Jump to content

Audi S3 (8L) - 500+hp hobby car


GTX3071R

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Да изтупаме прахта от темата с лек ъпдейт... Подготовката за сезон 2k18 е в ход. След като през 2017 имахме драми с невъзможно включване на скорости в обороти, дойде времето да се захванем с този проблем. По всичко личи, че ще се окаже проблем със съединителя и ще се търси някакъв вариант, така че да накараме колата да включва нормално.

 

28459914_402510993494596_1000655587_o.jpg

 

28418110_402510363494659_1142591663_o.jpg

 

Целта за тази година (освен нормалното включване на предавките в обороти) е също така и да се опитам да вкарам колата в 11.хх секунди @ 402м. 

 

Също така новите джанти, с които ще се кара вече колата са напълно готови и чакат единствено монтаж на гуми, но това ще се случи когато колата отново е на пътя.

26827975_387217021690660_37543024_o.jpg

 

28161494_1599945926753378_3180566388976758507_o.jpg

 

28071106_1599945933420044_1304628430184350092_o.jpg

 

28070824_1599945950086709_7676600893625471492_o.jpg

 

28234803_1599945953420042_5123173919917940600_o.jpg

 

28164493_1599946040086700_7584955801318711625_o.jpg

 

28235441_1599946123420025_8336299001765102428_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Да ъпдейтнем отново темата с последните новости покрай колата... След 2 месеца драми покрай прословутия маховик (над 1 месец мина само в чакане на родна земя да бъде свършено нещо и след първоначалното "ще стане", преминахме на "еми няма да стане, ще се преработва твоя", което не беше вариант за мен и си взех всичко обратно, та в крайна сметка само време загубих). Накрая маховикът беше поръчан от Германия и единствено ме е яд, че още в самото начало не се спрях на този вариант, но нали тук да се прави уж за да стане по-бързо...

 

received_10211799706811681.jpeg

 

received_10211799709731754.jpeg

 

 

rsz_20180521_160046.jpg

 

 

Лагер помпата излезе на 2 части при свалянето и по този повод се сдобихме и с нова алуминиева + нови плочки за керамиката, тъй като със старите дебелината на диска идваше 8.4-8.5мм, а след консултация с немеца от когото поръчахме маховика и по негови препоръки за този сетъп на съединителя (Sachs Performance притискател, едномасов маховик правен за този притискател и керамика) трябва да са 7.8-8.0мм.

 

received_10211799699131489.jpeg

 

Междувременно докато течеше целият този цирк с маховика, запълнихме времето със смяна на всеки един тампон по колата с полиуретан на Powerflex.

 

rsz_20180414_141519.jpg

 

rsz_20180414_141320.jpg

 

И най-накрая отново сме на пътя... Следва малко кротко каране да поулегнат новите неща по съединителя и след това тестове да видим ще започне ли да включва нормално в обороти или пак ще проявява характер.

 

rsz_img_20180527_204321_202.jpg

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеее , супер, колата изглежда страхотно. Поздравление за подобрението по-ходовата част. Поздравления за фаровете и новите обуща! 
В отношение шум със олекотения маховик, как е? -При мен на празен ход на моменти си потраква. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! С предишния маховик, който свалихме от колата (той също беше едномоасов, но преправян с плоча и т.н. за да пасне на притискателя) имаше потракване и при мен. Засега с този не съм чул да се обажда нещо от към трансмисията. Междудругото вариантите за маховик бяха 4.5 кг. и около 7.5 кг. Този е по-тежкият вариант и в крайна сметка излезе 7.8 кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със пълен комплект който си закупих от Англия на фирма XTD
Информацията която имам относно маховика е, 6.3кг. дали е така в действителност, нямам идея. Не сме се сетили да го притеглим.
Друг интересен факт, е това, че в момента керамиката ми е на 228мм. Проблеми нямам, колата си върви.
Също така, когато закупувах въпросният комплект, цената му варираше около 760 £ нов. На мен ми изпадна за 170 £ със доставката , използван за 500мили на чипната Leon Cupra R

Редактирано от killfame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да се похваля, че с новия маховик + новата керамика вече драми с превключването нямаме. Най-накрая доживях и този момент... колата включва нормално в обороти :flehan:

 

Следва плануваният преди доста време ъпдейт на спирачките. Дисковете и накладките са поръчани и се очаква доставката им. Предните ще бъдат 323мм, задните остават стоковия размер за модела 256мм. Навсякъде ще бъдат двойно вентилирани(дупчени) + нарязани. Накладките, с които ще се кара са EBC Yellow Stuff.

