Jump to content

Колата остава на конакт след като извадя ключът от контаката


radich

Recommended Posts

Здравеите,

Днес пак успя да ме изненада моята колица ,след като паркирах гася двигателя вадя ключът а тя си остава на контакт и започва да ми изрежда всекви символи квит има на дисплея и така няколко минути и после угасва контакта .През това време не може да се заключва даже докато не угасне.Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека ме насочи .Прикачвам и един фаил от диагностика с доста грешки.Колата е ауди а4 б6 1.9 тди 130 авф.Благодаря

Log-WAUZZZ8E74A153294-242160km.txt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочвам се към смяна на клемореда ,проблема е че за един и същи номер AUDI : 4B0 905 849 ми излизат два модела. С 5 или 8 клеми трябва да поръчам ако някои е сменял да даде акъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се е развалил клемореда няма да пали,до колкото знам.Да не би патрона да е повреден?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

замери клемореда „на черният кабел на клемореда (по спомен) трябва да имаш "+" след контакт„ако имаш при изваден ключ ,най-вероятно е клемореда,може да огледаш и релетата по специално тези при компа в двиг.отсек

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Подкрепям :) Започни с шофьорската понеже се отваря най-много!! Погледни и при комфорт модула да няма влага!!!

Поздави!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Колега,имам същия проблем и със сменен клеморед го прави.Само когато извадя голямата букса на компютъра изгасва,но после пак същото.Незнам вече какво да проверявам😞

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема не е решен .Карам така .Добре че не го прави всеки ден.Иначе откачам акумулатора като стане така.Много досадно но не открих нищо сам а не съм ходил на майстор все още за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах и да сменя реле номер 219.Смених релето с работещо,но не е и от там проблемът.Вече незнам къде и какво да ровя.Последната ми надежда е във гофретите с кабели във вратите.Ако някой има идея ще съм му много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.07.2019 г. at 6:12, radich написа:

При мен проблема не е решен .Карам така .Добре че не го прави всеки ден.Иначе откачам акумулатора като стане така.Много досадно но не открих нищо сам а не съм ходил на майстор все още за това.

Колега открих го.Когато ти направи така извади бушон номер 5 и пробвай без него.

Колега открих го.Когато ти направи така извади бушон номер 5 и пробвай без него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този предпазител мисля, че е свързан със самото табло. Нормално е като го махнеш да изгасне всичко, защото отваряш веригата... Мисля, че не е там проблемът ти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отварям веригата и взима плюс от някъде и трябва да го проследя.Карах я сега без бушон и всичко е нормално.Може някоя букса или от някъде другаде взима плюс.Ще търся.Ако имате идея ще съм благодарен,че иначе може да е отвсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя беше на стоп и при натискане на спирачка изгасваше мотора.един майстор ми откри проблема за 2 Мин ,каза че и преди е виждал това явление

Пежо Партнер беше автомобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...