borkata86 Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 След като имах проблем с ESP-то и ми даваше следните 2 грешки : 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - ичетох доста какво се прави и реших сам да се опитам да прекодирам модула по този начин https://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=en&u=http://wiki.ross-tech.com/index.php/01044&prev=search тук има и клип какво се прави Колата е А4 2001 1.8AVV - с ръчна скоростна кутия и кода за мен да се логна е 09675,но не се получава.Реших да променя третата цифра 6 с 5,4,3,но се появи нова грешка : 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-00 -,която се появи и в бензиновия копютър и в ABS модула. След въвеждане на кода 09675 успях да я ичистя и да не се появява повече Но сега колата дори и без третата грешка не иска да върви въобще (едва набира) и в 32 канал тримовете стоят на 00, не се коригира сместа дори и след 30 мин.каране. Моля,ако някой се е сблъсквал с този код за гршка и знае какво се прави да пише,че колата стана тотален мъртвец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 (Редактирано) Пробвай да върнеш заводските настройки на еку-то. На канал 00 се адаптира, но съм забравил, как ставаше. Редактирано 9 Октомври 2017 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 9 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 (Редактирано) Пробвах и не става. След това разказах акумулатора за час и пак я върнах във фабрчни настройки и същата работа. Следва адаптиране на дросел клапа и пак не адаптира смесите. Давайте съвети Редактирано 9 Октомври 2017 от borkata86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 (Редактирано) Калибриране на ESP датчика за ъглово положение на волана Двигателят работи; Завъртете волана в крайно ляво и крайно дясно положение; Карайте късо разстояние в права линия по равна повърхност със скорост, не по-висока от 20km/h Ако воланът е прав по време на теста, спрете автомобила с насочени право напред колела Убедете се, че воланът не е докосван отново след спирането Не изключвайте двигателя след спиране на автомобила Влезте във VAG-COM софтуера. [Select] [03 - ABS Brakes] [Login - 11] Въведете 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04] Изберете група 060 (за VW Passat and Audi A4/S4, A6/S6, and A8/S8 се избира група 001) [Go!] Това ще доведе до запомняне на нулевата (централна) позиция на волана. В прозореца на VAG-COM трябва да се изведе съобщение "Steer. angle sender compens OK". Ако получите съобщение за грешка, това може да означава, че операцията Login не е извършена успешно. [Done, Go Back] С това процедурата е завършена. на 32 канал в третото поле какви са стойностите Редактирано 13 Октомври 2017 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване