georgi1111

Не работещ километраж. А4 б5 1997г

Recommended Posts

Здр колеги имам проблем с километража, не ми отчита с каква скорост се движа и дневния километраж не мърда, оборотомера си работи и стрелката на горивото работи но стрелката за скоростта е Абила на нула и не мърда. Таблото е с шестте малки прозорчета сменях го с друго работещо  но проблема си остава, смениш и датчика за километрите намиращ се на скоросната кутия но проблема не се реши. С ваг-Ком го задействат и си работи. Моля помогнете ми. Благодаря ви.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така описано е кабелен проблем. Вероятно при буксата на датчика: зеленясала, скъсана под маншончето и т.н. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здрава е буксата заголих маншона кабелите са здрави направо се чудя кво става буксата е ОК пръсках я WD и други спррйове но нищо не се променя и буксите на тъблото прегледах нищо им няма

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, моля пиши на ЛС ако разрешиш проблема. Аз съм в същата дилема с А6 Ц5. До момента е сменен датчика Г22, проверена е буксата и всички бушони в ел.таблото и няма промяна. На живи данни във Ваг Ком не отчита скорост...

Като остане време мисля да се ровя къде отива сигнала от датчика. Моята е с ръчни скорости, мисля си че би трябвало сигнала от кутията да минава през модул... другата причина за която се сещам е механичен проблем вътре в ск.кутия от ринга, който подава сигнала на датчика

Успех!

Share this post


Link to post
Share on other sites

И моито Ауди а с ръчни скорости, Каде по точно да се намира този модул през който минава сигнала от датчика на скоростната кутия?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Събота ще ровя да проследя сигнала. Ако някой колега от форума е запознат нека каже да ни насочи. Ще пиша при резултат

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имах същия проблем в ауди а4. При мен, след дълго ходене по сервизите проблема се локализира, че е в скоростната кутия. След разглобяване се оказа, че вътре има постоянен магнит и в него се намира една пластмасова гривна с две метални крачета, играеща роля като генератор който създава сигнала за датчика който е в скоростната кутия, та тази гривна беше счупена. Закупих друга, има ги, но само оригинални от порше цената беше около 27лв, след смяната на въпросната гривна проблема се реши, километража и скоростомера проработиха отново. В моя случаи на по късен етап скоростомера спря отново и при повторното разглобяване се оказа, че гривната е здрава, но цялата е във стружки, оказа се че имам счупен зъб на диференциала и от там е било и първото счупване на въпросната гривна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз също съм на 99% в тази посока. Днес подадох сигнал директно на буксата при датчика и стрелката на километража реагира, което изключва проблем във връзки, букси и кабели. Има 1% шанс новият датчик който съм сложил да не работи, но 99% проблема е вътре в скоростите. Успех

Edited by thereddragon13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом и двете спират да работят в километража ще е проблема. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги , имам същия проблем . Искам да попитам къде и как се сваля тази гривна с магнитите ? Благодаря предварително . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.