Jump to content

Грешка за дебитомер


radich

Recommended Posts

  • 1 year later...

Колеги , някакво мнение относно маф сензора? Възможно ли е , да се появи в следствие на на 1вата грешка? (Пренадуването)

Наскоро наварях една тръба  , която идва от изпускателния колектор и влиза в егр охладителя , защото духаше от нея. Няма никакви индикации по таблото , но колата е много мудна в ниските . Натискам педала до долу и чак след 2000 оборота се изтрелва

20190305_205620.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги,не знам от къде да започна.Карам Ауди А 4 Б6 АВФ комби Дизел 1.9 130 КС и имам следния проблем.Преди седмица ми излезе грешка р 17552 mass air flow sensor g70 open or short to ground p 1144-35-00 и от тогава много страни явления се случват с колата ми.Когато излезе грешката почистих дебитомера и маф сензора с спрей за почистване на Дебитомера и нямаше проблеми пет дни после пак ми излезе тази грешка смених маф сензора с нов и на другия ден същата работа почистих буксите с контактен спрей и колата се оправи на момента, странното е че когато светне чека ми изчезват светлините на задна скорост заедно с това спира да работи и парктроника след това светлините отново проработват примерно след десет минути и всичко е наред.Свалих кутията на компютъра и откачих по големия куплонг и го наръсих с контактен спрей(по малкия е предпазен от една ламарина която не позволява да му откачиш буквата пък и аз не посмях) на момента никакъв проблем.Досадната грешка се появява сутрин при първото каране на колата след три четири минути каране.За последно преди два месеца правих лог на Дебитомера и турбото и всичко беше наред при искано 850 с газ до долу Дебитомера даваше 950-850 само в края на ускорението падна до 750.Вече се видях в чудо някой може ли да помогне и да ми даде някаква насока от къде се корени проблема.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение, днес около обяд изминах около 160 км повечето от които на дълъг път и проблеми след сутрешното триене на грешката нямах (колата си набираше яко) с изключение на едно странно явление:

Докато си карах на една права отсечка с 110км в час на автопилот отново чека светна обаче това не се отрази на вървенето когато беше светнал чека бях изминал около 110км пробег, лаптопа с кабела беше при мен  спрях закачих я и ми показа грешка 19586 EGR 

System regulation range exseeded

  P 3130 35-10 intermittent 

Изтрих я и влязох на трети канал където констатирах че при искано 250 стойност актуалното беше на празен ход без газ 450 при зададени от ВАГ Ком стойности 250-350 .

Питането ми е дали има нещо общо тази грешка на ЕГР с моите неволи с въздушните сензори.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по това последното, което си написал излиза, че EGR ти блокира в затворено положение. Сензорите най-вероятно са наред, търси проблема в EGR или управлението му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер си свалих ЕГР и го почистих (в интерес на истината очаквах да е по мизерен но си имаше доста)и констатирах че на единия вакуум клапан този който управлява ЕГР имаше оголени жици по окабеляването небрежно увити с изолирбанд.Калайдисах ги и ги увих стабилно с изолирбанд ще видим дали имат нещо общо с проблемите ми.Грешката на маф сензора излиза при спирането на стоп светлините при добро време без валежи три пъти констатирам тази аномалия светка чека излеза грешка р 17552 mass air flow sensor g70 open or short to ground p 1144-35-00 и същевременно спират да работят стоп светлините и парктроника.


 

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги реших проблема,оказа се че поговорката боли ме зъб та куцам е вярна.Днес се убедих че мистериозното ми изчезване на светлините на задна скорост и забиването на колата са свързани след като сутринта заби пак и светлините и парктроника изчезнаха.Направих следствен експеримент:

Умишлено махнах бушона номер 31 за светлините на задна скорост и колата веднага влезе в авариен режим за светна чека После сложих бушона и дори без да трия грешката колата провървя яко,после пак го махнах и пак умря и така два три пъти докато се уверя че това е виновника за грешката

Р 17552 mass air flow sensor g70 open or short to ground p 1144-35-00

Какво общо имат двете неща нищо?

После констатирах,че едното краче в бушонната кутия на бушон 31 е счупено и от там идват всички проблеми,лошото беше че крачето е хванато освен за кабела и в обща метална шина което правеше смяната му сложна и пипкава.Както и да е навих жица на крачето на бушона и си влезе вътре плътно без да се клати и губи контакт.После покарах колата проблеми нямаше.Ще видим за напред как ще е но изглежда виновника за цялата дандъния е счупено краче в бушонната кутия за бушона 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Не знам дали темата е за тук, ако модератора прецени нека я махне. Въпроса ми е следния : Дебитомера ми е със 5 пина, а  буксата която се включва в самия дебитомер е с 4 пина + едно свободно гнездо . Възможно ли е неграмотника който ми сменва маслото при откачване и закачване на буксата нещо да е прецакал гнездата в самата букса. Колата започна да пуши черно и има леко забиване към 1700 до към 2000 оборота и след това си набира но 1 идея по мудна от преди, просто при подаване на газ има леко зачудване. Колата е AUDI A4 B6 1.9 TDI 131, AWX 2001 год. Блогодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...