Jump to content

DPF филтър


kambero

Recommended Posts

Здр., светна ми лампата за филтъра за твърди частици и нямах време да ида до сервиз на карах седмица така, от вчера вече не свети но светна тази за подгрева и чек лампата и колата изгуби мощност, на диагностика дава само че е силно замърсен филтъра. Ще си дойде ли всичко на мястото като му направят принудителна регенерация или подгрев лампата е за друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Даже и да постигне нещо ще е за кратко. Идва зима, още повече се пълни, кара се по-бавно, повече се кара на студена кола.

 

Ако имаш кабел си направи сам принудителната регенерация. Но трябва да няма грешки в моторния  компютър, освен за дпф-а, че е пълен и да не е пълен над определено ниво.

 

Но не си струва ходиш някъде да ти вземат 50-100 лв за това, което според мен няма да има ефект..

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, kambero написа:

Здр., светна ми лампата за филтъра за твърди частици и нямах време да ида до сервиз на карах седмица така, от вчера вече не свети но светна тази за подгрева и чек лампата и колата изгуби мощност, на диагностика дава само че е силно замърсен филтъра. Ще си дойде ли всичко на мястото като му направят принудителна регенерация или подгрев лампата е за друго?

 


Колега, маслото гледа ли го през тая седмица имай в предвид, че не е никак препоръчително да караш със задръстен филтър. Аз лично рязко пресякох мъките с филтъра като го махнах и всичко си дойде на мястото.Оставаш си катализатора и нито пуши нито мирише, а и колата оживява.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като се премахне DPF-а не започва ли да попушва черничко?

А да...и колата като "живне" следва кутията да даде фира? :D

Редактирано от trackersoft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кутията ще замине при агресивен ремап когато нютоните и дойдат много и юнашки стъпки. Даже като се замисля и само второто си е достатъчно като се прави редовно. Не знам от къде ти хрумна тази идея за кутията, няма връзка с премахването на дпф-а освен ако успоредно с това не ти сложат доста агресивен чип. Ако мотора е ОК проблеми с пушеци и прочее няма да има. При мен единственото негативно ако въобще може да се характеризира така е ,че кюнците почерняха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен беше по-добрия вариант да си оставя катализатора, сега макар да съм без дпф поне не мирише на пържени картофи отзад. Без катализатор не е работа. На б6-цата и бях махнал катализатора и сутрин като я палех да си поработи на място след втората минута не се стоеше, а и на светофар примерно като се задържи парното започва да вкарва миризмата в купето, общо взето си е неприятно не само за мен, а и за тези около мен. :)

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде си махна dpf и кой ти сложи софтуер за без dpf - Стефан крематор? Вихрови и егр спрял ли си?

 

И аз от една страна искам да си поотпуша колата, но от друга - не искам да пуша като 90% от дизеляците, хвърлящи черни облаци. И за сега си карам така :/

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от Бургас и дпф-а го махнаха тук. Егр и клапи не съм пипал все още, но обмислям един трип до София и посещение при крематора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 47 минути, OvivO написа:

Къде си махна dpf и кой ти сложи софтуер за без dpf - Стефан крематор? Вихрови и егр спрял ли си?

 

И аз от една страна искам да си поотпуша колата, но от друга - не искам да пуша като 90% от дизеляците, хвърлящи черни облаци. И за сега си карам така :/

ДПФ-а и катализатора ми махна Ерменко до 2-ра градска, а за наливането на новия софтуер ходих  при Иво във Волуяк.

Редактирано от sugar82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ДПФ-а ти е дал тотална фира вече, и колата ти е вкарана в авариен режим. Временното решение е сваляне, чистене, химия и т.н. За месец два върши работа. Кардиналното решение на проблема ти го е описала колежката малко по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правиха регенерация и нестава. Ще го забранявали софтуерно. Каква е цялата процедура която трябва да се направи да знам, защото не съм мн сигурен че в тоя сервиз знаят...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре иди при крематора, той поне го прави успешно и няма да ти създаде други проблеми.

Няма как да разбереш в този сервиз дали знаят  какво да направят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за @kpematop, той знае какво прави и няма да имаш ядове. Освен това трябва да го махнеш и физически. Налива се софтуер за кола без дпф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той е софтуерен, не физически.

Аз си го обяснявам нещо като кодинга - има или няма нещо в колата. Но е в картите на моторния компютър.

не можеш сам да си го направиш без  ъплоуд на коригирани карти.

 

Не ми е останало време да се сложа winols и да се задълбая в картите на някоя кола. няма да е лесно, защото няма много информация. 

 

Тук рисковоте е като записваш в моторния компютър да го брикнеш и после е сложно да се възстанови. 

 

Масово по сервизите слагат карти свалени от интернет без да знаят какво е коригирано. Това е доста опасно, особено, ако са бъзикани лимит картите. Затова само при проверени хора като крематора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако спреш ДПФ без ЕГР колата може да почне и да харчи повече отколкото с работещ ДПФ. Ако искаш да остане ЕГР-а поради някакви твои съображения, може да се намали потока му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.10.2017 г. at 15:09, nichirenshu написа:

Браво, махайте каквото можете да е по-евтинко, майната им на хората и екологията.

 

Точно това си казах след като го махнах. Колега, ти би ли си купил такъв филтър когато възлиза на 1/3 от стойността на колата, па и да не е в такова съотношение? Забелязвам, че най-вече колегите с бензинови мотори изживяват екологични наклонности тип 'възмутен гражданин'.  Аз лично съм ЗА премахване на въпросния филтър при положение, че колата има катализатор/и.

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам с това, че като ми наболее такъв проблем не знам какво ще направя, ще го чистя, но едва ли ще купя нов. Наистина е много пари.

Вярно, че е в тежест и създава проблеми.

 

Обаче не си прав за дпф-а, той е още по-необходим от катализатора. Нас най-много ни убиват фините прахови частици, които от дизела са много.

 

Затова са законите. Има много неща, които искаме или не искаме да правим, но са забранени или задължителни. Докато не приемем , че екологичните съоражения са такива, няма да се оправим.

Впрочем се отнася за много неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...