Митака55555 Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, проблемът е, че колата от известно време стана мудна(тромава) все едно 20 коня ги няма. Преди месец ми сипаха по погрешка 5 литра бензин вместо дизел,добре че се усетил навреме бензинджията та не я е напълнил до горе, иначе след това напълних половин резервоар с нафта да се омеши, но не вярвам от 5 литра бенз нещо да се е объркало. Колата съм я закачал на ваг ком дюзи, дебитомер,турбо, егр, датчици, всичко е на 6. В събота мисля да махна катализатора и да го изчистя, че ме съмнява той да е виновника. От скоро също забелязах,че егр от двете страни от нитовете, че почва да избива масло, но не вярвам да е от него проблема, понеже го чистя всяка година. Къде другаде да търся проблема ако не е от запушен катализатора евентуално? Редактирано 3 Октомври 2017 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 Провери си вакуум маркучите от тандем помпата до турбото за пропуск на вакуум. Аз преди 2 месеца имах 1 мм цепнат маркуч дето е за актуатора на турбото и до 2000 оборота набираше бавно и след това се изтрелваше, след смяна на всички маркучи всичко се оправи. На егр е нормално това, почти всеки има, където са двете дупки на него под мембраната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 3 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 Маркучите са сменени пролетта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 може все пак да пуснеш един тест на N75 от basic settings на 11 канал да видиш дали движи актуатора на турбото поне 1 см. катализатор също е вариант да е запушен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 3 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 Актуатора се движи проверен е Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 не си споменал като чистиш егр–а дали само него или и всм ,колектор„може и геометрията да е зацапана иначе най–добре да направиш един лог и да го постнеш в подфорума "дизел" там има хора които ще го разчетат правилно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 3 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 (Редактирано) Нямам ваг ком Не вярвам да е зацапана геометрията понеже всяка седмица карам на дълго. Редактирано 3 Октомври 2017 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Как разбра, че дебитомера е ок? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Колега, а на какво вярваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 4 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Съмнявам се, че има най вероятно нещо свързано с вакуумната система, преди ми правеше проблем клапанчето, което влиза в сервото, смених го, обаче пак колата, като престои 30 минути и отново педала на спирачките е твърд, серво усилвателя ли да прави проблема? при положение, че всички маркучета са нови, тандем помпата е чисто нова на бош, възможно ли той да има нещо общо с проблема за мудността и вдървяването на педала. има ли някакъв начин да се провери сервото да ли е наред? проблем също и със спирачките има един път са както трябва друг път, по слаби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 (Редактирано) Абсолютно си прав да се съмняваш във вакумната система - 99 % е там проблема. При мен бяха същите симптоми - педалът на спирачката се втвърдяваше след 5 - 10 мин. престой и колата се държеше, като чист дизел до около 2 хиляди оборота. Системата се проверява изключително лесно стига да знаеш от къде минава вакум линията. Изолират се отделни кръгове за да видиш, кога ще се оправи. При мен първо изолирах вакума към сервото - промяна във вървежа нямаше ( хубаво е да тестваш на място където няма коли - то ти е необходимо реално 100 метра да разбереш дали върви добре ) След това изолирахме линията, която захранва двата клапана на егр-а ( единия е за самата функция на егр-а, а другия за дросел клапата за мекото гасене, която е пак в егр-а) - колата веднага се оправи и турбото започна да се усеща още при 1300 оборота, както си беше преди. Оказа се, че е тоя клапан, който е за дросел клапата за мекото гасене - явно беше останал в някакво отворено положение при което вакума отваше на ма....та си. Колата ми е със същата модификация на двигателя, като при теб. Редактирано 4 Октомври 2017 от digunan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 4 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Запознат съм много добре със системата. Ще пробвам това. Благодаря.но съм сигурен че всички маркучета са ми здрави. А иначе по време на движение турбито си надува точно усеща се но я няма тази тяга която беше Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 (Редактирано) Аз не говоря за маркучетата - и при мен всички бяха сменени и си мислех, че няма как да губи вакум ( и това ме забави с решението на проблема, защото тръгнах да го търся в грешна посока - дебитомер, някои майстори даже искаха да ми свалят турбото да го чистят и подобни глупости, както съветват на повечето места в интернет), а при мен вакума се губеше от самия клапан. Редактирано 4 Октомври 2017 от digunan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 4 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Тествал съм и клапана за меко гасене и този на егр здрави са. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 То какво остана ? Май проблема , ще излезе ,че не е в колата ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 9 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 Обстойно проверих цялата вакуумна система. Няма пропуск никъде. Оправих единствено проблема със слабите спирачки. Маншончето на преградата, в което се свързват маркуча на сервото беше омекнало и явно от вакуума се смачква. Оправих го, като залепих в него подходяща тръбичка и сега спирачките коват, обаче все така си е тромава. Нямах време да сваля катализатора за почистване. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 23 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 (Редактирано) Ходих и при друг човек да ми закачи колата, и той каза, че всичко си работи, единствено стойностите на дюзите били малко различни и каза евентуално може един реглаж на помпа дюзите, но не е сигурен не вървежа дали ще се оправи и след реглажа им. Ето и стойностите на 4-те дюзи 0,21-0,23-0,83- 0,23 според мен са съвсем в нормите. Катализатора не съм го проверявал още. Ако реша сам да си ги регулирам, трябва ли след това нова гарнитура на капака и най вече колко градуса се връща реглажният болт? Кобилицата трябва да е в най долно положение, нали? един пишат 180 други 225 градуса??? Редактирано 23 Октомври 2017 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Колко ти дава дебитомера на празен ход с изваден маркуч на ЕГР-а? 13 канал не го гледай, там няма да видиш налягане на тандем помпа и дюзи. Този канал може да те насочи, когато изгубиш някой цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 24 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Не знам, другите стойности неможах да ги видя. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Ако ще правиш реглажа го направи на 180 градуса, в по-новата ЕЛСА така пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 27 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Сменя ли се гарнитурата на капака? От днес се появи едно метално чукане, точно като подам газ чука, махнали сикрака от педала и веднага спира да чука, възможно ли е да имам някое износено пънче на някоя дюза или износен реглажен болт и от там да идва цялата тази работа. Иначе мотора си работи равномерно, негори масло, пали си лесно. Единствено палеше малко тудноми алатазима при -15 с три подгрявания и 5- завъртания на стартера при леко отслабнал акумулатор.Ремонтен ко плектна дюзи не съм сменял до сега, може би да е дошло време вече Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Проблема е решен. Моля темата дабъде заключена вече! Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Разбираме еуфорията и облекчението от решения проблем, но въпреки че не прилича много, това е подфорум за проблеми по колите ни и за тяхното РЕШАВАНЕ, т.е. КАК и с КАКЪВ резултат е бил преодолян проблемеца. СПОДЕЛЕТЕ МОЛЯ ценната информация, бъдете алтруисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 На някои хора майсторите им не им споделят какви са били проблемите, така че може и Митака да не може да отговори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzzaaaqqq Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 On 10/30/2017 at 8:26 AM, Митака55555 said: Проблема е решен. Моля темата дабъде заключена вече! Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Колега какво се оказа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване