RadiAngelova Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 Бихте ли ми казали кой кабел от машинката на шофьорската врата, към кой на модула да свържа,като прилагам и схемата му. Централното е компресорно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 Не се занимавай,по добре отиди на жичкаджия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RadiAngelova Публикувано 21 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 Тази опция е ясна,но не ме устройва.Искам информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 Щом не можеш да се справиш по схемата,не се захващай,ще объркаш нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Със схеми и цветове на кабели не мога да помогна, но ТУК е показан принципа на свързване на допълнителния модул. Разгледай схемите на Мерцедеса и на Аудито. При Ауди има два варианта, като при първия се реже кабел(към предните врати) и се правят връзки към модула. При втория вариант се ползват кабелите от ключалката на багажника. Преди няколко месеца си сложих нещо подобно в колата и го монтирах до вакуум помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RadiAngelova Публикувано 22 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Ейй все ще се намери някой с коментар "ми купи си ново" или "отиди на майстор", за това ли е този форум или за взаимо помощ? Кой ти каза ,че няма да мога? Нали са 3 кабела в тая машинка. Пък и се обръщам към хора, които са го слагали.Нали на жичкаджия замина предния чисто нов модул за 70 лева. Благодаря колега за kaio04 ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Има друга схема за ауди.по която трябва да се работи ,тези двете са неприложими.едната управлява с минус.а другата управлява с плюс.При Ауди се ползват и плюс и минус.затова е гръмнал модула при жичкаджията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 има доста четиво..заповядай. ПС.и аз не обичам да ходя по майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RadiAngelova Публикувано 3 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 Такааа по темата-централното се връзва по първата схема,независимо че на средния кабел сменя + и - . Двата крайни кабела от буксата на машинката на водача са за сигнал откл./закл. , а средния се връзва към обединените 2 маси на модула. Единственото за което честно казано не ми се занимаваше а и нямай време е да се сложат релета за възстановяване на централното,т.е. сега като се отключва с ключа се отваря само тази врата.Някой ден и до там ще стигна,но за момента ми е достатъчно ,че зимата като ми замръзне кючалката няма да влизам првз багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 И снимката с какво помага? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване