Vasil_ Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Здравейте, колеги. От известно време имам следния проблем: При гасене на двигателя, когато колата е на свободна и съединителя не е натиснат, се чува леко изтракване. Мисля, че се чува от лявата част на предницата, но не съм сигурен. Когато я гася с натиснат съединител не се чува нищо. Дали това не е признак за заминал маховик? Колата е Ауди а3 1.9 TDI 131 к.с. (ASZ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Сам си отговори, маховика си тръгва. Лично карам от 15к с твърд и няма ядове, единствения проблем е, че започва да чатка кутията, но 6 степенната е много здрава и издържа... Ако си готов да понесеш психически гадните звуци, слагай твърд като замине тотално демфера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil_ Публикувано 4 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Ако го сменям, сигурно няма да рискувам и ще си сложа демпферен. А дали да го чакам да замине тотално или да го сменя възможно най-бързо? Какво става с колата, когато замине тотално маховика? Притеснението ми е да не ме остави някъде на пътя колата и да се налага да викам пътна помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Започвай да гасиш винаги на съединител, по принцип е възможно да те остави на пътя. Като вземаш демфер много внимавай защото масово новите са рециклирани и от тропащ втора ръка ще отидеш на тропащ чисто нов Един приятел вече така се наигра, аз бих заложил на читав маховик втора ръка и повече пазене на маховика като, никога мачкане на газта от ниските и винаги гасене при натиснат съединител. Да демфера е много ама много по приятен за каране, но просто аз тогава предпочетох това и да нямам повече драми с демфери, 6 степенната кутия е достатъчно здрава за да издържи на единия твърд маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil_ Публикувано 4 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Ок, благодаря за информацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 преди 29 минути, venkYYY написа: защото масово новите са рециклирани Новите,които се предлагат са само рециклирани,но това не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 (Редактирано) Ужас! А никой не споделя това в магазина нали? Аз също гледам този филм в момента явно. "Чисто нов" и да, ще споделя от къде е купен! От Ауто Хелп на бул Сливница, София. Пуснах и специална тема, в която съм описал какво прави, като почти бях убеден че това е детската болест на демферите. Само че, на колкот хора го споделя, всеки ме погглежда с една такава ехидна усмивка- в смисъл - Хайде бе, чисто нов немски маховик в България и тресе от самото начало ? Явно нито е чисто нов, нито е немски .... Само цената му от 700-800 лв е немска. Всичко е менте в тази държава както 90% от хората явно. Много трудно някой ще ме убеди в противното! Редактирано 8 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 @zoo Аз лично когато си търсих съединител комплект с маховик в магазина ми казаха, демфера е рециклиран и не се знае колко ще изкара на колата ти както е чипосана(тогава беше просто чипосана). Хората ми препоръчаха твърд маховик на валео с комплект съединител, просто демферните пружини са на феродовия диск както при по-старите автомобили. Както казах, ако е демфер нека се търси втора ръка здрав и да се пази в бъдеще, винаги палене и гасене при натиснат съединител и никога натискане на газта от ниските... Да яко е като те ударят нютоните от ниските, но си носиш последствията.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 На моята А3 ASZ още като я взех също имаше такова тракане при гасене на свободна без съединител, даже и притрисане имаше. Покарах я към 40-50хил. км, съединителя започна да приплъзва и го смених с чисто нов комплект на SACHS заедно с демпфера. Тракането си остана и през следващите 50-60хил. км. Та накратко това тракане не се промени за всичките 100хил. км, които навъртях на колата и то независимо от смяната на пълен комплект съединител. Даже и скоростната кутия смених, защото счупих старата. Ако не се усилва тракането и не ти прави други ядове, може би не трябва да бързаш със смяната. Аз също се интересувах за вариант с твърд маховик тогава и от няколко различни сервиза ми казаха да не се занимавам с глупости. Само на едно място бяха навити, но твърдяха че според опита им с такива случаи, кутията няма да изкара много с този маховик. Дали наистина е така, ще каже колегата venkYYY след време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване