bluereidon Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Колеги някои слагал ли е ЛЕД на С4-ката?От кои модел сте доволни,интересува ме крушката да влиза безпроблемно във фара,да не пречи на капака му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 LED дето свети и се събира във фар на C4 не съм виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Има но не се затваря капака. Това беше основната причина да ги махна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 Точно това имах предвид, не се събират във фара читавите. Стават много добре за японски,френци и американски коли на които буксата на крушката е извън фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 На късите по-добре си сложи един 55 ватов ксенон а на дългите ЛЕД. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 И два бойни фара може да сложи отгоре е така за цвят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 (Редактирано) Че кво му на ксенона?! Аз си карам с 55вата ксенон на 4300к на Ц4-ката от близо 3 години и нито един път не са ми пресветнали. Редактирано 27 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Има ли разлика в светенето между 55 и 35 ватовите ксенони? Питането ми е конкретно за късите светлини на Ц4. Факт е, че преди да сложа ксенона, тази кола все едно нямаше фарове. В момента съм с 55 вата на дългите и по 35 на късите и фаровете за мъгла. Тези за мъгла са 3000К, другите са на 4300К. Фаровете на Ц4 са с лупи и ако се регулират правилно, няма проблем с ксенона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 След като си изчистих и обслужих фаровете, поставих 35 ватов ксенон на късите и вече си личи че колата има фарове. Явно не дразня, защото никой не ми присветка. Ксенона е на 4300 к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 (Редактирано) За ксенона има много измами в тия ватове. Ако сложиш 55W система с DC-DC баласти ще светят по-слабо от 35W с качествен 35W DC-AC баласт. И съответно 4300K крушки светят най-много. Иначе 55W ксенон е забранен за употрена по обществени пътища в цяла Европа. За щастие България не е в Европа. Редактирано 27 Октомври 2017 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Пробвах ледове на късите пълен та*ак спрямо ксенона на лупите Н1 55В ксенон си е екстра!На дългите(на рефлектора) същата работа,но няма загряване и за дълги въпреки по-слабата светлина е по-добре защото с ксенона не става даже и да мигнеш на някой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 28 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2017 @radi_nrj ксеноните са АС. На дългите съм карал с 35 вата и определено 55 вата свети доста повече. Питането ми беше, ако някой е карал с 35 и 55 вата на късите, да сподели има ли разлика. Имам съмнения, че разликата ще е нищожна, предвид размера на лупата. Когато сложих ксенон на фаровете за мъгла, очаквах повече да светят. Единственото хубаво е жълтата светлина. Особено през нощта в мъгла. То модифицирането на светлините (в случая поставянето на ксенон на халогенен фар) е забранено и в България по принцип... @apisabvgd Защо да няма загряване? На третата до петата секунда свети задоволително, на десетата светва както трябва. Хубавото при Ц4 е, че не гаси късите, когато си на дълги. Ползвам "светкавица" често и съдейки по отсрещната реакция, не е като да оставам незабелязан. Знам, че това не се отразява добре на ксенона, но за мое учудване издържаха доста. За 7-8 години имам един баласт и две лампи брак. Комплектите ми са различни марки за по около стотина лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 28 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2017 13 hours ago, nedelcho_iliev said: @apisabvgd Защо да няма загряване? На третата до петата секунда свети задоволително, на десетата светва както трябва. Хубавото при Ц4 е, че не гаси късите, когато си на дълги. Ползвам "светкавица" често и съдейки по отсрещната реакция, не е като да оставам незабелязан. Знам, че това не се отразява добре на ксенона, но за мое учудване издържаха доста. За 7-8 години имам един баласт и две лампи брак. Комплектите ми са различни марки за по около стотина лева. Абе и аз съм с уж хубави Н7 на дългите,съответно също не ми гаси късите,но не е ок да се кара така.Натоварен път със завой тъкмо загрее като хората придойдат коли,докато има коли той изстине ли нямам идея,но пак му трябва да посвети няколко секунди,а като има коли и е завой нямаш това време.А колкото до присвяткане той се пали мисля на 60% и тогава започва да загрява съответно на магистрала трябва да задържа дългите докато ме отрази човека пред мен!С две думи не си е работа,лед-а в това отношение е перфектен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 @apisabvgd Има ксенон с FastBright функция, които загряват за секунда. Те са удобни за дългите. А относно светлините, минах през ксенон 35в, 55в, и LED на късите, и сега карам с H1 Osram Night Breaker Unlimited къси+дълги и съм доволен, няма грешки по таблото и други аномалии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Здравейте колеги .... един бърз отговор ...... възстановете си фаровете (отваряне измиване и никелиране ако се наложе)... сложете релета за къси и дълги и ще онемеете от разликата без да слагате ксенони и диодни, тва за 100-чки дето са с H4, за тия с лупите, слагате хубав ксенон от тия дето ги слагат на корейските и немските коли за фабрично вграждане или филипс и няма никви грижи (препоръчителна е същата процедура отваряне и т.н.), защото китайските ксенони уж светят силно ама някак си нямат осветеността на скъпия ксенон .... осрам е един добър избор, аз съм с такива на дългите и мога да кажа, че са малко колите които се сравняват с тоя фар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Остана само едни релета да и сложа, че и за баласта на ксенона има значение дали го храниш с 12V или 14V Преди След Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Ако се поставят релета на късите, няма ли да дава грешка за изгоряла крушка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Релета трябват след като се установи при работещ фар колко е напрежението на клемите на акумулатора, и колко е на самата крушка във фара! Ако разликата е малко не си струва заниманието. Писал съм по въпроса за ел.инсталацията на Ц4, който му се чете да търси защо уреда не мери волтажа вярно, защо имах 10,5 волта на крушките. Понеже и тука се категоризира ЛЕД не става, само аз ли си мисля, че има значение на колко отстояние е светещата част на самата крушка? Някой правил ли е експеримента да изтегли назад крушката така че да има правилна геометрия на светлинния поток към рефлектора? То същия въпрос си задавах и когато сложих ксенона едно време дали няма да е проблем това че осветяващата част е 3-4см, докато на халогенната крушка е 1см и се намира 1см навътре в лещата. Вярно уж трябва да е стандарт, ама не е еднакво всички го виждаме мисля? Може ли линк за някакви качествени ЛЕД крушки? Повечето теми съдържат мнения "е тия са гадни" та какви са хубавите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Виждал съм доста качествени ретрофит LED крушки където светодиодните елементи са съобразени да са на същото място и със същата форма, но са рядкост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 (Редактирано) Лично според мен това е причината всеки да ги заклеймява с не става! Когато се каже качествени какво се има предвид? Къде прави рефлекторите? Редактирано 13 Декември 2017 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 Все още не съм се захващал да монтирам в моя кола, разгледах доста ревюта и мои познати също си купиха. от това, което видях до сега при тия дето светят както и където трябва е спазена геометрията на жичката В Еверт Лак ги правих. Разглобих си ги лично и им пратих само рефлекторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 питах защо имам забележки от покритието правено в Стрелча. Без каквато и да причина година по-късно започна да се бели и пада. Като казвам няма причина имам предвид няма влага, вибрация, фара е нормалната крушка за която е проектиран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 Не си единствен, на колегата @dominator се обелиха след една седмица и им ги върна. Моите за сега държат, но явно са правени в сряда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 https://www.aliexpress.com/item/2-pcs-car-headlight-h7-led-H4-H1-h8-h9-H11-9005-HB3-9006-HB4-72W/32795990941.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.I1BzjK Аз бях с такива. Останах доволен от осветяването, но ги махнах поради 2 причини - изписваше ми грешка за изгоряла крушка, когато се включи вентилатора и другата не можех да затварям капака на фара отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 Колеги с Ц4 моля бутнете си кът офф-а(или блендите не знам как се казва) да светят равно фаровете! После ги вдигнете защото не заслепявате никой и няма да повярвате на какво е способна хелата! Иначе чисто като светене и цвят ми харесва. Какъв е точно модела им? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване