kambero Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 Здр., светна ми лампата за филтъра за твърди частици и нямах време да ида до сервиз на карах седмица така, от вчера вече не свети но светна тази за подгрева и чек лампата и колата изгуби мощност, на диагностика дава само че е силно замърсен филтъра. Ще си дойде ли всичко на мястото като му направят принудителна регенерация или подгрев лампата е за друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 Едва ли, вероятно е вече много пълен. Ще трябва сваляне и чистене. Или сам или го носиш някъде на машина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 Може пък да пробва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 (Редактирано) Даже и да постигне нещо ще е за кратко. Идва зима, още повече се пълни, кара се по-бавно, повече се кара на студена кола. Ако имаш кабел си направи сам принудителната регенерация. Но трябва да няма грешки в моторния компютър, освен за дпф-а, че е пълен и да не е пълен над определено ниво. Но не си струва ходиш някъде да ти вземат 50-100 лв за това, което според мен няма да има ефект.. Редактирано 6 Октомври 2017 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 Преди 10 часа, kambero написа: Здр., светна ми лампата за филтъра за твърди частици и нямах време да ида до сервиз на карах седмица така, от вчера вече не свети но светна тази за подгрева и чек лампата и колата изгуби мощност, на диагностика дава само че е силно замърсен филтъра. Ще си дойде ли всичко на мястото като му направят принудителна регенерация или подгрев лампата е за друго? Колега, маслото гледа ли го през тая седмица имай в предвид, че не е никак препоръчително да караш със задръстен филтър. Аз лично рязко пресякох мъките с филтъра като го махнах и всичко си дойде на мястото.Оставаш си катализатора и нито пуши нито мирише, а и колата оживява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 (Редактирано) Колега, като се премахне DPF-а не започва ли да попушва черничко? А да...и колата като "живне" следва кутията да даде фира? Редактирано 6 Октомври 2017 от trackersoft Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 Е тя не става 500 коня, че да сгъне кутията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 Колега, кутията ще замине при агресивен ремап когато нютоните и дойдат много и юнашки стъпки. Даже като се замисля и само второто си е достатъчно като се прави редовно. Не знам от къде ти хрумна тази идея за кутията, няма връзка с премахването на дпф-а освен ако успоредно с това не ти сложат доста агресивен чип. Ако мотора е ОК проблеми с пушеци и прочее няма да има. При мен единственото негативно ако въобще може да се характеризира така е ,че кюнците почерняха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sugar82 Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 Вече и аз мога да се похваля официално... От вчера колата ми е без DPF i катализатор и с 40 кончета отгоре.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Браво колежке! Да живее екологията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Няма ли да е ок поне катализаторът да се остави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 (Редактирано) За мен беше по-добрия вариант да си оставя катализатора, сега макар да съм без дпф поне не мирише на пържени картофи отзад. Без катализатор не е работа. На б6-цата и бях махнал катализатора и сутрин като я палех да си поработи на място след втората минута не се стоеше, а и на светофар примерно като се задържи парното започва да вкарва миризмата в купето, общо взето си е неприятно не само за мен, а и за тези около мен. Редактирано 7 Октомври 2017 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 (Редактирано) Къде си махна dpf и кой ти сложи софтуер за без dpf - Стефан крематор? Вихрови и егр спрял ли си? И аз от една страна искам да си поотпуша колата, но от друга - не искам да пуша като 90% от дизеляците, хвърлящи черни облаци. И за сега си карам така :/ Редактирано 7 Октомври 2017 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Аз съм от Бургас и дпф-а го махнаха тук. Егр и клапи не съм пипал все още, но обмислям един трип до София и посещение при крематора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sugar82 Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 (Редактирано) преди 47 минути, OvivO написа: Къде си махна dpf и кой ти сложи софтуер за без dpf - Стефан крематор? Вихрови и егр спрял ли си? И аз от една страна искам да си поотпуша колата, но от друга - не искам да пуша като 90% от дизеляците, хвърлящи черни облаци. И за сега си карам така :/ ДПФ-а и катализатора ми махна Ерменко до 2-ра градска, а за наливането на новия софтуер ходих при Иво във Волуяк. Редактирано 7 Октомври 2017 от sugar82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gonzobg1973 Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 Явно ДПФ-а ти е дал тотална фира вече, и колата ти е вкарана в авариен режим. Временното решение е сваляне, чистене, химия и т.н. За месец два върши работа. Кардиналното решение на проблема ти го е описала колежката малко по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kambero Публикувано 10 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Правиха регенерация и нестава. Ще го забранявали софтуерно. Каква е цялата процедура която трябва да се направи да знам, защото не съм мн сигурен че в тоя сервиз знаят...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Най-добре иди при крематора, той поне го прави успешно и няма да ти създаде други проблеми. Няма как да разбереш в този сервиз дали знаят какво да направят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 +1 за @kpematop, той знае какво прави и няма да имаш ядове. Освен това трябва да го махнеш и физически. Налива се софтуер за кола без дпф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 За дпф-а има суич му викат, някъде в картите. Още не съм го разбрал лъде е, че напоследък нямам време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Какво прави този суич? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Той е софтуерен, не физически. Аз си го обяснявам нещо като кодинга - има или няма нещо в колата. Но е в картите на моторния компютър. не можеш сам да си го направиш без ъплоуд на коригирани карти. Не ми е останало време да се сложа winols и да се задълбая в картите на някоя кола. няма да е лесно, защото няма много информация. Тук рисковоте е като записваш в моторния компютър да го брикнеш и после е сложно да се възстанови. Масово по сервизите слагат карти свалени от интернет без да знаят какво е коригирано. Това е доста опасно, особено, ако са бъзикани лимит картите. Затова само при проверени хора като крематора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 Ако спреш ДПФ без ЕГР колата може да почне и да харчи повече отколкото с работещ ДПФ. Ако искаш да остане ЕГР-а поради някакви твои съображения, може да се намали потока му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 (Редактирано) На 8.10.2017 г. at 15:09, nichirenshu написа: Браво, махайте каквото можете да е по-евтинко, майната им на хората и екологията. Точно това си казах след като го махнах. Колега, ти би ли си купил такъв филтър когато възлиза на 1/3 от стойността на колата, па и да не е в такова съотношение? Забелязвам, че най-вече колегите с бензинови мотори изживяват екологични наклонности тип 'възмутен гражданин'. Аз лично съм ЗА премахване на въпросния филтър при положение, че колата има катализатор/и. Редактирано 12 Октомври 2017 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 Започвам с това, че като ми наболее такъв проблем не знам какво ще направя, ще го чистя, но едва ли ще купя нов. Наистина е много пари. Вярно, че е в тежест и създава проблеми. Обаче не си прав за дпф-а, той е още по-необходим от катализатора. Нас най-много ни убиват фините прахови частици, които от дизела са много. Затова са законите. Има много неща, които искаме или не искаме да правим, но са забранени или задължителни. Докато не приемем , че екологичните съоражения са такива, няма да се оправим. Впрочем се отнася за много неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване