Jump to content

Сивобял пушек при палене, независимо дали е на топъл или студен двигател


Daniel Danov

Recommended Posts

Привет. 

 

Наистина има много теми по въпроса, но в нито една не видях точно моя симптом, а по-скоро нещо подобно, но при първо палене сутрин и то в студено време. При мен това изпушване го има абсолютно винаги при палене, независимо от годишното време, независимо дали я паля сутрин или току що съм я угасил на топъл двигател и завъртя ключа пак. Проблеми с мощността не съм усетил, няма притрисане и прекъсване при палене, разходът на масло ми е около 500мл на 10000км. Не съм правил клип, но намерих един в интернет, който е 1 към 1 с моя случай. Колата е 99 набор, AFN двигател. Идеи?

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При така описаното причините може да са много. Гумички на клапаните, турбо, сегменти(маслени) и помпа, центровка и др. Разхода на масло е добре за тди, карай я така и като почне вече да пуши и при натискане и разхода на масло се качи много, тогава се замисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са само дюзи и нищо друго.Разпръсквачите са износени,препикават леко и работят на по-ниско налягане.Белия дим е признак точно за това.500гр/10 000км масло няма да ги видиш през ауспуха там дима е синкав и с характерна миризма.Можеш безгрижно да си караш и така,ако не те блазни идеята да дадеш около 1000лв за ремонта на дюзите(разпръсквачите са по 200лв/бр)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали ги тогава разпръсквачите и на стенд ще си покаже. Почистване на ултразвукова вана, може да закърпи положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.10.2017 г. at 21:47, Gostrex написа:

Това са само дюзи и нищо друго.Разпръсквачите са износени,препикават леко и работят на по-ниско налягане.Белия дим е признак точно за това.500гр/10 000км масло няма да ги видиш през ауспуха там дима е синкав и с характерна миризма.Можеш безгрижно да си караш и така,ако не те блазни идеята да дадеш около 1000лв за ремонта на дюзите(разпръсквачите са по 200лв/бр)

глупости по 70лв е нов преди 2 години взимах, даже имам 2 излишни че взех 4 а 2та си отваряха на 190бара.искат сваляне и мерене това е начина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че са глупости има даже по 50лв на "бош" из нета,но аз понеже съм по глупав реших да купя от вносител тези на бош които са по 200лв,разбира се могат да се вземат и с отстъпка от вносителя.И цената става малко по-прятна.За 70лв брой предполагам си взел разпръсквачи на Firad,а това че си сменил 2 разпръсквача въобще не го коментирам,като цяло не е най-добрия вариант за двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взех 4 не съм и търсил бош някви полски май  бяха смених ги, но 2та стари си бяха добре още си ми седят макар че я продадох.4 едновременно да има нужда от смяна наведнъж надали.ся да мое мнение ама на кола за 3 бона за едни разпръсквачи да дадеш толкоз пари е...без коментар.не се втълбосвайте толкоз тея милионници нови няма да станат.иначе по темата иди да ти ги замерят на колко отварят и дали пръскат/пикаят и центровката на помпата не е лошо да се види, ама пак казвам минал съм по тоя път с пушеците, при автора това изобщо не е проблем за мен по-нови дизели кадят къде къде повече постоянно тъй че карай и не я мисли толкоз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен положението е че милионника се кара по 50-60 хиляди на година и литър да ми дава преразход,пак влизам вътре с пари колкото за едни разпръсквачи.Другото е че имаше отвратителна вибрация само и единствено на празен ход.Предполагам си взел WZM те бяха чешки или полски ако не се лъжа,но нямам впечатления от тях.А попринцип като имаш 4 цилиндрова бензинова кола сменяш 4те свещи,като е дизелова и 4те дюзи,добра идея е цилиндрите да работят при максимално еднакви условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята така пушеше, колкото е по-студено повече.

Това е както са писали колегите от пикаещи дюзи и увеличено стартово гориво, както си го бях направил.

 

АКо при пълен товар пуши черно гаранция са тези 2-те неща.

 

АКо няма да я караш още 100-200к не се занимавай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е да се види какъв е дима (Тука смо един може да помогне:hilezh: (шегувам се разбира се)).

Ако е синкав и мирише остро на неизгоряло масло....отива на гумички за клапани или турбо. Ако е сладникаво задушлив....неизгоряла нафта.

Трябва да се мери компресия, ако е наред се гледа дюзи. Ако е малка ще пали трудно на минус градуси и ще иска второ подгряване.

От дюзи има вероятност да припушва черно по светофарите и при натискане.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Gostrex написа:

При мен положението е че милионника се кара по 50-60 хиляди на година и литър да ми дава преразход,пак влизам вътре с пари колкото за едни разпръсквачи.Другото е че имаше отвратителна вибрация само и единствено на празен ход.Предполагам си взел WZM те бяха чешки или полски ако не се лъжа,но нямам впечатления от тях.А попринцип като имаш 4 цилиндрова бензинова кола сменяш 4те свещи,като е дизелова и 4те дюзи,добра идея е цилиндрите да работят при максимално еднакви условия.

същите да, впечатления не мога да дам карах я 10к и я продадох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Проблемът ме дразни главно от хуманна гледна точка, да речем деца си играят около блока, аз паля колата и тръгват разни облаци... не е готино. Относно паленето на студено - няма никакви проблеми, показваш ключа и е стартирала. За черен пушек при натискане - ами да, има го, но в сравнение с други коли, които съм виждал да оставят облаци зад себе си, моето е незначително. Има ли смисъл да търся някаква добавка към горивото за прочистване на дюзи? Карам я около 4 години колата и не съм сипвал досега никаква. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с добавка на бензиновото ми ауди отиде горивната помпа. Може й да и е дошло времето, но стана след сипване на добавка. Верно е че изчисти всичката гняс и е вкара в горивния филтър. Ама дюзите си останаха не почистени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...