GeorgiStaykov Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 (Редактирано) Здравейте, Харесал съм едно Audi S4 B8 3.0 TFSI V6 quattro S tronic, но познати ми казаха, че мотора не бил надежден и харчел масло. Някои може ли да сподели опит/мнение като цяло колата заслужава ли си и какви слаби страни има ? Редактирано 29 Октомври 2017 от GeorgiStaykov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiStaykov Публикувано 29 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 (Редактирано) Тази темичка http://www.audizine.com/forum/showthread.php/383505-B8-S4-known-issues-summary дава малко яснота върху ситуацията. Обобщено: 1. Водна помпа 2. MMI дисплея отказва когато е много топло 3. Вибрации във волана при завиване с много ниска скорост 4. Камерата за задно виждане от време на време спира да работи 5. Бавно се връзва с Bluetooth-a Редактирано 29 Октомври 2017 от GeorgiStaykov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Аз карах подобна кола над 140 000 км. и не съм имал нито един от описаните по-горе проблеми. А и като изключим оплакването за водната помпа другите проблеми се отнасят за шасито В8 като цяло, не специфично за S4. Мотора е изключително здрав и с минимални доработки достига 470-480 к.с. Харч на масло има в границите на 100-200 гр. / 1000 км. в зависимост от използваното масло и стила на шофиране. Ако е повече, има сервизен номер картерна вентилация които се монтира заедно с ъпдейт към последния моторен софтуер. Не знам с какъв бюджет разполагаш, но към момента ти трябват едни 3000 лв./година без да си направил един метър (каско + местен данък), отделно 2 комплекта гуми, масло и филтри за ДСГ-то, комплект дискове и накладки е около 1000 лева предни (и една идея по-евтини задни). Списъка може да е и по-дълъг, зависи в какво състояние ще получиш колата от търговеца. А това е без да си дал и 1 стотинка за ремонти, само консумативи. Ако имаш по-специфични въпроси, питай. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiStaykov Публикувано 29 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Да наясно съм с разходите по поддръжка. Проучих ги преди да започна да гледам на колата по-сериозно. Благодаря все пак за предупреждението. Може ли да препоръчаш сервиз в който ще могат адекватно да оценят състоянието на колата преди да я закупя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 С колите втора употреба е като с жените - изисква се голяма доза късмет От преглед на подемник няма как да се разбере как се държи автомата - за това трябва колата да се загрее добре и да се кара бавно 15-20 минути от някой с опит за да се види дали не подритва като реди предавките 3->2->1... А това на кола “нов внос” няма как да стане. Така, че такова нещо като 100% адекватна оценка с оглед в сервиз няма. В сервиза ще огледат за видимите неща - окачване, износване по спирачките, следи от течове, следи от удари по шасито, ламарини, светлини... но от там нататък - късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 @BECKO Може ли да дадеш едно мнение за S4 B8 3.0 TFSI с ръчна кутия? Audi Drive Select има ли при такава или върви само с автоматичната 7 степенна S-tronic? Извинявам се на колегата,че питам в неговата тема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Има драйв селект при ръчна. към автора-само водната помпа е специфичен проблем за s4. Като цяло s4 не е нищо страшно вече. Метни се до някой сервиз-Д Брос примерно, има колрдинати във форума. Да видят ако си харесал нещо и готово. Другото Веско го каза Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 13 minutes ago, tonko2.0T said: @BECKO Може ли да дадеш едно мнение за S4 B8 3.0 TFSI с ръчна кутия? Audi Drive Select има ли при такава или върви само с автоматичната 7 степенна S-tronic? Честно казано аз не виждам причина човек да предпочете ръчката пред автомата.... особено ако колата ще се “засилва”, стоковия съединител не е от най-издръжливите и цената при преминаване на подсилен такъв застига парите, които ще хвърлиш по автомата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Разбрах.Момчета благодаря много! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Мммм да не е за всеки тая кола 3к лв годишно си е харч представям си какво ще е за RS4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiStaykov Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Еми нека да е на късмет верно. Благодаря за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Честито и да споделиш по на там как е Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Честито!Да си я караш със здраве! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 35 minutes ago, GeorgiStaykov said: Най-добрата тема от последните години - още на първа страница и четвърто мнение има покупка на хубав модел. Честито! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Честито, много радост да ти носи. Чакаме снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiStaykov Публикувано 2 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 ММММ Много добре! Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 (Редактирано) Първата снимка е много яка евала Пс пробва ли колко вдига Редактирано 2 Декември 2017 от daramusss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugster Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 Сервизна книжка имаш ли? Ако да - би ли направил услугата да снимаш страниците с раздела за сервизните посещения и на колко км какво трябва да се направи? Или може би някой друг, ако има тоя модел S4 и може да ми направи тази услуга тук за мен, че и аз съм се ориентирал към този модел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 На всеки 2г. смяна антифриз, сп. течност, хидравлична течност. На всеки 30 000км. смяна свещи. На всеки 60 000км. обслужване ск. кутия ако е S tronic. На всеки 60 000км. смяна масла в спортния диференциал. На 90 000км. или 5г. смяна на пистов ремък, ролки и ремък на компресора. Препоръчвам ти и водна помпа. Това е най-важното в общи линии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugster Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 (Редактирано) Благодаря за инфото - сори за лаичния въпрос, но как стои въпроса с веригата? п.с. ако някой може да сподели снимки от секцията със сервизните обслужвания ще е полезно Редактирано 12 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Веригите са 4, като на всички V-образни двигатели на Ауди от това поколение.... като се разтропат се сменят, за това се махат или скоростите или се вади двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 (Редактирано) Смент се когато се разтракат. Трябва да трака повече от 4 сек. при запалване или да трака в движение или да записва грешка за липса на синхронизация във валовете. Редактирано 12 Декември 2017 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugster Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Отново благодарности на колегите ВЕСКО и Raino - доста полезни отговори. А случайно да знаете какъв е живота на автоматичната скоростна кутия или така наречения S-tronik? Има ли нещо като статистика от колко км започват дефектите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване