clos Публикувано 1 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2018 Здравейте. Искам да попитам има ли голяма разлика между S4 B8 и B8.5 ? До колкото знам двигателя и скоростната кутия са едни и същи. Другите подобрения заслужават ли си по-високата цена ? Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Според мен фейслифтът винаги си заслужава. Дори и да същоте двигател и кутия винаги има дребни разлики в посока към по-добре. Дизайнът на Б8 фейслифт е брутален и изглежда актуално, въпреки че излезна следващ модел. Имаш ли възможност взимай и не се чуди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 При фейслифта/B8.5/,3.0TFSI V6 се монтира и в А4 купето-272 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
clos Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Благодаря за отговорите. За S4 B8.5 ще трябва да поспестя още парички, за да ми е спокойна покупката, следователно да си търкалям тойотата още известно време. За това питах, дали си заслужава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Събирай, заслужава си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Аз не съм сигурен, че си заслужава. Разликата между S4 B8 и B8.5 е двойна (грубо), а това, което предлагат наистина не се различава особено. Външния вид на B8.5 лично на мен ми е безличен и при него се губи агресията и идентичността на модела. Не съм ги карал и 2-те, но си давам моето мнение :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Не е двойна разликата, особено ако вземем под внимание по-новата година. То и преди фейса една, която е 2008г. и една 2011г. ще са с голяма разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 А защо да взимаме по-новата година под внимание? По тази логика ако гледаме S4 края на 2015-та и пак ще е голяма разликата. Иначе е ясно, че ако ще се гледа пре-фейс края на 2011-та и фейс началото на 2012-та е по-добре да се вземе фейса при близки цени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Защото по-новата година значи, че е по-млада кола....елементарно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 По-млада не значи непременно по-читава или по-запазена. Отделно това същото важи и за фейслифта нали така? По тази логика сравнявай края на 2011-та с края на 2015-та като цени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balincho Публикувано 9 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2020 Здравейте колеги и колежки (ако има де😉)!!! След доста хубави години с А4 Б6 1,8Т (забележете Multitronic без проблеми) , най-сетне решихме с жената да сменим АУДИТО!!! И понеже тя не иска да кара ръчка, а аз обикновенна кола се спряхме на S4 B8 със S-tronic! Ние не живеем в BG, а сме в чужбината от доста години, но винаги ще смятам, че в БГ има доста разбиращи хора и далеч по-патили (така да се изразя) и поради тази причина реших да пиша/питам тук, а не в немските форуми (въпреки, че ние сме в Австрия, а колата е немска). Та на въпроса де... 😂😂😂 Преди два дена си купихме така желаната кола Ауди С4 3.0 ТФСИ С-троник 2010 г. Колата е на 159000 км. (предполагам реални, защото тук е доста контролирано това нещо и измамите са мнооого рядко). При покупката продавача ми каза, че преди година е правена генерално скоростната кутия, което смятам за верно понеже тя наистина се държи перфектно след изминати 130 км и то само градско досега. Града е голям и то доста и има бая задръсртвания и светофари, но засега няма и най-малко подритване и така нататък (да не обяснявам, все пак имам малка представа след Мултито де 😂😂😂, макар че тук говорим за друг вид кутия). Та към проблемите, които сега съм открил де (или поне аз така мисля). След запалване на студен двигател се чуват веригите, но за не повече от 1-2 сек. Искам да попитам трябва ли да ги сменям или трябва да изчакам да стане по-дълго тракането? След тези 1 до 2 сек (max) няма никакво тракане, та за това питам. Колата няма сервизна книжка така, чв очаквам още изненади освен кормилната щанга, която хлопа при навиване на волана, както разбира се и смяната на масла филтри и т.н., които така или иначе са задължителни при покупката на кола втора ръка, още повече без сервизна книжка. Искам да попитам по вещите с тези машинки, какво ще ми препоръчат в този момент и благодаря на всички тях предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 9 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2020 С какво масло е в момента? Аз като я взех беше налято кастол едж и така тракаше. Сега с Равенола няма изтракване но и е 5-40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balincho Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Честно казано колега незнам. Колата е взех в Понеделник и чакам да ми се обадят от сервиза за да ми кажат кога да я закарам за обслужването. Дори не знам още с какво масло се кара тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Купи си качествено масло и виж дали ще има промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balincho Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Да, ще пробвам и в момента,който има резултат ще ви пиша. 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 @soult@ker Да му беше казъл кое баш е убавото масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spacewalker Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 (Редактирано) Ако скорости са правени предполагам и маслата там са сменени, които са две. Ако е така смени маслата и на раздатката, пак са две и само с оригинални. Веригата ти е ок, принципно не дават проблеми и може да се разтракат на около 300к км. Масло аз лично съм с Liqui Moly Moligen 5W50 и съм доволен. Може и свещи да прегледаш и ремъците евентуално. Друго не ти трябва... за сега. Успех. Редактирано 14 Юни 2020 от spacewalker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balincho Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 (Редактирано) Благодаря колега. Ами засега със сигурност ще сменя, маслата на диференциала, маслото на двигателя (след доста четене съм се спрял на Motul 5w40), антифриза, свещите, пистовия ремък с прилежащите му там ролки, чудя се само за водната помпа дали да я сменя профилактично (не тече засега), че нали им я водят слабото място. Ако някой се сеща нещо друго за смяна нека сподели, всяко мнение ще ми е от полза. 😉 Редактирано 15 Юни 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spacewalker Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 Водната помпа само ако е пластмасовата задължително, иначе ако е сменяна няма нужда, но въпрос на избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 (Редактирано) Дали перката на водната помпа е пластмасова или метална не е фактор дали ще протече. Предишната водна помпа на моята Б7-ца беше HEPU с металната перка и протече на около 60 хил. км. Тази преди нея беше с пластмасова и когато я смених след 130 хил. км. си беше като нова и не беше протекла. Просто за този модел трябва да се разрови Нета и да се види кои марки помпи са надеждни и кои не. Редактирано 15 Юни 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balincho Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 Незнам ама като чета в началото, когато е излезнал модела на колата (2009), какво чудо е било с тия водни помпи и страх ме хваща! В немските форуми има хора на които като чисто нова закупена кола са им сменяли 2 пъти помпите в рамките на 30000км пробег. Мисля си обаче, вече би трябвало да не е така. Все пак трябва за 10 години да са измислили някакво решение или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 Ми смени я вееее! То не са страхове, чуденки, питанки и мислене, ще обеднееш с една помпичка ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 1 hour ago, CVT said: Дали перката на водната помпа е пластмасова или метална не е фактор дали ще протече. Предишната водна помпа на моята Б7-ца беше HEPU с металната перка и протече на около 60 хил. км. Тази преди нея беше с пластмасова и когато я смених след 130 хил. км. си беше като нова и не беше протекла. Просто за този модел трябва да се разрови Нета и да се види кои марки помпи са надеждни и кои не. Няма общо в случа, никой не говори да се купи афтърмаркет помпа, има си вариант на помпата който не е пластмасов боклук, купува го от Порше, сменя го и забравя за случая. 1 hour ago, Balincho said: Незнам ама като чета в началото, когато е излезнал модела на колата (2009), какво чудо е било с тия водни помпи и страх ме хваща! В немските форуми има хора на които като чисто нова закупена кола са им сменяли 2 пъти помпите в рамките на 30000км пробег. Мисля си обаче, вече би трябвало да не е така. Все пак трябва за 10 години да са измислили някакво решение или? Отиди си купи или майстора да ти поръча оригинална помпа, няма как да се купи “пластмасова” помпа вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 Но може и да си вземе качествена афтърмаркет помпа, след като от две разновидности на оригиналната едната е доказано менте. Това е все едно да се предържаш към марка на която 50% от асортимента им е боклук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 (Редактирано) Бокклук е била като се е продавал пре- фейса, той е до 2012 година. В 2020 няма кка да си купи старата помпа която се е предлагала преди 10 години, афтърмаркет вече всичко може да се купи. Нв знам за какво пишеш тия глупости. Имало е акция на Ауди ощв тогава: Quote Water Pump failure Recall issued for certain cars as "Service Action Campaign 19H1/F1" Replaced plastic waterpump housing with metal waterpump housing. You can visually inspect for correct part. Located below supercharger on the front of left of the block. Updated P/N is 06E-121-018-A. TSB #2023944/1 Редактирано 15 Юни 2020 от soult@ker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване