Jump to content

Смяна на маслото на хидравликата- Ауди Б6


MoH7aH4o

Recommended Posts

Здравейте колеги,

понеже маслото в хидравликата ми е супер черно и трябва и да се долее реших направо да го сменя. Купих съответното масло, но как се сменява. Някой сменявал ли е на Б6 1,9 тди? Аз мисля да откача единия маркуч от казанчето, но се чудя трябва ли да запаля колата и съответно помпата да изкара маслото или може само на контакт и трябва ли да се върти волана за да излезе всичкото масло. Aко някой е правил тази процедура ще съм му много благодарен ако обясни, как стават нещата :)

 

ауди.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачаш някой маркуч и на неработещ мотор въртиш в двете посоки до край, до като спре да излиза течност

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз моето скоро го сменях. Изсмуках маслото от казанчето с една спринцовка. Свалих го и го измих. После връзвам по-големия маркуч към казанчето и го пълня до горе с маслото. Малкия маркуч го слагаш в едно прозрачно шише и започваш да въртиш волана до крайно дясно и крайно ляво положение докато не текне чисто масло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една туба стига при напълно източена система даже оставаше май към 200-300 грама

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, 

1 изсмукваш маслото от казанчето.

2 разкачиш тънкото маркуче.

3 запушваш щтуцерчето където е било малкото маркуче.

4 . Вдигаш двете предни гуми във въздуха.

5. Наливаш новото масло g002 зелено

6. Вземаш шлаука 8мм и я натикваш в разкраченото малко маркуче. Другия край на шлауката я слагаш в някой съд за събиране на старото масло. 

7. На незапален двигател въртиш волана наляво — надясно докато не почне да излиза чисто масло. (Проверявай от време на време да не остане казанчето празно.)

8. След като потече чисто масло сложи малкото маркуче на мястот му. (Аз пак източвам казанчето със спринцовка)

цялата система събира 850 мл. За б7.

9. Въртиш малко наляво надясно за да обезвъздушиш. Има и клипче в YouTube 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да провери задължително за какво масло е системата. аз бях убеден, че съм със синтетичното. но се оказа, че е минерално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, чак днес смених маслото, но без да искам оставих казанчето без масло и съответно влезе въздух в системата. След доста въртене и доливане на масло, уж всичко трябва да е наред, но като запалих доста виене и скърцане се получи. След въртене на място се пооправиха нещата, но все още се чува леко виене, не е постоянно, но го има. Смених днес маслото, защото от една седмица започна всеки ден да се чува леко виене и като проверих маслото, беше доооста черно.. Та дали ще се обезвъздуши сама или пак да отварям капачката и да върта на място. Въпроса е дали да е на запален двигател, ако трябва да продължа с обезвъздушаването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, MoH7aH4o написа:

След въртене на място се пооправиха нещата, но все още се чува леко виене, не е постоянно, но го има. Смених днес маслото, защото от една седмица започна всеки ден да се чува леко виене и като проверих маслото, беше доооста черно.. 

Проблема си е останал. Едни и същи симптоми и със прясното масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След два дни обезвъздушаване, се оправи. Вече няма виене или скърцане. Само при пълен ляв или десен, но там е ясно, че се товари помпата и за това така.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се,  че проблема заради, който смених маслото си остава.. И то е при завъртане на волана наляво се чува свирене. Надясно няма проблем и ми е доста странно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах ти, че проблема ти не се е оправил. Основния заподозрян за свирене на помпата, при въртене на волана на място е шайбата на алтернатора. Тя рабати като фрайлайф. В едната посока е зацепена,а в другата се върти свободно. Провери я и пак сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази шайба може ли да се смени без сваляне на радиаторите. На мен отдавна ми вие и мисля, че е точно от нея. 

Опа, не съм разбрал правилно. Аз питам за шайбата на хидравличната помпа дали може да се смени лесно.

 

При мен сутрин на студено не вие, но ако е лято и двигателя е загрял добре, тогава на място вие. Хидравличната течност е сменена и е бистра. 

Редактирано от ads
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, ads написа:

Опа, не съм разбрал правилно. Аз питам за шайбата на хидравличната помпа дали може да се смени лесно.

Май наистина нищо не си разбрал. Шайбата на хидравличната помпа няма нищо общо с виенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах. Проблем с ролката на алтернатора, или както ѝ викате вие - шайбата - нямам. Ремъкът и обтяжната ми ролки са заспали, колебаят се около +-1-2 мм. при работа на празен ход. 

 

Аз говоря за ролката или шайбата на хидравличната помпа. Виждам, че сте по-запознати от мен, затова питам - възможно ли е смяната ѝ без сваляне на радиаторите. Питам, защото за смяната на ролката на алтернатора, когато мислех, че проблема ми идва от нея, ми казаха че задължително се свалят броня, фаровете и т.н.

Редактирано от ads
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти колко искаш да се колебаят? При угасен мотор с малка отвертка провери турбинката на алтернатора дали на дясно се върти лесно. На ляво трябва да зацепва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, ads написа:

Питам, защото за смяната на ролката на алтернатора, когато мислех, че проблема ми идва от нея, ми казаха че задължително се свалят броня, фаровете и т.н.

Може без да се сваля нищо. Доста е шибано. Освобождава се алтернатора, а за отвиване на ролката си има специален инструмент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...