Jump to content

Препоръчайте LED крушки Н1 за късите


bluereidon

Recommended Posts

Колеги някои слагал ли е ЛЕД на С4-ката?От кои модел сте доволни,интересува ме крушката да влиза безпроблемно във фара,да не пречи на капака му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид, не се събират във фара читавите. Стават много добре за японски,френци и американски коли на които буксата на крушката е извън фара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че кво му на ксенона?! Аз си карам с 55вата ксенон на 4300к на Ц4-ката от близо 3 години и нито един път не са ми пресветнали.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли разлика в светенето между 55 и 35 ватовите ксенони? Питането ми е конкретно за късите светлини на Ц4. Факт е, че преди да сложа ксенона, тази кола все едно нямаше фарове. В момента съм с 55 вата на дългите и по 35 на късите и фаровете за мъгла. Тези за мъгла са 3000К, другите са на 4300К. Фаровете на Ц4 са с лупи и ако се регулират правилно, няма проблем с ксенона. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си изчистих и обслужих фаровете, поставих 35 ватов ксенон на късите и  вече си личи че колата има фарове. Явно не дразня, защото никой не ми присветка. Ксенона е на 4300 к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ксенона има много измами в тия ватове. Ако сложиш 55W система с DC-DC баласти ще светят по-слабо от 35W с качествен 35W DC-AC баласт. И съответно 4300K крушки светят най-много. 

Иначе 55W ксенон е забранен за употрена по обществени пътища в цяла Европа. За щастие България не е в Европа. :)

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах ледове на късите пълен та*ак спрямо ксенона на лупите Н1 55В ксенон си е екстра!На дългите(на рефлектора) същата работа,но няма загряване и за дълги въпреки по-слабата светлина е по-добре защото с ксенона не става даже и да мигнеш на някой :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@radi_nrj ксеноните са АС. На дългите съм карал с 35 вата и определено 55 вата свети доста повече. Питането ми беше, ако някой е карал с 35 и 55 вата на късите, да сподели има ли разлика. Имам съмнения, че разликата ще е нищожна, предвид размера на лупата. Когато сложих ксенон на фаровете за мъгла, очаквах повече да светят. Единственото хубаво е жълтата светлина. Особено през нощта в мъгла.

То модифицирането на светлините (в случая поставянето на ксенон на халогенен фар) е забранено и в България по принцип...:)

 

@apisabvgd Защо да няма загряване? На третата до петата секунда свети задоволително, на десетата светва както трябва. Хубавото при Ц4 е, че не гаси късите, когато си на дълги. Ползвам "светкавица" често и съдейки по отсрещната реакция, не е като да оставам незабелязан. Знам, че това не се отразява добре на ксенона, но за мое учудване издържаха доста. За 7-8 години имам един баласт и две лампи брак. Комплектите ми са различни марки за по около стотина лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, nedelcho_iliev said:

 

 

@apisabvgd Защо да няма загряване? На третата до петата секунда свети задоволително, на десетата светва както трябва. Хубавото при Ц4 е, че не гаси късите, когато си на дълги. Ползвам "светкавица" често и съдейки по отсрещната реакция, не е като да оставам незабелязан. Знам, че това не се отразява добре на ксенона, но за мое учудване издържаха доста. За 7-8 години имам един баласт и две лампи брак. Комплектите ми са различни марки за по около стотина лева.

