Jump to content

S-TRONIC или MULTITRONIC


Recommended Posts

Грешката е моя. Не знаех, че Ауди са решили кутията на А3 да се нарича по този начин.

 

Мултироник е безстепенна (вариаторна) кутия, която се монтира от 2001-ва до около 2015-та на моделите на предно с надлъжен мотор.

 

DSG е кутия с два съединителя, която се монтира на колите с напречен двигател. Предполагам, че при А3 S-tronic-а означава ДСГ.

Принципно е по-надеждната кутия. Но има няколко версии за напречни мотори, с които аз не съм запознат.

 

A S-tronic (оригинално/първоначално) е седемстепенна кутия с два съединителя, която се монтира от 2008-ма година на колите с надлъжен мотор и куатро. Фейслифтовите А6/Ц7 на предно заменят мултитроника с ес-троник....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичната кутия при А3/8Р,8РА/ 1.4 TFSI е 7 степенна S-tronic,демек DSG/със сухи съединители/.

При ВАГ груп се монтира основно на по-малките напречно разположени моторизации,до около 250 N.M.

Има доста изревали от нея и се налага ремонт,най-често мехатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S-tronic си е DSG и е просто означение/наименование, което дават Audi на DSG кутиите. Няма никакво значение как е разположен мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 степенната автоматична кутия DSG/S-tronic при напречните мотори на ВАГ я дават няколко вида:

-с т.нар.сухи съединители-от 2007 г.-DQ200-до 250 N.M.

-с т.нар.мокри съединители-от 2009 г.-DQ500-до 600 N.M.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нека да допълня информацията. DSG-тата са общо три /3/:

 DQ 250 - 6 скорости, съединители в маслена баня - предназначена е за двигатели с ВМ над 250Нм до 400Нм;

.DQ 200 - 7 скорости, сухи съединители - предназначена е за двигатели с ВМ до 250Нм;

 DQ 600 - 7 скорости, съединители в маслена баня - предназначена е за двигатели с ВМ над 250Нм до 600Нм;

 

DQ 250 e първата DSG кутия, има разновидности заради подобренията през годините.

DQ 200 e абсолютно същата като DQ 250, но се изпълнява чрез сухи съединители, за да се намалят вътрешните загуби на скоростната кутия, заради изискването за намаляване разхода на гориво и се ползва при "малките" двигатели с въртящ момент до 250Нм.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а правилния съвет към питащия - НЕ взимай кола със DSG със сух съединител.

Мокрия се прави - вярно струва пари - ама се прави

Сухия е трагедия и единственото което работи е смяна на цялата кутия - ама цената е един път ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...