Jump to content

Audi a6 c4 2.5 tdi ael не пали


audibs

Recommended Posts

https://www.facebook.com/yancho.stoev?lst=100000400682263%3A1195862990%3A1506587656 

Пиши на Янчо, че не знам има ли регистрация тук, той ще ти помогне. :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колата я оставих в сервиз вчера че нямам време да се ровя по нея. Майстора разбира от този модел и той кара такъв ,така че се надявам до няколко дни пак да я подкарам. Ще пиша какво е било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, сетих се че преди години когато я купих Станислав с ник TaHkePa ми прави горивната помпа и бях доволен от него, а още си кара и същото ауди като моето и разбира доста от коли от ВАГ групата. Ще видим какво ще излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се обади майстора значи колата е запалила, но работила като трактор. Горивната помпа е била затлачена като с кал и почистена, датчика на коляновия вал който аз сложих ,не съм махнал втулката на стария и съответно и новия не е подавал сигнал защото е бил далече , сега е оправен. Сменен е и горивния филтър. Дюзите са сваляни и пробвани на стенд съответно отваряли чак на 220-230 вместо на 180бара а и две били побити. Та сега трябва да търся 5бр разпръсквачи 0,216 за 5-те дюзи, иначе електрониката на умната дюза си работела. Това е до момента за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И всичко това станало едновременно.

 

На тия дюзи не ми се вярва да им се вдигне налягането, обикновено пада. Трябва умишлено някой да ги е направил на толкова.

Има и друг вариант - да не са ги измерили вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Някой явно трябва да се пообразова малко на темата дюзи... 180 е налягане под нормата. Може да има недоразбиране от колегата и да предоставя информацията на опаки. Все пак TaHkePa посещава редовно форума и ще е най-добре той да осветли ситуацията :)

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цифрите които цитирам са по спомен, говорихме набързо по телефона, утре ще отида на място да разбера всичко по подробно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 190 трябва да са на АЕЛ.

Не вярвам да станат на 220, по-скоро на 160-170 от само себе си.

 

Другият вариант е да са много запушени, но по-скоро са пикаещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И аз знам че са 190/300 за това споменах 180 като налягане под нормата и също съм с 2 ръце за пикаещи. Друг е въпроса как точно са замерени, а още по друг е ,че в случая дюзите изобщо не са източника на проблема, а нормална даденост :)

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да спомена нещо и за пикаещи дюзи, по принцип ги сваля дюзите и го носи при майстор някъде около Бургас беше. Според него те са източника на проблема, двигателя да работи като трактор. Какво предлагаш ти колега да се погледне? Отворен съм за всякакви препоръки и съвети. Просто не ми остава време от работа, а колата ми трябва спешно че водя малкия ми 3 год. син всеки ден на рехабилитация ,а другата ми кола е товарна и няма как с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Имам в предвид ,че проблема с непаленето едва ли е от дюзите. Най-лесния и разумен вариант за мен е да вземеш 5 употребявани дюзи с уговорка за връщане. 

 Причина за трудно палене и неравномерна работа след това може да е и липса на компресия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно 80% от нещата по колата са за смяна, ама дали е то тях проблема и дали си струва да се сменят. Това е  въпроса.

 

За дюзите можеше и да разбере дали е от тях като една по една ги вади и слага в шише и върти на стартер. Вижда се и дали много пикаят. 

 

От помпата би могло да бъде.  Щеше да се разбере при слагане на дюзите в шише.

Имаше нещо с някакво филтърче май на обратната нафта дето се задръствало.

Има и един клапан за налягането, от него може да не може да направи налягане. Всичко това може да се изключи много лесно без да се носят дюзите. А ако се види, че не пускат нафта всички, едва ли да е от тях.

 

Това са варианти като си правиш само колата. По сервизите са други приоритетите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/2/2017 at 15:56, audibs написа:

 Та сега трябва да търся 5бр разпръсквачи 0,216 за 5-те дюзи, иначе електрониката на умната дюза си работела. Това е до момента за сега.

Пиши ми ЛС, мога да те насоча към човек, който има. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя значи вчера си взех колата от сервиза пробвах я само в града, върви отлично,пали от раз и топла и студена, и двигателя работи по-равномерно и тихо от преди когато беше наред .Последно са сменени  5бр разпръсквачи с оригинални бразилски на бош,дюзите на стенд и после монтиране и настройка с компа.Както писах и преди това помпата беше разглобена и почистена,сменен беше и горивния филтър,върнахме оригиналния датчик на колянови вал,а нови е за резерва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, радвам се, че е станало. 

За непаленето причината е била мръсотията явно. Слагал си лоша нафта. 

 

Моята като съм отварял беше идеално чиста и помпа и цедка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвах известно време добавка за почистване BDC на Бардал, но смятам повече да не слагам, ще сипвам само по малко двутактово масло за смазване на помпата и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега имам проблем с въздух в горивната система.Значи когато колата преседи известно време и пали малко по трудно, преди палене огледах и видях че в прозрачния маркуч има мехури въздух.След една вечер престой въздушния мехур става доста голям около 10см. От къде може да е проблема. Както по горе съм писал сменени са маркучетата за обратната нафта, сменен е и горивния филтър,видимо никъде няма намокряне с нафта. Преди малко реших и извадих сондата от резервоара и пластамсовата тръбичка е пукната на две места, дали може да е това проблема иначе цедката е чиста.Преди да дам колата за ремонт пак се виждаха мехури в прозрачния маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха ли семеринга на помпата, обикновено е оттам.

 

Ако имаш къде пробвай да паркираш на наклон с предницата надолу и виж как ще пали.

 

За да елиминираш сцепеното по цедката пробвай с пълен резервоар как ще пали, тогава би трябвало да е потопено всичко, освен ако не е на върха сцепеното. И моето беше нацепено и то 2011 и до 2015 не съм имал проблем.

 

Също съм чел, че от клапана върху филтъра влизал въздух, аз смених моя, защото имах малко мехури, които не ми създаваха проблеми. промяна нямаше. струваше 20лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам за наклона на предницата само трябва да намеря място че тук в центъра е трудно паркирането. Ще питам майстора за семеринга на помпата и резервоара ще напълня но другата седмица че все пак ще поеме едни 65л. Сега тайминга ми е 51 при темп. на горивото 145 , а по спомени преди май беше 61-62 тда тайминга. Май трябва още малко аванс за по лесно палене.Иначе когато я загася и после веднага запаля пали от раз.Сега я видях за около 3часа пак имаше 2 мехура в тръбичката и запали с повече въртене. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...