Jump to content

Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали


audibs

Recommended Posts

Може да вдигнеш аванса.

Тия си искат повече от предписаното.

 

Виж и мг колко са.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Виж си клапана на обратната нафта, при нужда сложи на входа, тогава елиминираш проблема със сонда и филтър! Симеринга обикновено протича при износена втулка на вала, смяната с нова е временно закрепване. Тайминга ти е добре, не бих се учудил ако компресията е занижена драстично. Ако не е от въздух пробвай да го подгрееш принудително като извадиш буксата на температурния датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мг са добре.

стартинг се променя от температурата.

 

семеринга пуска въздух от старост, ако не е сменян. Ако е сменян може и да не е от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта пак имаше няколко мехура въздух, но откачих датчика за температурата и пробвах да запаля с подгряване и веднага запали от раз. Значи може би с малко повече предварение ще пали и без подгрева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден си взех колата, сега е с точната центровка ,на четвърти канал е около 3, а тайминга е 62. Сега пали когато е изстинала по лесно, но все пак има малко повече въртене заради въздуха в системата. Откриването на това откъде дърпа въздух ще го оставя за по нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги,

Да съживя малко темата и да споделя и моя проблем с паленето. Мотора ми е 2.5 ael, вземан от Волво. Просто от време на време пали с много въртене. Симптомите са все едно има въздух в системата ама такъв на пръв поглед няма. Изобщо не мога да хвана каквато и да е логика и зависимост от температура, наклон или от каквото и да е друго. Последния път като ми я направи тая мизерия, сутринта запалих от раз на -6 градуса и след 8 часа престой и на +4 градуса въртях доста докато запали. След като запалих миришеше на неизгоряла нафта от ауспуха. На следващия ден запали от четвърт оборот. Свещите подгряват, стартера върти нормално, акумулатора ми е на 4 месеца, не съм забелязал да има теч на нафта от някъде. Закачахме я на vag-com, аванса е малко висок 4.7, но майстора каза че даже трябва да пали по лесно така. Също така едната дюза имаше високи показатели - най-вероятно имам заминал разпръсквач.

Другата мизерия която прави и може би има връзка с проблема е пушенето - и то пак на моменти. Пуши когато рязко подам газ, изкачвам наклон, и след 3000 об. Губи се и мощност в тези моменти, колата става по-тромава. След известно време спира да пуши и вървежа се оправя до следващото пропушване. Майстора каза че това е от умната дюза, ама аз не искам да се хвърлям в разходи преди да чуя и други мнения.

Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако паркираш на наклон гледай да е с предницата надолу

 

Щом и на топло пали трудно не ще да е от свещите. Освен да е въздух не знам какво да е друго. Другите са много сложни. като да мърда шайбата на ангренажа и да мени центровката.

 

Умната дюза не влияе на паленето. Обаче ако не е в ред лъже за центровката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 minutes ago, mshbul said:

Ако паркираш на наклон гледай да е с предницата надолу

 

...oсвен да е въздух не знам какво да е друго....

Да, и аз смятам така.

На моя котур като му смених гор. филтър започна да пали зле....оказа се, че отдолу на филтъра, където е пробката за източване на филтъра липсваше гуменото уплътнение и дърпаше въздух - виждаше се през прозрачния маркуч захранващ помпата. Най-странното е че не течеше. Сложих някакво упл. от гаража и проблемите с паленето изчезнаха.

Редактирано от Blagoy Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви. Наскоро сменях ангренаж и е много вероятно да се е разбутала центровката. Интересното е че не пали само от време на време. През другото време пали без проблем и в топло и в студено. Утре ще ми донесат дюза втора ръка, дано излезе читава и след това ще видим ще се оправят ли нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не влияе на паленето.

 

като си сменял ангренажа може да не си стегнал добре големия болт и да мърда. Имай предвид, че изяжда шпонката и превърта и тогава ще ти трябва още 1 волво за донор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го сменял аз, точно защото не ми се купува двигател :hilezh: А болта доста беше добре стегнат.

Не вярвам обслужването да е причината понеже и преди ми правеше тези номера.

Сега като се замисля ги прави зимата тези номера. Слагам зимна добавка на Castrol, да не би да тръгват боклуци от резервоара и да запушват нещо по горивната система?

Редактирано от Ves Co
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аат и аел са си тегави дв. за обслужване.

Не се ли синхронизират валовете,а се прави с маркера е твърде вероятно проблема да идва от там.

Аз лично,болта никога не съм можел да го стегна по предписание.Не ми стига силата да го завъртя на нужните градуси с 1,5 м. тръба.И как може да се саморазвие просто ми е необяснимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валовете ги синхронизирахме по маркери, а за болта наистина ползвахме доста дълго и здраво рамо. И аз незнам как би могъл да се разхлаби тоя болт след такова натягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте,

Искам да попитам, ако някой се е сблъсквал със следния проблем. Колата е А6 Ц4 95г, 2,5 дизел - автоматик. Когато температурите паднат под 5 градуса навън, колата не иска да запали. При затопляне на времето пали. Когато е студено и я запалим по някакъв начин, след това няма проблем и пали веднага. Остане ли повече време да кажен над 4-5 часа при ниски температури, отново не иска да запали или пали много трудно. Подгревните свещи са менени без една. тъй като не оже да се развие. Акумулатора е нов. Моля за насоки, къде да се търси проблема или в кой сервиз могат да ми помогнат в гр. София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Буксите на свещите сигурно не уплътняват добре. Аз си ги оправих като напъхах тънки медни жички да уплътни

2. Обаче при 2-3гр трябва да запали и без свещи макар и с повече въртене. Сигурно и аванса ти е зле.

3. Може темп. датчика да не дава вярно, а всичко останало да е добре.

 

За проба - като е стояла на студено дълго извади буксата на темп. датчика и виж как ще запали. Ако пак не иска едва ли е от датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

При мен когато колата е паркирана под наклон без значение дали е страничен, напред или назад, и когато няма много нафта в резервоара, дърпа въздух и пали с доста въртене. Някой може ли да даде акъл от къде е проблема?

Редактирано от Ves Co
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да е от много места, даже и от семеринга на помпата.

 

Винаги съм имал правило - за дълго време не паркирам с наклон назад. И не държа малко нафта, особено зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.01.2020 г. at 15:00, Ves Co написа:

При мен когато колата е паркирана под наклон без значение дали е страничен, напред или назад, и когато няма много нафта в резервоара, дърпа въздух и пали с доста въртене. Някой може ли да даде акъл от къде е проблема?

При мен се оправи след като ми смениха всички уплътнения на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...