюдения от какво може да се обуславя това? А6цата минава двойно повече разстояние, и помен няма от драми с лагерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 кой, ляв, десен, и двата? Ако е само единият, фърляй главината и взимай друга, леглото е заминало, ако са и двата......, интересно...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 21 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 Ами не помня кой се скапва, но никога не са двата едновременно. Как може да се прецени дали е главината. И цялата ли се сменява или нещо конкретно ? https://www.autopower.bg/лагер-главина-audi-a4-avant-8d5-b5-1.8-t-quattro-d29353c25.html тва ме озадачава ... лагер-главина ? или тва е грешно или аз не схващам концепта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 (Редактирано) шенкел, лагер-главина, както и да го наричат, т`ва е частта, която интегрира подкачването, лагера и спирачния апарат. За да се случва това с лагер, единствената причина е неправилно (некръгло) легло на лагера, или(и) неправилен монтаж, или и двете. А това(некръглост) да се получи при стоманен шенкел е почти невъзможно. Но явно се е случило. Редактирано 21 Август 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigarat Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 а колата има ли теглич? Ако я ползваш за товарна е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 12 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2017 Лагера как го слагате - на преса или с бой? Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 Регулираш ли после задния мост или бележиш как са били болтовете преди да смъкнеш главината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Наскоро сменях лагери. Единият на колата ми е бил на 260к.км, другия на около 60к.км. Смених ги и двата , въпреки, че само единия беше заминал ( на 260к.км ) Ползвах скоба, поради проблем, че не мога да смъкна шенкелите заради екц.болтове. Реших, че ми е по-изгодно да купя такава скоба отколкото да скъсам тея болтове и да се накамаря с доп.разходи ( сел. втулки , екц.болтове, реглаж и т.н. ) : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване