Jump to content

2.7 битурбо АРЕ проблем с вървежа


yu4ka

Recommended Posts

Здравейте колеги, вкарах се в голям филм с едно такова чудо 2.7 АРЕ мотор. Няма никаква мощност пълен умрялник е. Значи да обясня какво се случва. Трия грешките и потеглям на мръсна газ и очаквам вървеж който го няма грам и при постигане на 5-6к об.мин чек енджин почва да мига и през това време колата придърпва. Закачам диагностиката и 16515- O2 sensor circuit low voltage bank1 sen1, 16684- random/ multiple cylinder misfire detected, 16685- cylinder 1 misfire detected. За сондата е ясно вече е сменена също и свещите с иридиум и нови бубини, но положението е същото (веригата на същата глава която дава MISFIRE шуми доста) няма спукани маркучи, вакуми, кулери и вс. свързано с пътищата на турбините. Интересното е че ЕГТ-тата постоянно показват 945градуса при запален и 1030 при и изгасен мотор винаги така и винаги двете еднакво на 112 канал на вагкома. В движени каквото и да направя бууста не достига дори 50% от желаното на компа после нарочно стиснах маркуча излизащ от Н75 който разтоварва турбините и положението е същото.. дали турбините са заминали до такава степен че изобщо не могат да се развъртят или нещо друго ги ограничава и другото което ме притеснява е страшно много смърди на суров бензин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом веригата на главата дето Missfire-ва трака, значи е умряла. Няма как да тръгне колата, докато не ги оправиш тия неща.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 91-93 канали се гледа за бягането на ъглите на валовете. При повече от 6 градуса, тая кола няма да върви. Трябва да са 0-5 за да е ок. За missfire може да е комутатор. Пробвай да ги размениш и виж дали ще се премести грешката.

За налягането може да се погледнат рециркулационните клапи. Как гледаш налягането? През MAP-а ли?

ПС: При 2-4к оборота, валовете трябва да се въртят до 22 градуса.

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид от 91-ви канал до 93(91,92,93). Дай снимки на място на тея три канала и пълен лог файл(от 1300-1500 оборота до 6500оборота). Отделно направи лог файл на налягането и на дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

размени комутаторите , на кутията на въздушния филтър са , 2 на брой , бошовски мисля. аз само завъртях буксите от едниния на другия . при мен от лош контакт биеше мисфайър . с контактен спрей всичко заспа . преди това се смачквах да въртя и сменям бобини и свещи .   

Редактирано от CheFolino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята най-вероятно е била със старите бобини които са с външен комутатор, а при мен не е така от новия тип бобини е с вграден комутатор до колкото знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ARE  фабрично е със старите, при модването към нови да не се е осрало нещо, кабели , букси?  Ако е с новите бобини , може да връткаш кабелите, да видиш дали ще смени грешката на друг цилиндър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега първо се заех да сменя веригите на валовете, но как да разбера този гадния шум дали идва от разтегната верига или от оптегача на веригата. Свалих капака всичко си е ок зацепена е както трябва купих си планката за фиксиране на валовете, че иначе не става на око. Трябва да сменя задължително оптегача с веригата заедно или ако е разтегната веригата само нея ли да сменя. И как да разбера дали е разтегната

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обтегача на веригата ако е счупен ще трака яко, но това какво общо има с мисфайр на цилиндър.? Почти съм сигурен, че са комутаторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...