20vTurbo Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 Здравейте колеги, от известно време ми се въртят някакви идеи в главата за силов тунинг на 1.8Т(понеже ми омръзна някакви пушещи печки да ме разминават ), но тъй като нямам опит в тази сфера искам да се допитам до вас за мнения, съвети и информация относно това какви части ще ми трябват за достигането на 500 к.с. и ако някой го е правил, ако може да сподели и какви пари ще са ми нужни за цялото нещо. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 За 500кс по-добре дай парите за нова кола с 3.0Т. Там вече доста по-лесно ще добуташ 500кс, най-вече сейфти. Ако си мислиш, че с 5000лв ще стане 500кс по-добре не се и захващай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 Ако си с правилното 1.8Т, би трябвало само с един чип, "пушещите печки" да не те разминават....а само не пушещите .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 Земи си печка вместо да мислиш невъзможни неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 преди 59 минути, Passi написа: Земи си печка вместо да мислиш невъзможни неща. Стига си спал отвит. Такива коне дето може да се постигнат с 1.8т, няма печка дето да се доближи дори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 Аха пълно е с 1.8Т по 500 коня които ги правят хора със съвети от форумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 (Редактирано) Ми на Цецо беше 550. Една синя имаше седанова б5ца, не помня името на собственика, тя беше 400+. На джими беше 350. Дори на шпека беше над 300 коня. Eдна американска б6ца имаше и тя 300+. S3-ки имаше поне 4-5. Eдната от които над 650коня.... - цък Тея всичките си имаха теми във форума, сега къде са не знам, изтрити, изгубени и т.н. Който иска да търси. Въобще на тръца потенциала е огромен и е смешно да препоръчваш печки. Teхния (смислен) тунинг обикновено приключва около 200 коня. И пак си остават тракащи и неприятни за каране. И много скоро почват да хвърлят турбота и съединители, пък били те и усилени. Редактирано 20 Септември 2017 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 (Редактирано) 500 к.с. от 1.8Т разбира се, че е възможно. Цифрата обаче е много вероятно да надвиши в ПЪТИ цената на една 8L. До към 350 - 400 к.с. става относително лесно, но тази крачка до 500 всъщност е мнооооооооого сложна и още повече скъпа, а и накрая колата е по-вероятно да не става за ежедневно каране. Наистина по-лесно е да разкараш 8L-а и да вземеш 2.7Т или нещо по-ново, но първо си разучи какво и как е правено с различните двигатели. 500 к.с. на 1.8Т според мен се прави от хора, които са заклети маняци и го правят заради идеята, а не да се дърпат на околоврстното. Пиши линчно на @GTX3071R, ако сикаш малко инфо за това-онова. Редактирано 21 Септември 2017 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 Качваш се и караш https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11485184829644973&slink=4p6fii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 Странно е как всичките "качваш се и караш" тунеци са правени преди 1000-5000км и собствениците изведнъж осъзнават, че не им трябват. Имам чувството, че има повече проекти в продажба отколкото в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Не бре, просто читавите проекти си ги карат, не ги продават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 Баба знае 2 и 200. Може 500, повече и по-малко. Може с 5000 лева, може и с 50000 лева. Всичко е въпрос на избор, време и финансова възможност. А мотора е доста гъвкав и варианти бол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 Лошото на старите щайги, е че са на години, тоест над 10, и дори 500 коня да я направиш, пак си остава щайга, и след така наречения "тунинг" , колата ще я караш една седмица, после 1 месец ремонт, караш 10 дена, после пак 2 седмици почивка, понеже половината чаркове ще си заминат завинаги, след 5 - 6 10 месеца ще ти писне и ще си купиш кола с фабрично по - голяма мощност, както правят повечето хора, имали "проекти" или както там се наричат направените бегачки. Изчакай 2 - 3 години, и си купи нещо, което от завода е излязло с поне 300 коня, другото са глупости, ама ще ги осъзнаеш по трудния начин ако почнеш с тунунга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване