Jump to content

Обща информация за модела - Audi A3 8V.


Raino

Recommended Posts

Преди 3 часа, udli написа:

...Скъсан  ангренажен ремък.

 

Доста сериозни когато се скъса ангренажния. Буталата се удрят в клапаните, които се огъват, чупят и т.н.. Колко от клапаните ще бъдат ударени пак е въпрос на късмет. Има много снимки в Нета ако ти се гледат разрухи:

 

broken-valves-due-to-timing-belt-failure

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е относително. На една Дачия Сандеро 2 пъти къса ремък единия път без никакви щети, 2рив път с 5-6 огънати клапана. На баща ми фокуса поради грешка на сервиза в който му смениха ангренажа се разви болта на шайбата на коляновия вял и също нямаше поражения. На моята 1.8Т при развиване на този болт на вала се помляха няколко клапана. Докато не се свали главата не може да се каже :D

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Здравейте колеги,

 

интересувам се от А3 седан 2,0TDI 150k.c. 09.2015г. ако има някой който кара такъв да сподели мнение как се предстявя колата?

 

Благодаря

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/6/2020 at 10:19 PM, Raino said:

Някой със 184к.с. дизела имал ли е проблеми с мотора, защото чета и наблюдавам притеснителни неща?

За проблеми не съм чел/чувал

Водна помпа

Охладителя Valeo около 6-700лв с отстъпката 

Някой EGR сменен и това е като цяло, мотора си е чук, ти къде чете за драми? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Някой колега има ли с S3 8V,но с ръчна кутия?Модела тепърва ще навлиза на пазара за употребявани автомобили.Да даде отзиви,най-вече за 2.0T мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е тоя мотор. Но им текват водните помпи. След 2017та са с 2 реда дюзи и няма нагар.

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казанчето на чистачките е на друго място. Има допълнителен кулер. Другото по мотора е същото с А3 2.0Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте. 

Не намерих писано за конкретния мотор 1.8tfsi, код CJSA. Колата е произведена октомври 2014-та, моделна година 2015-та.  Ще съм благодарен за каквато и да е информация от собственици или запознати. Единствено се  споменава в Audizine, че веригата започва да трака около 100к пробег и трябва да се смени. Дали така известния харч на масло от при по-старите TFSI е вече отстранен, или поне сведен в разумни граници?

Предварително благодаря на отзовалите се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такава 1.8, но с код на мотора CNSB (американка, 2016), мисля нямат разлика.

Няма никакъв харч на масло, спокойно можеш да забравиш за този проблем. Чудесен мотор и кола, само дето е на предно.... Разход градско 10.

Моята беше на малко км, не мога да кажа за тракане на верига. Очаквай водната помпа/тяло да започне да тече в един момент - общ проблем за 1.8 и 2.0тфси. От сега можеш да започнеш с проучването по въпроса за да не те изненада... Нямах никакви проблеми с тая кола, но малко км съм я карал, иначе 2 години беше при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор!

 

Човек ми я провери по шаси в етка и буталата са с еднакъв номер, но при CNSB завършват на G, а при CJSA на A. Твоите са по-нова ревизия демек. Сегментите също са с различен номер. Притеснява ме факта, че има масло 1.5- 2 см над максимума. Може ли да се познае по нещо гори ли масло? По аспуха има черен нагар, но е сух  - като от богата смес. Като започна да отделя конденз след запалване, нагарът се отмива лесно ако пипнеш.  Не мазнее и не пуши грам при форсиране, имал съм някога кола която гори масло и уж знам как трябва да изглежда аусрпуха. Като се свалят свещите освен по тях да се прецени.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По свещите по-добре се преценява на какви смеси караш - богати, бедни, нормални... Но това, което описваш по ауспуха, според мен не изглежда да гори масло. При форсиране може да пуши от богата смес.

Преди 2 часа, vaskoni написа:

има масло 1.5- 2 см над максимума

Как толкова много? Да не е мм ? Все пак трябва да следиш какво се случва там. Моята А3-ка от смяна до смяна го сваляше от max до min без да светва лампа.

Нормално е всяко тфси да близва малко масло, особено ако е засилена. Знаеш ли 3.0Т каква е лакомница.... 🤣🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е мм за съжаление. Може и някой гъзорък да е доливал. Италианка е, това ме задържа нещо, но с ръчни скорости избор няма. DSG карам служебна Октавия 2019та и ме дразни, не съм фен на автомати. Веригата трябва ли да се чува на студено палене за секунда две?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, колеги!

Поради моя интересът към Audi S3 2016 до 2019 бих искал да попитам, някой дали опит с тях и дали е запознат.

Например, слаби места, неща от които трябва да се пазя и оглеждам при оглед и т.н!

Като цяло искам да разбера за минусите на това прекрасно създание!

Благодаря, предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S3 8V е с двигател 2.0T от моторната серия EA888 Gen.3.Същия който се монтира в VW Golf MK7R.По-напред сме коментирали,и както колегата Желяз е споменал,слабо място са им водните помпи.Протичат без причина.Мотора е с ангренажна верига.Запалителни свещи се сменят на около 40 хил.км.Турбото е IS38.

При фейслифта от пролетта на 2016 г.е 228 kw.(310 к.с.) и трябва да е с двата реда дюзи FSI и MPI.

Към каква скоростна кутия си се ориентирал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия със сигурност ще бъде автоматична, сега карам автоматик и съм страшно доволен и ми харесва повече.

Имат ли някакви проблеми и от какво да се пазя като цяло от този автомобил и като цяло генерация 8V 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутиите започват да стават проблемни над 100к км, но е много относително все пак. Гледай да е от 2018 нагоре, поне да е 7 степенната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При фейслифта автоматичната кутия е 7 степенна S-tronic(DQ381).Според мен търси автомобил с пробег до 100k км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, дори държа да е 7 степенна!

В момента съм със 7 степенна и съм много доволен! 
И като цяло ме интересува, мнение за скоростите, двигатела и какви минуси имат те и като цяло самият модел?

Ако може някой да каже!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така ме интересува за поддръжка, какви са разходите по нея?

На доста места пише, че не е скъп за поддръжка, така ли е или?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

@tonko2.0T DI е NA, MPI+DI е европейско. Но с 8те дюзи пак малко трупа нагар и трябва да се чисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...