 

Накрая някоя и друга снимка :lupe:

 

resimg_20180612_112715_495.jpg

 

resimg_20180622_110328_480.jpg

 

res20180609_194310.jpg

 

res20180609_194506.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Цецо!

 

С дисковете реших малко да експериментирам и са поръчани MTEC цък ... Уж са английски и се произвеждат там, но да видим. Времето ще покаже дали е било грешка. Като им навъртя някакви километри ще споделя как се представят :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колега, дай ъпдейт до къде докара колата, какво стана със спирачките, има ли планувани подобрения за следващите месеци, състезателни амбиции за новия сезон? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Такааа, да изтупаме пак малко прахта от темата, че доста време мина от последния ъпдейт... Големи промени като цяло няма (да не кажа почти никакви) и след зимната пауза са свършени следните неща.

1. Отзад колата вече е с регулируеми щанги, което позволява да се оправят/регулират наклоните на задните гуми (като цяло с годините отворената задница си е всеизвестен проблем при А3/S3 от тези години)

rsz_20190304_150304.jpg

 

2. Другият "по-голям" ъпдейт е, че минахме леко на диета и свалихме някой друг излишен килограм...

rsz_20190413_150831.jpg

 

Иии стигаме до изминалия петък, в който покарахме на Кондофрей и мога да обобщя, че съм доволен както от показаните резултати от колата/сетъпа, така и от постоянството, с което се случваха нещата. Целта за 11.ххх времена е постигната - 11.814 със 187 терминална и 1.75-1.79 за 60 фута.

rsz_20190419_122851.jpg

rsz_20190419_123456.jpg

rsz_20190419_181701.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Пичове, видях тази тема и исках да попитам за турбото. Имам вариант да си купя такова на прилична цена. Мотора е 2.2 турбо (Ауди URS4) и в момента карам с някакъв Холсет. Драмата ми е, че тръгва много късно - на 4100 оборота някъде лепи в седалката (нямам отделен буустметър, а стоковия не показва, защото е с къстъм електроника) та не мога да кажа на какво налягане е в тези обороти. Изразявам се като хамал, защото не съм компетентен, но се уча. Та въпроса ми е , от колко тръгва GTX3071R? Ако няма да има разлика, да не се хабя с пари да наливам. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От колко "тръгва" ама на кой мотор? На 1.8Т има графика на предната страница и можеш да видиш при какви обороти, какво налягане има. Като цяло кога, какво налягане ще има зависи от доста неща като обем на двигателя, изпускателен колектор, топла част на турбината, мапера как ще си свърши работата и т.н. Лично аз не бих сложил GTX3071R на 2.2T, по-скоро GTX3076R Gen2 или още по-добре GTX3582.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравей, може ли да попитам защо избра да сложиш стоманени изпускателни клапани, а не инконъл клапаните на supertech. Аз съм пред въпросната дилема и се чудя кои от двата типа да слагам. Инконъл-а държи на голям брой топлинни цикли, но са по тежки, а стоманените са по-леки, до колкото знам. Също гледам си слагал кита на supertech с титаниевите ритейнъри, пружини и т.н. с цел да пускаш повече обороти. В момента до колко рпм развърташ? Също какви вложки си сложил тройни (стоковия вариант) или единични, ако правилно се изразявам на български (на английски Supertech Single / Triple Groove Valve Locks Keepers sising). До колкото знам за повече рпм е най-добре единични?

 

Също гледам си без електроника а с МЕ7.5, може ли да попитам кой е мапера? Може и на ЛС, ако желаеш.

 

Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

частите по главата (Supertech) тогава бяха така да се каже леко спешни и е взето това, което имаше налично понеже нямах много време, а и не ми се чакаха доставки. Вложките (така наречените кученца) са в зависимост от това, какви клапани се вземат/сложат - Supertech предлагат клапани и за единични и за тройни. Аз съм с тройни - сток.

 

Kолата беше с МЕ7.5 и до тази година е имала само 1 ремап през 2017 година от Тони Келеша (TST-Racing). През тези години със стоковата електроника се караше до 7300 оборота.

 

Отскоро колата е с нова моторна инсталация, окабелена е и запалена с EMU Black (ECU Master). Предстоят още довършителни работи и след това ремап, като плановете са да се върти до ~8000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Накара ме това, че не искам да съм зависим от някой, който обикновенно е на N километра от мен, с всяка промяна да се кихат едни Х пари за нов ремап и всичко това с неясен резултат и край. Ако Тони все още беше сред нас, може би щях да продължа с мотроника при него. Сега с EMU-то нещата се случват много по-лесно и бързо (дори и на пътя), предоставя доста повече възможности и т.н. 

 

Беше с 3 баров мап (от някакво тди по спомен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...