Jump to content

Кадърен Audi сервиз


ivelin.grukov

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Моля за съвети относно сервизи, които са специализирани в правенето на ауди, и по възможност цените да не са като в Das Auto или от порядъка на 80лв диагностика. От известно време ми свети чека и 
след прочитане на компютър ми излиза скъсан тампон на двигателя ( тампоните са здрави, буксите са изчистени), изгоряла подгревна свещ (след направено замерване всички работят) и неработеща първа степен на охлаждане. Та майстора си затри цял ден в търсене на проблеми и накрая ми се обади бесен да съм си взимал колата, понеже не могат да намерят нито един от проблемите в какво се състои. Моля някой да ми препоръча хора, които си разбират от работата и биха се нагърбили героично с почти непосилната задача.

Редактирано от ivelin.grukov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на двигателя са с датчици. И цял ден да търкате буксите, нови им е майката. Датчикът по-добре усеща износен тампон от окото на "майстора". И не веднъж е коментирано, тези тампони се купуват само оригинални (колкото и да те боли финансово). 

За подгревната свещ как установихте, че функционира изрядно? На дали имате толкова прецизен Омметър, че да мерите съпротивления с точност до 0.1 Ом.

И от къде по дяволите имислихте тази "първа" степен на охлаждане. Това да не е Москвич? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай темата Препоръчани сервизи ,ако си от София от четеното тук  знам че D-bross  e мястото където може би трябва да отидеш. 

    Цените в Das Auto и диагностика от 80 лв , мисля че е нормално в качествени сервизи да се заплаща за извършените услуги .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Фолксваген Плевен ми взеха 30 лв. + 6 лв. ДДС = 36 лв.

Не знам колко е нормално утрояването на цената на една и съща услуга...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека вече се разбере, че това с буксата на тампона не е "датчик", а е обикновен електоклапан, с най-обикновена бобинка.

При видимо здрав тампон и липса на омасляване се мери съпротивлението на бобинката, ако няма никакво или е окъсило е ясно.

След което се проверява дали електроклапана сработва и се чува отчетливо тракане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...