Абе и аз съм с уж хубави Н7 на дългите,съответно също не ми гаси късите,но не е ок да се кара така.Натоварен път със завой тъкмо загрее като хората придойдат коли,докато има коли той изстине ли нямам идея,но пак му трябва да посвети няколко секунди,а като има коли и е завой нямаш това време.А колкото до присвяткане той се пали мисля на 60% и тогава започва да загрява съответно на магистрала трябва да задържа дългите докато ме отрази човека пред мен!С две думи не си е работа,лед-а в това отношение е перфектен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@apisabvgd Има ксенон с FastBright функция, които загряват за секунда. Те са удобни за дългите. А относно светлините, минах през ксенон 35в, 55в, и LED на късите, и сега карам с H1 Osram Night Breaker Unlimited къси+дълги и съм доволен, няма грешки по таблото и други аномалии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Здравейте колеги .... един бърз отговор ...... възстановете си фаровете (отваряне измиване и никелиране ако се наложе)... сложете релета за къси и дълги и ще онемеете от разликата без да слагате ксенони и диодни, тва за 100-чки дето са с H4, за тия с лупите, слагате хубав ксенон от тия дето ги слагат на корейските и немските коли за фабрично вграждане или филипс и няма никви грижи (препоръчителна е същата процедура отваряне и т.н.), защото китайските ксенони уж светят силно ама някак си нямат осветеността на скъпия ксенон .... осрам е един добър избор, аз съм с такива на дългите и мога да кажа, че са малко колите които се сравняват с тоя фар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остана само едни релета да и сложа, че и за баласта на ксенона има значение дали го храниш с 12V или 14V 
fe0ecb5aaaccbbd8.jpg

 

Преди
974eb79aee0b3519.jpg

 

След
ebf63f51a95527ad.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релета трябват след като се установи при работещ фар колко е напрежението на клемите на акумулатора, и колко е на самата крушка във фара! Ако разликата е малко не си струва заниманието. Писал съм по въпроса за ел.инсталацията на Ц4, който му се чете да търси защо уреда не мери волтажа вярно, защо имах 10,5 волта на крушките. 

 

Понеже и тука се категоризира ЛЕД не става, само аз ли си мисля, че има значение на колко отстояние е светещата част на самата крушка? Някой правил ли е експеримента да изтегли назад крушката така че да има правилна геометрия на светлинния поток към рефлектора? То същия въпрос си задавах и когато сложих ксенона едно време дали няма да е проблем това че осветяващата част е 3-4см, докато на халогенната крушка е 1см и се намира 1см навътре в лещата. Вярно уж трябва да е стандарт, ама не е еднакво всички го виждаме мисля? 

 

Може ли линк за някакви качествени ЛЕД крушки? Повечето теми съдържат мнения "е тия са гадни" та какви са хубавите? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм доста качествени ретрофит LED крушки където светодиодните елементи са съобразени да са на същото място и със същата форма, но са рядкост. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично според мен това е причината всеки да ги заклеймява с не става! Когато се каже качествени какво се има предвид? 

 

Къде прави рефлекторите? 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не съм се захващал да монтирам в моя кола, разгледах доста ревюта и мои познати също си купиха. от това, което видях до сега при тия дето светят както и където трябва е спазена геометрията на жичката

 

В Еверт Лак ги правих. Разглобих си ги лично и им пратих само рефлекторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: питах защо имам забележки от покритието правено в Стрелча. Без каквато и да причина година по-късно започна да се бели и пада. Като казвам няма причина имам предвид няма влага, вибрация, фара е нормалната крушка за която е проектиран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си единствен, на колегата @dominator се обелиха след една седмица и им ги върна. Моите за сега държат, но явно са правени в сряда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.aliexpress.com/item/2-pcs-car-headlight-h7-led-H4-H1-h8-h9-H11-9005-HB3-9006-HB4-72W/32795990941.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.I1BzjK Аз бях с такива. Останах доволен от осветяването, но ги махнах поради 2 причини - изписваше ми грешка за изгоряла крушка, когато се включи вентилатора и другата не можех да затварям капака на фара отзад.

IMG_20170916_201711.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги с Ц4 моля бутнете си кът офф-а(или блендите не знам как се казва) да светят равно фаровете! После ги вдигнете защото не заслепявате никой и няма да повярвате на какво е способна хелата! Иначе чисто като светене и цвят ми харесва. Какъв е точно модела им? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...