Jump to content

Какви са предимствата на allroad?


quattro_4x4

Recommended Posts

Здравейте,

след дълго разглеждане на сайтове и клипове реших да пусна тема в меката на марката. 

Търся си по- проходим автомобил от нормалния с предно/задно задвижване и се питам allroad-a до колко е подходящ. Дали един suv не е по- добрия вариант или quattro-то е надеждно. Нещата, които гледам са:

разход

поддръжка

проходимост

Ще се радвам чуя вашето мнение, надявам се да не бъде пристрастно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочи се към сув! Аллроад е хубав, но си е кола! Отделно имаш въздушно окачване, което оскъпява нещата, а и пътищата ни не са читави. За какво ти е по-проходима кола? Ако си с намерение за често каране по черни пътища си за СУВ, ако е за зимни условия си вземаш нормално А6 куатро със стандартното окачване и си джъткаш. 

Също споменаваш разхода... при аллроад от това поколение нямаш голям избор, или вземаш 2.5 душегуб или вземаш 2.7битурбо. И двете са с разход граско 15+, и двете са в-образни мотори в малък кош което усложнява обслужването. И повечето бройки са с автоматик, а там е цифра ако трябва да го рециклираш, сваля се с мотора... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TiL, благодаря за мнението. 

Относо защо ми е по- проходим- често ходя за риба и искам да знам, че няма проблем да отида с някой дъжд или по някой по- лош път и т.н. Тук не говорим за ловждийска работа, където цял ден се лашкаме из гората. 

Очаквам още мнения. 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеален е олроуда, само верно е проблем избора на моторизация.

Общо взето имаш 3 избора - 2.5тди, 2.7 битурбо и 4.2i . Нито единия от трите не е икономичен, хубавото е че бензинките стават за газ.

2.5тдито го пропускаш щото е проблемен, гори много и е ужасно спрял в това тежко купе, така че какъвто безнинов екземпляр намериш в добро състояние скачай на него.

Само имай на ум че все някога ще правиш възглавници, компресор на окачването, турбо и некой клапан по 2.7. Също и кутия, ако е автоматична...

Т.е. поне едни 2-3000лв на година трябва да имаш излишни за да притежаваш такава кола.

И едни 4000 отгоре при покупката, за всеки случай (гуми, ремъци, ролки, газова, някой проблем...)

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе като се сетя къде съм ходил за риба... :hilezh: Откажи се от избора на лека кола! Виж някое паркетно джипче. С какви пари разполагаш само за автомобила? Насочи се към рав4, х-трейл, хонда хрв... нещо такова което става за път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся нещо за до около 10 000лв макс. Глрдам също и теЗи рав4, сузуки витара и подобни. Но allroad-а като се вдигне на до последно ниво не става ли висок колкото тези джипки?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той става висок, но не е джип. Витарата особено е на рама и няма да ти се посуква купето. За 10к спокойно ще си намериш някоя витарка която ще е на рама, ще има бавни, ще е височка, ще е с по-здраво окачване от колата и ще държи повече. Хич не се чуди за ауди. Имат визия, но окачването е на възглавници, носачите ще се разтропват, бе кола си е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна на автора: Ако си купиш витара, рав4 или подобен кенеф и караш основно по асфалт, и веднъж в седмицата по черен път - не се качвай да пробваш или да се возиш в олроуд... ще си намразиш инвестицията от 10к просто, не за друго

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш ако се качи на Витара 2006-2007г ще му липсва аллроад 2.5тди :hilezh: За тея пари може да се намери даже х3 с 3.0д и ръчни скорости от чужбина и е къде по-добра оферта от аллроад. Има хубави рав4, има отландъри, има кашкай, х-трейл, цр-в... за къв чеп му е 2.5тди с въздушни възглавяници, утре да реве я от мотор я от окачване? Вярно джипчето няма да върви като лека кола, но този род "джипове" си навървяват добре и на магистралата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мх. За да свалиш кутията от купето, то трябва д разкачиш двигателя до такава степен, че да не си заслужава да го бутнеш и него на земята ;) Винаги има какво да се огледа и смени. Заради това намразих V-образните двигатели особено на ауди, здрави, хубави, но в тесни кошове и недостъпни...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех олроуд наскоро и за момента съм доволен. Пак е 2.5 но е БАУ мотор и уж бил по-безпроблемен от стария ми АФБ мисля,че беше. Общо взето ми изпадна тука от форума и идеята ми беше да я карам зимата без да мисля за снега по пътищата. По горите нямам намерение да ходя така,че за мен ми е добре. Едната възглавница сдаде багажа и я смених с рециклирана за 400 лева. Единия спирачен апарат беше за смяна и взех нов 350 лв излезна,другия беше сменен с нов. Филтри и масла и общо взето налях едни бързи 1000 лв в нея. За сега вече 6000 км само я караме. Ще я видим нататък как ще е,но определено е доста по-добре от старата ми 2.5 която беше само на предно. Приятен автомобил е, поне за мен де [emoji4] 2004 година е произведен.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето 2.7Т беше със стандартното окачване и да ти кажа до 40-50см плътен сняг нямах ядове, при по-дълбок започваше да го мята по предното стъкло и се губи пътя. Та не знам колко ди заслужава да подържаш въздушното окачване, особено както аз на 2-3 месеца праскам по 10000км. Хубава кола е, но не е за нашите пътища, а и вече и е взет ресурса и си иска правене.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...