ghostdog Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Колега, с МЕ7.5 ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 22 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 @killfame Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 4 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 Да изтупаме прахта от темата с лек ъпдейт... Подготовката за сезон 2k18 е в ход. След като през 2017 имахме драми с невъзможно включване на скорости в обороти, дойде времето да се захванем с този проблем. По всичко личи, че ще се окаже проблем със съединителя и ще се търси някакъв вариант, така че да накараме колата да включва нормално. Целта за тази година (освен нормалното включване на предавките в обороти) е също така и да се опитам да вкарам колата в 11.хх секунди @ 402м. Също така новите джанти, с които ще се кара вече колата са напълно готови и чакат единствено монтаж на гуми, но това ще се случи когато колата отново е на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Само го тормозите Явор да прави извращения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 19 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 @radi_nrj за Явор каквото и да се каже ще бъде малко... той е правилният човек за тези неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 29 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Да ъпдейтнем отново темата с последните новости покрай колата... След 2 месеца драми покрай прословутия маховик (над 1 месец мина само в чакане на родна земя да бъде свършено нещо и след първоначалното "ще стане", преминахме на "еми няма да стане, ще се преработва твоя", което не беше вариант за мен и си взех всичко обратно, та в крайна сметка само време загубих). Накрая маховикът беше поръчан от Германия и единствено ме е яд, че още в самото начало не се спрях на този вариант, но нали тук да се прави уж за да стане по-бързо... Лагер помпата излезе на 2 части при свалянето и по този повод се сдобихме и с нова алуминиева + нови плочки за керамиката, тъй като със старите дебелината на диска идваше 8.4-8.5мм, а след консултация с немеца от когото поръчахме маховика и по негови препоръки за този сетъп на съединителя (Sachs Performance притискател, едномасов маховик правен за този притискател и керамика) трябва да са 7.8-8.0мм. Междувременно докато течеше целият този цирк с маховика, запълнихме времето със смяна на всеки един тампон по колата с полиуретан на Powerflex. И най-накрая отново сме на пътя... Следва малко кротко каране да поулегнат новите неща по съединителя и след това тестове да видим ще започне ли да включва нормално в обороти или пак ще проявява характер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Малеее , супер, колата изглежда страхотно. Поздравление за подобрението по-ходовата част. Поздравления за фаровете и новите обуща! В отношение шум със олекотения маховик, как е? -При мен на празен ход на моменти си потраква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 29 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Благодаря! С предишния маховик, който свалихме от колата (той също беше едномоасов, но преправян с плоча и т.н. за да пасне на притискателя) имаше потракване и при мен. Засега с този не съм чул да се обажда нещо от към трансмисията. Междудругото вариантите за маховик бяха 4.5 кг. и около 7.5 кг. Този е по-тежкият вариант и в крайна сметка излезе 7.8 кг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 (Редактирано) Аз съм със пълен комплект който си закупих от Англия на фирма XTD Информацията която имам относно маховика е, 6.3кг. дали е така в действителност, нямам идея. Не сме се сетили да го притеглим. Друг интересен факт, е това, че в момента керамиката ми е на 228мм. Проблеми нямам, колата си върви. Също така, когато закупувах въпросният комплект, цената му варираше около 760 £ нов. На мен ми изпадна за 170 £ със доставката , използван за 500мили на чипната Leon Cupra R Редактирано 29 Май 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 http://ttvracing.com/products/?manufacturers=audi&engine=audi-1-8-20v-turbo&type=flywheels Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 30 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 @vermeer като гледам маховика е идентичен с този, който взехме от CCC-Motorsport http://www.ccc-motorsport.de/shop/1022/463/zf-sachs-performance-race-sport-kupplung-sportkupplung-clutch-parts-act-exedy-f1/kupplungsauswahl-nach-fahrzeugen/audi_main_de/a3-8l-inkl-s3-bj-09-1996-05-2003/s3-quattro-165kw-224ps-bam-bj-10-2001-05-2003-0588-790/schwungrad-erleichtert-audi-a3-8l-s3-1-8t-20v-turbo-tt-8n-seat-leon-cupra-vw-golf-4-gti-1-8t-20v-turbo-02m-crmo-stahl-4-5kg-7-5kg-detail Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 17 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2018 Да се похваля, че с новия маховик + новата керамика вече драми с превключването нямаме. Най-накрая доживях и този момент... колата включва нормално в обороти Следва плануваният преди доста време ъпдейт на спирачките. Дисковете и накладките са поръчани и се очаква доставката им. Предните ще бъдат 323мм, задните остават стоковия размер за модела 256мм. Навсякъде ще бъдат двойно вентилирани(дупчени) + нарязани. Накладките, с които ще се кара са EBC Yellow Stuff. Накрая някоя и друга снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 17 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2018 Браво...... Каква марка са дисковете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 18 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2018 Благодаря Цецо! С дисковете реших малко да експериментирам и са поръчани MTEC цък ... Уж са английски и се произвеждат там, но да видим. Времето ще покаже дали е било грешка. Като им навъртя някакви километри ще споделя как се представят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rattleshirt Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 Колега, дай ъпдейт до къде докара колата, какво стана със спирачките, има ли планувани подобрения за следващите месеци, състезателни амбиции за новия сезон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 22 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Такааа, да изтупаме пак малко прахта от темата, че доста време мина от последния ъпдейт... Големи промени като цяло няма (да не кажа почти никакви) и след зимната пауза са свършени следните неща. 1. Отзад колата вече е с регулируеми щанги, което позволява да се оправят/регулират наклоните на задните гуми (като цяло с годините отворената задница си е всеизвестен проблем при А3/S3 от тези години) 2. Другият "по-голям" ъпдейт е, че минахме леко на диета и свалихме някой друг излишен килограм... Иии стигаме до изминалия петък, в който покарахме на Кондофрей и мога да обобщя, че съм доволен както от показаните резултати от колата/сетъпа, така и от постоянството, с което се случваха нещата. Целта за 11.ххх времена е постигната - 11.814 със 187 терминална и 1.75-1.79 за 60 фута. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nathan Публикувано 9 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2020 Пичове, видях тази тема и исках да попитам за турбото. Имам вариант да си купя такова на прилична цена. Мотора е 2.2 турбо (Ауди URS4) и в момента карам с някакъв Холсет. Драмата ми е, че тръгва много късно - на 4100 оборота някъде лепи в седалката (нямам отделен буустметър, а стоковия не показва, защото е с къстъм електроника) та не мога да кажа на какво налягане е в тези обороти. Изразявам се като хамал, защото не съм компетентен, но се уча. Та въпроса ми е , от колко тръгва GTX3071R? Ако няма да има разлика, да не се хабя с пари да наливам. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 10 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 От колко "тръгва" ама на кой мотор? На 1.8Т има графика на предната страница и можеш да видиш при какви обороти, какво налягане има. Като цяло кога, какво налягане ще има зависи от доста неща като обем на двигателя, изпускателен колектор, топла част на турбината, мапера как ще си свърши работата и т.н. Лично аз не бих сложил GTX3071R на 2.2T, по-скоро GTX3076R Gen2 или още по-добре GTX3582. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sears Публикувано 23 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2020 Здравей, може ли да попитам защо избра да сложиш стоманени изпускателни клапани, а не инконъл клапаните на supertech. Аз съм пред въпросната дилема и се чудя кои от двата типа да слагам. Инконъл-а държи на голям брой топлинни цикли, но са по тежки, а стоманените са по-леки, до колкото знам. Също гледам си слагал кита на supertech с титаниевите ритейнъри, пружини и т.н. с цел да пускаш повече обороти. В момента до колко рпм развърташ? Също какви вложки си сложил тройни (стоковия вариант) или единични, ако правилно се изразявам на български (на английски Supertech Single / Triple Groove Valve Locks Keepers sising). До колкото знам за повече рпм е най-добре единични? Също гледам си без електроника а с МЕ7.5, може ли да попитам кой е мапера? Може и на ЛС, ако желаеш. Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 24 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2020 Здравей, частите по главата (Supertech) тогава бяха така да се каже леко спешни и е взето това, което имаше налично понеже нямах много време, а и не ми се чакаха доставки. Вложките (така наречените кученца) са в зависимост от това, какви клапани се вземат/сложат - Supertech предлагат клапани и за единични и за тройни. Аз съм с тройни - сток. Kолата беше с МЕ7.5 и до тази година е имала само 1 ремап през 2017 година от Тони Келеша (TST-Racing). През тези години със стоковата електроника се караше до 7300 оборота. Отскоро колата е с нова моторна инсталация, окабелена е и запалена с EMU Black (ECU Master). Предстоят още довършителни работи и след това ремап, като плановете са да се върти до ~8000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trohilio Публикувано 26 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2020 Кое те накара да махнеш мотроника?Келеша с какъв мап те остави на 2 бара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 28 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2020 Накара ме това, че не искам да съм зависим от някой, който обикновенно е на N километра от мен, с всяка промяна да се кихат едни Х пари за нов ремап и всичко това с неясен резултат и край. Ако Тони все още беше сред нас, може би щях да продължа с мотроника при него. Сега с EMU-то нещата се случват много по-лесно и бързо (дори и на пътя), предоставя доста повече възможности и т.н. Беше с 3 баров мап (от някакво тди по спомен). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване