Jump to content

Отзиви за Audi S4 B8 3.0 TFSI V6 quattro S tronic


GeorgiStaykov

Recommended Posts

Здравейте. Искам да попитам има ли голяма разлика между S4 B8 и B8.5 ? До колкото знам двигателя и скоростната кутия са едни и същи. Другите подобрения заслужават ли си по-високата цена ? Благодаря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според мен фейслифтът винаги си заслужава. Дори и да същоте двигател и кутия винаги има дребни разлики в посока към по-добре. Дизайнът на Б8 фейслифт е брутален и изглежда актуално, въпреки че излезна следващ модел. Имаш ли възможност взимай и не се чуди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. За S4 B8.5 ще трябва да поспестя още парички, за да ми е спокойна покупката, следователно да си търкалям тойотата още известно време. За това питах, дали си заслужава :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм сигурен, че си заслужава.

Разликата между S4 B8 и B8.5 е двойна (грубо), а това, което предлагат наистина не се различава особено.

Външния вид на B8.5 лично на мен ми е безличен и при него се губи агресията и идентичността на модела.

Не съм ги карал и 2-те, но си давам моето мнение :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е двойна разликата, особено ако вземем под внимание по-новата година. То и преди фейса една, която е 2008г. и една 2011г. ще са с голяма разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо да взимаме по-новата година под внимание?

По тази логика ако гледаме S4 края на 2015-та и пак ще е голяма разликата.

Иначе е ясно, че ако ще се гледа пре-фейс края на 2011-та и фейс началото на 2012-та е по-добре да се вземе фейса при близки цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-млада не значи непременно по-читава или по-запазена.

Отделно това същото важи и за фейслифта нали така?

По тази логика сравнявай края на 2011-та с края на 2015-та като цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги и колежки (ако има де😉)!!! След доста хубави години с А4 Б6 1,8Т (забележете Multitronic без проблеми) , най-сетне решихме с жената да сменим АУДИТО!!! И понеже тя не иска да кара ръчка, а аз обикновенна кола се спряхме на S4 B8 със S-tronic! Ние не живеем в BG, а сме в чужбината от доста години, но винаги ще смятам, че в БГ има доста разбиращи хора и далеч по-патили (така да се изразя) и поради тази причина реших да пиша/питам тук, а не в немските форуми (въпреки, че ние сме в Австрия, а колата е немска). 

Та на въпроса де... 😂😂😂

Преди два дена си купихме така желаната кола Ауди С4 3.0 ТФСИ С-троник 2010 г. Колата е на 159000 км. (предполагам реални, защото тук е доста контролирано това нещо и измамите са мнооого рядко). 

При покупката продавача ми каза, че преди година е правена генерално скоростната кутия, което смятам за верно понеже тя наистина се държи перфектно след изминати 130 км и то само градско досега. Града е голям и то доста и има бая задръсртвания и светофари, но засега няма и най-малко подритване и така нататък (да не обяснявам, все пак имам малка представа след Мултито де 😂😂😂, макар че тук говорим за друг вид кутия). 

Та към проблемите, които сега съм открил де (или поне аз така мисля). След запалване на студен двигател се чуват веригите, но за не повече от 1-2 сек. Искам да попитам трябва ли да ги сменям или трябва да изчакам да стане по-дълго тракането? След тези 1 до 2 сек (max) няма никакво тракане, та за това питам. Колата няма сервизна книжка така, чв очаквам още изненади освен кормилната щанга, която хлопа при навиване на волана, както разбира се и смяната на масла филтри и т.н., които така или иначе са задължителни при покупката на кола втора ръка, още повече без сервизна книжка. 

Искам да попитам по вещите с тези машинки, какво ще ми препоръчат в този момент и благодаря на всички тях предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано колега незнам. Колата е взех в Понеделник и чакам да ми се обадят от сервиза за да ми кажат кога да я закарам за обслужването. Дори не знам още с какво масло се кара тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако скорости са правени предполагам и маслата там са сменени, които са две. Ако е така смени маслата и на раздатката, пак са две и само с оригинални. Веригата ти е ок, принципно не дават проблеми и може да се разтракат на около 300к км. 

Масло аз лично съм с Liqui Moly Moligen 5W50 и съм доволен. 

Може и свещи да прегледаш и ремъците евентуално. Друго не ти трябва... за сега. 

Успех. 

Редактирано от spacewalker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Ами засега със сигурност ще сменя, маслата на диференциала, маслото на двигателя (след доста четене съм се спрял на Motul 5w40), антифриза, свещите, пистовия ремък с прилежащите му там ролки, чудя се само за водната помпа дали да я сменя профилактично (не тече засега), че нали им я водят слабото място. Ако някой се сеща нещо друго за смяна нека сподели, всяко мнение ще ми е от полза. 😉

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали перката на водната помпа е пластмасова или метална не е фактор дали ще протече. Предишната водна помпа на моята Б7-ца беше HEPU с металната перка и протече на около 60 хил. км. Тази преди нея беше с пластмасова и когато я смених след 130 хил. км. си беше като нова и не беше протекла.

 

Просто за този модел трябва да се разрови Нета и да се види кои марки помпи са надеждни и кои не.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам ама като чета в началото, когато е излезнал модела на колата (2009), какво чудо е било с тия водни помпи и страх ме хваща! В немските форуми има хора на които като чисто нова закупена кола са им сменяли 2 пъти помпите в рамките на 30000км пробег. Мисля си обаче, вече би трябвало да не е така. Все пак трябва за 10 години да са измислили някакво решение или? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, CVT said:

Дали перката на водната помпа е пластмасова или метална не е фактор дали ще протече. Предишната водна помпа на моята Б7-ца беше HEPU с металната перка и протече на около 60 хил. км. Тази преди нея беше с пластмасова и когато я смених след 130 хил. км. си беше като нова и не беше протекла.

 

Просто за този модел трябва да се разрови Нета и да се види кои марки помпи са надеждни и кои не.

 

Няма общо в случа, никой не говори да се купи афтърмаркет помпа, има си вариант на помпата който не е пластмасов боклук, купува го от Порше, сменя го и забравя за случая.

1 hour ago, Balincho said:

Незнам ама като чета в началото, когато е излезнал модела на колата (2009), какво чудо е било с тия водни помпи и страх ме хваща! В немските форуми има хора на които като чисто нова закупена кола са им сменяли 2 пъти помпите в рамките на 30000км пробег. Мисля си обаче, вече би трябвало да не е така. Все пак трябва за 10 години да са измислили някакво решение или? 

Отиди си купи или майстора да ти поръча оригинална помпа, няма как да се купи “пластмасова” помпа вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но може и да си вземе качествена афтърмаркет помпа, след като от две разновидности на оригиналната едната е доказано менте. Това е все едно да се предържаш към марка на която 50% от асортимента им е боклук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бокклук е била като се е продавал пре- фейса, той е до 2012 година. В 2020 няма кка да си купи старата помпа която се е предлагала преди 10 години, афтърмаркет вече всичко може да се купи. Нв знам за какво пишеш тия глупости. 

Имало е акция на Ауди ощв тогава:

 

Quote

Water Pump failure Recall issued for certain cars as "Service Action Campaign 19H1/F1" Replaced plastic waterpump housing with metal waterpump housing. You can visually inspect for correct part. Located below supercharger on the front of left of the block. Updated P/N is 06E-121-018-A. TSB #2023944/1

 

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...