Mandurov Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 (Редактирано) Може ли малко инфо коя от двете скоростни кутии е по добра,при А3 2012г. 1.4 бензин ? Редактирано 4 Октомври 2017 от Mandurov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Нито една от двете не се монтира на напречни мотори, т.е. на Голф и производните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mandurov Публикувано 4 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Утре ще гледам Ауди А3 2012 S-tronic,затова питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Грешката е моя. Не знаех, че Ауди са решили кутията на А3 да се нарича по този начин. Мултироник е безстепенна (вариаторна) кутия, която се монтира от 2001-ва до около 2015-та на моделите на предно с надлъжен мотор. DSG е кутия с два съединителя, която се монтира на колите с напречен двигател. Предполагам, че при А3 S-tronic-а означава ДСГ. Принципно е по-надеждната кутия. Но има няколко версии за напречни мотори, с които аз не съм запознат. A S-tronic (оригинално/първоначално) е седемстепенна кутия с два съединителя, която се монтира от 2008-ма година на колите с надлъжен мотор и куатро. Фейслифтовите А6/Ц7 на предно заменят мултитроника с ес-троник.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Автоматичната кутия при А3/8Р,8РА/ 1.4 TFSI е 7 степенна S-tronic,демек DSG/със сухи съединители/. При ВАГ груп се монтира основно на по-малките напречно разположени моторизации,до около 250 N.M. Има доста изревали от нея и се налага ремонт,най-често мехатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 S-tronic си е DSG и е просто означение/наименование, което дават Audi на DSG кутиите. Няма никакво значение как е разположен мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 7 степенната автоматична кутия DSG/S-tronic при напречните мотори на ВАГ я дават няколко вида: -с т.нар.сухи съединители-от 2007 г.-DQ200-до 250 N.M. -с т.нар.мокри съединители-от 2009 г.-DQ500-до 600 N.M. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 (Редактирано) Нека да допълня информацията. DSG-тата са общо три /3/: DQ 250 - 6 скорости, съединители в маслена баня - предназначена е за двигатели с ВМ над 250Нм до 400Нм; .DQ 200 - 7 скорости, сухи съединители - предназначена е за двигатели с ВМ до 250Нм; DQ 600 - 7 скорости, съединители в маслена баня - предназначена е за двигатели с ВМ над 250Нм до 600Нм; DQ 250 e първата DSG кутия, има разновидности заради подобренията през годините. DQ 200 e абсолютно същата като DQ 250, но се изпълнява чрез сухи съединители, за да се намалят вътрешните загуби на скоростната кутия, заради изискването за намаляване разхода на гориво и се ползва при "малките" двигатели с въртящ момент до 250Нм. Редактирано 8 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Точно. 6 степенната DSG не съм я писал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 а правилния съвет към питащия - НЕ взимай кола със DSG със сух съединител. Мокрия се прави - вярно струва пари - ама се прави Сухия е трагедия и единственото което работи е смяна на цялата кутия - ама цената е един път ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване