Jump to content

Мение А4 Б7 стар мотор,много пари или?


Recommended Posts

Коментиран е колкото искаш.

Моторът е с ремък, смяната на който струва колкото на Б4-ка.

Има малка верига между двата разпределителни вала - струва стотинки.

Безумно скъпи неща:

маслена помпа (1000+ евро),

вариатор на изпускателния вал,

всмукателен вал (на БГ пазара)....

конзола на масления филтър (300+ лева)

вихрови клапи във всмукателния колектор (продава се целия колектор....или се махат клапите)

глава за този мотор не се намира по моргите.....има защо.

За съжаление, ако моторът е на много километри и каран с лонглайф масло, по-евтино ще ти излезе да си направиш една Б8-ца.

При редовна смяна с хубаво масло моторът не би трябвало да има проблеми......това всъщност важи и за 2.0Т в Б8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...да не забравиш и бензиновата помпа високо налягане - също е проблемна;

турбото - според зависи от навиците за поддръжка на предишният собственик; 

Ламбда сонди - две широколентови, като и двете трябва да са в ред за да работи двигателя;

Но пък мотора радва много с вървене, така че ако човек попадене на читав - да го взима.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги забравил.....аз смених и турбо, и ламбда:) но цените и сложността са пренебрежими на фона на евентуалните проблемите с масло и износване заради несменяне на масло.

Иначе да, моторът е много добре след чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви малко повече от 1,8 т, ама и колата не е лека, обаче си недозавива зверски, и баланса е отврат, като цяло за градско става, ама това че не се газифицира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за мненията и насоките по този двигател  ( дано не съм ви накарал да се повтаряте) :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B7 с 2.0т е много, много приятна за каране. За возене не толкова.

Двигателят е лек (вероятно е по-лек от 1.8т), колата е с два кулера, перфектно измислено мазане на турбото и други "дребни" подобрения.

Дали върви - ами май няма по-вървящ мотор от това поколение и този клас. Не е икономичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже вчера се заговорихме за съединители с един познат се сетих за още един проблем на 1.8т, решен при 2.0 - двулитровия мотор е с 240мм съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.09.2017 г. at 23:07, MAPTO7007 написа:

Да пренебрегнеш С-лсйн пакета или поне вътрешния.

 

Седалки,Навигация,Воланче,Таванче винаги може да си смениш или сложиш.

 

Да садиш ел. салон с подгреви, тавани и т.н. е по-лесно отколкото 1 решетка и джанти ли?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги не е част от темата ви но исках да споделя.Преди 8 месеца си купих а4 б7 2.0 тди 140 к.с. от Германия аз си живея тука и още месец и нещо след каране автомобила ми се прецака турбото.Смениха го но колата продължаваше да пуши.Майсторът каза че ауспухът е пълен с масло и че след каране на 200 300 км. ще се оправи и се оправи.Но след още 1000 1500км.започна пак да го прави на студен двигател но аз продължих да го карам така защото ми се налагаше и се задръсти ДПФ филтъра.Смениха го и уж всичко беше се оправил то пак пуши.Отвориха главата и гледката беше ужасна дюзите не се виждаха натрупало се е нещо като грес беше черно и гъсто и от там се започна майсторът каза че е от гарнитурата на дюзите или блокът да е  спукан и накрая се оказа че e заминал коляновият вали сега ще сменям двигател.Казаха  ми че от  този мотор има два варианта този като моя със старата маслена помпа и новия с някаква по нова омаслителна система този двигател който съм го поръчал е такъв.(2500евро).на 0км.И  се чудя дали в България нчмаше да ми излезе по евтино.БЛАГОДАРЯ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/20/2017 at 19:05, robobug написа:

Не съм ги забравил.....аз смених и турбо, и ламбда:) но цените и сложността са пренебрежими на фона на евентуалните проблемите с масло и износване заради несменяне на масло.

Иначе да, моторът е много добре след чип.

А имаш ли наблюдение, дали турбото е по надеждно и с по дълъг срок на експлоатация ( при равни други условия ) от К03-те на 1.8Т?Особено ако са чипнати и двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам лични наблюдения. 

Ако маслената помпа даде проблем, първите потърпевши са главата и турбината. При редовна смяна на масло не може да има проблем - мазането е измислено перфектно, нищо общо с 1.8т.

В крайна сметка няма значение - нов кертридж на мелет струва 380лв с ДДС и гаранция.

А к03-029 (на 1.8т след 1999) с лекота изкарва над 300к км с чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор! За картриджа ми е ясно, по-скоро не се изразих добре по-горе...дали имат склонността да пукат топлата част като при К03? Доколкото знам топли части за К03 има само китайски като резервна част. Аз съм с чип на БФБ вече 20к без проблем, но непосредствено след чипа започна да гори масло половин литър от смяна до смяна - съответно и да омаслява дросела. Картерната е махнала още в началото. Преди чипа разход практически липсваше. Карам с мобил 5в50.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...