Jump to content

Отзиви за Audi S4 B8 3.0 TFSI V6 quattro S tronic


GeorgiStaykov

Recommended Posts

преди 16 минути, soult@ker написа:

флаш туула на 034 моторспорт.

Да разбирам ли, чееееее
Като ти дойде туула, ще мога да си купя стейджове и да дойда да ми ги налееш, муахахахах

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
На ‎25‎.‎6‎.‎2020‎ г. at 16:39, soult@ker написа:

без нагар още

Може ли да се предотврати образуването на нагар или забави появата му- имам предвид каране със 100октана, използване на синтетично масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммммможе, за целта цепиш мотора на `секи 70-100К км. пробег, чистиш основно и си ти.

Айде ма мекичке, почнА да ме отеКчаваш, лАпни тоЯ....кук (мъжка кука маааа, не чеши плешива тиквичка)

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости, не слушай тоя западнал моряк дето и на картинка не е виждАл подобна кола.

Карай със синтетично масло ама истинско, давай си газ и драми няма. Цецо и ня 160 000 няма нагар. А след 2014 3.0т е ген 2 с втори ред инжектори които мият клапаните и няма как да се образува нагар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 12.08.2020 г. at 18:43, NIKO написа:

Ммммможе, за целта цепиш мотора на `секи 70-100К км. пробег, чистиш основно и си ти.

Моята е на 190 000км и няма помен от нагар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :) предстои ми да сменям маслата на кутия + вътрешния филтър  ,  спортен диф. и раздатка . Мисля от Ауди да ги закупя и има ли начин да се ползват някакви отстъпки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм / непомня вече къде / че качеството на продуктите в БГ не е от най-добрите :( . Много се чудя дали да не си ги поръчам от САЩ от ECS tuning .  Имат liqui moly 8100 и оригнално ,  незнам каква точно е разликата . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е прекалено да си поръчваш масло от САЩ. Ако толкова много имаш притеснения си вземи Ravenol от немско директно от официалния магазин или от тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или си го вземи от Цецо, аз съм вече на 72000 км, сипах го на 64000 км и съм долял 200 мл от страх, а не пестя раздаването на газ. Днес проверявах, малко над средата е, Влади ми наля до средата маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

 

16 hours ago, Audi❤️❤️❤️❤️ said:

Колеги може ли да ми кажете как стоят нещата с audi s4 b8.5

Кои неща как стоят ? Бъди по конкретен какво точно те интересува . Има доста инфо в нета и за В8 и за В8.5 , никой няма да започне да пише романи по темата ако не конкретизираш . Пишеш какво си чел и кое не си разбрал и ще ти отговорят :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.10.2022 г. at 1:46, Audi❤️❤️❤️❤️ написа:

Колеги може ли да ми кажете как стоят нещата с audi s4 b8.5

 

Много е добре, бих казАл...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ами разхода дали е както е в Интернет, има ли проблеми с маслото, дава ли грешки, хронични болести има ли и колко излиза поддръжката

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има писано по всичките ти въпроси поразрови се. Относно цени и разход е супер относително разликите може да са двойни 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди фейса ако взимаш само ръчка, ако е след фейса каквото то душа иска, всичките проблеми с дсг-то, харча на масло и тн са решени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Drone said:

Има неща, които са скъпички, но смениш ли ги забравяш за следващите 60-80к км. PCV, термостат, водна помпа. 

Аз PCV-то си го смених , но термостат и помпа не съм , засега нямам проблеми с тях и невиждам смисъл да се пипат :)

 

3 hours ago, Audi❤️❤️❤️❤️ said:

Добре, благодаря ви колеги за отговорите 

То за подръжка на един автомобил има много особенности - години , км , карана от баба германка по препоръка на доктора да и намества вратлето като даде гас :) Подръжката / масло филтри /не е голяма ако всичко е наред с автомобила . А от там се почва разход на гориво , 18-19" гуми , дискове и накладки - оригинални са над 1000лв , обслужване на кутия , съединители-масло , диф и раздатка+труд към 1600 лв. данък около 370 , гражданска и каско зависи :) Та може да случиш на кола и основно подръжка или якото нашиване :) но всеки сам преценява :) Успех със избора ако си решил да е такава , аз съм много доволен от моята , 2ри собственик съм на малко км я взех колата сега направи 160к и всичко е обслужено по данни на производителя . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви много за помощта, поддръжката за такава кола не е много мисля че ще си заслужава 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз реших да сменям доста неща и частите ми излезнаха към 2000лв 

 

Термостат, Водна Помпа, PCV, Масло на Чарджър, всичките уплътнения за всмукателните колектори, 2-3 тръбички. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става само с каране има и подръжка :) Стари коли са вече - говоря за В8-ците 10+ годишни са и няма как да седнеш и да караш 3-4-5г . Никога незнаеш какво предстои , и рядко се знаят км , а как е карана никой незнае :) SQ5 е със същия мотор но не е така забавна за каране / според мен / но е доста пъргава в класа си за цената . Както казах аз не бих сменил термостат и водна помпа ако няма нужда/симптоми . Аз си смених PCV-то и се оказа че от недоглеждане от моя страна и липса на подмник да огледам добре отдолу се оказа теч на гарнитура на масления филтър към блока , но я видях като махнах суперчардъжъра :) че при В8 двигателя е натикан с "обувалка" в купето . Сменял съм гарнитури на капаците на клапаните 1 път преди 3-4 г че се бяха омазнили и ме дразнеха . Скоро ще сменя и предните дискове и накладки с оригинални ,че не искам да ми цапат джантите като неоригиналните такива / опит с колата на жената / и те така . 

ТОва е първото ми ауди и за 4+ години като собственик съм доволен , но човек който взима такава кола сега на 10+ години винаги трябва да има едно на ум :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...