Jump to content

Отзиви за Audi S4 B8 3.0 TFSI V6 quattro S tronic


GeorgiStaykov

Recommended Posts

Здравейте,

 

Харесал съм едно Audi S4 B8 3.0 TFSI V6 quattro S tronic, но познати ми казаха, че мотора не бил надежден и харчел масло. Някои може ли да сподели опит/мнение като цяло колата заслужава ли си и какви слаби страни има ?

Редактирано от GeorgiStaykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тази темичка http://www.audizine.com/forum/showthread.php/383505-B8-S4-known-issues-summary дава малко яснота върху ситуацията.
Обобщено:

1. Водна помпа

2. MMI дисплея отказва когато е много топло

3. Вибрации във волана при завиване с много ниска скорост

4. Камерата за задно виждане от време на време спира да работи

5. Бавно се връзва с Bluetooth-a

 

 

Редактирано от GeorgiStaykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах подобна кола над 140 000 км. и не съм имал нито един от описаните по-горе проблеми. А и като изключим оплакването за водната помпа другите проблеми се отнасят за шасито В8 като цяло, не специфично за S4.

Мотора е изключително здрав и с минимални доработки достига 470-480 к.с. Харч на масло има в границите на 100-200 гр. / 1000 км. в зависимост от използваното масло и стила на шофиране. Ако е повече, има сервизен номер картерна вентилация които се монтира заедно с ъпдейт към последния моторен софтуер.

 

Не знам с какъв бюджет разполагаш, но към момента ти трябват едни 3000 лв./година без да си направил един метър (каско + местен данък), отделно 2 комплекта гуми, масло и филтри за ДСГ-то, комплект дискове и накладки е около 1000 лева предни (и една идея по-евтини задни). Списъка може да е и по-дълъг, зависи в какво състояние ще получиш колата от търговеца. А това е без да си дал и 1 стотинка за ремонти, само консумативи.

 

Ако имаш по-специфични въпроси, питай.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наясно съм с разходите по поддръжка. Проучих ги преди да започна да гледам на колата по-сериозно. Благодаря все пак за предупреждението.

Може ли да препоръчаш сервиз в който ще могат адекватно да оценят състоянието на колата преди да я закупя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С колите втора употреба е като с жените - изисква се голяма доза късмет :) 

 

От преглед на подемник няма как да се разбере как се държи автомата - за това трябва колата да се загрее добре и да се кара бавно 15-20 минути от някой с опит за да се види дали не подритва като реди предавките 3->2->1... А това на кола “нов внос” няма как да стане.

 

Така, че такова нещо като 100% адекватна оценка с оглед в сервиз няма. В сервиза ще огледат за видимите неща - окачване, износване по спирачките, следи от течове, следи от удари по шасито, ламарини, светлини... но от там нататък - късмет.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@BECKO

Може ли да дадеш едно мнение за S4 B8 3.0 TFSI с ръчна кутия?

Audi Drive Select има ли при такава или върви само с автоматичната 7 степенна S-tronic?

 

Извинявам се на колегата,че питам в неговата тема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има драйв селект при ръчна.

към автора-само водната помпа е специфичен проблем за s4.

Като цяло s4 не е нищо страшно вече. Метни се до някой сервиз-Д Брос примерно, има колрдинати във форума. Да видят ако си харесал нещо и готово. Другото Веско го каза

Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 minutes ago, tonko2.0T said:

@BECKO

Може ли да дадеш едно мнение за S4 B8 3.0 TFSI с ръчна кутия?

Audi Drive Select има ли при такава или върви само с автоматичната 7 степенна S-tronic?

 

Честно казано аз не виждам причина човек да предпочете ръчката пред автомата.... особено ако колата ще се “засилва”, стоковия съединител не е от най-издръжливите и цената при преминаване на подсилен такъв застига парите, които ще хвърлиш по автомата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 minutes ago, GeorgiStaykov said:

15093900212095201472978481147532.jpg

Най-добрата тема от последните години - още на първа страница и четвърто мнение има покупка на хубав модел.

Честито!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Сервизна книжка имаш ли?
Ако да - би ли направил услугата да снимаш страниците с раздела за сервизните посещения и на колко км какво трябва да се направи?
Или може би някой друг, ако има тоя модел S4 и може да ми направи тази услуга тук за мен, че и аз съм се ориентирал към този модел :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всеки 2г. смяна антифриз, сп. течност, хидравлична течност.

На всеки 30 000км. смяна свещи.

На всеки 60 000км. обслужване ск. кутия ако е S tronic.

На всеки 60 000км. смяна масла в спортния диференциал.

На 90 000км. или 5г. смяна на пистов ремък, ролки и ремък на компресора. Препоръчвам ти и

водна помпа.

 

Това е най-важното в общи линии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря за инфото - сори за лаичния въпрос, но как стои въпроса с веригата?

п.с. ако някой може да сподели снимки от секцията със сервизните обслужвания ще е полезно :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригите са 4, като на всички V-образни двигатели на Ауди от това поколение.... като се разтропат се сменят, за това се махат или скоростите или се вади двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смент се когато се разтракат. Трябва да трака повече от 4 сек. при запалване или да трака в движение или да записва грешка за липса на синхронизация във валовете.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново благодарности на колегите ВЕСКО и Raino - доста полезни отговори.
А случайно да знаете какъв е живота на автоматичната скоростна кутия или така наречения S-tronik? Има ли нещо като статистика от колко км започват дефектите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...