Omega_a Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Здравейте Колеги. Моят Душко скоро не се беше обаждал, но ето, че пак ми напомни за себе си. Та проблема е следният: Волана "бие" тресе най-осезаемо при скорост от 80 до 120 Вибрации се усещат и в самото купе ( облегалката на пасажерската седалка тресе ) Прегледани са всички гуми и джанти ( при няколко гумаджии) за всеки случей съм купил и 4 нови гуми ( старите и без това вече бяха за смяна) Ефект няма ( или е много малък ) Пробвах и с друг комплект джанти пак нищо. Сменил съм ляв и десен лагер главина ефект почти никакъв. Предните амортесьори също са нови. Сменил съм и спирачните дискове. ПО окачването всичко е стегнато по думите на механника. Сменени са рейката и кормилните накрайници.. ( те си бяха тотал щета) Та вече незнам от какво може да е? Наскоро ми казаха за карета..? Това ми е първото ауди ( съответно и първия 4х4) но не усещам типичното "чаткане" ако е каре.. Колега ми каза, че вътрешните карета били някакви по специални ( дори не се продавали ) Това вярно ли е? Възможно ли е там да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 (Редактирано) Ско всичко което казваш е ок, то и аз ти казвам вътрешно каре. Попринцип се продават ремонтни комплекти някакви, че оригинално вътрешно каре(то не е само карето) ще ти се види бая цифра. Ако имаш познат с морга вземи от него втора ръка, ако нямаш познат крайно време е да се запознаеш с някой, че с това 2.5 Редактирано 2 Септември 2017 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Е ти с това 2.7 къде половината е 2.5 ... повече познати ли имаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Ако тресенето е само, когато ускоряваш и поддържаш скорост, а на свободна, и на скорост без газ няма тресене, и аз съм за вътрешно каре. По принцип се продава с полуоската, но може и да се разглоби. Ако си от Варна мога да ти дам за проба. Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 2 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 При набиране по не се усеща, най явно изразено е при поддържане на скорост между 80 и 120. Несъм пробвал да я изключвам от скорост защото е автоматик ( а до колкото съм чел НЕ е добре да се изключва) Преди да сменя рейката имаше едно"люлеене" все едно постоянно караш през бабунки а пътя е равен.. което след смяната на рейката изчезна или го усещам но много много рядко.. От Варна съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Проучи дали от ръчка става на автомат (мисля, че не, но може и да бъркам) имам лявата. Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 Има ли връзка с това колко време си карал, дали си давал газ или спирал по-рязко ? Аз имах такъв проблем, който се разреши почти напълно със ремонтен комплект на вътрешните карета (триподи се наричат). Оказа се обаче че и дисковете, при температурно разширяване (демек като стоплят повечко) подрусват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 6 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2017 Няма значение колко и как съм карал. Паля тръгвам и стигне ли 80 започва да тресе. Спирачната система е ревизирана, нови дискове, накладки, апаратите също са проверени и всичко нужно е подменено. В момента несъм си у дома, но като се прибера ще проверя къде и за колко предлагат гоя трипод и ше го подменям.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване