Jump to content

Проблем с имобилайзера Б6 2.5


Daniel93

Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам проблем с имобилайзера. Колата е а4 б6 2001г. 2.5 тди. Имам два огиринални клююча на колата, които никога не са ми правили проблеми. Вчера когато се качих в колата лампата на имобилайзера (тази жълтата с ключето в колата) прочна да мига напрекъснато и след опит за запалване колата прекъсна автоматично след 1 секунта. Пробвах същата процедура и с 2рия ключ няколко пъти, като резултата беше един и същ. Направих диагностика и проблема който ми изкара е следния:

 

Цитат

            00474 - Control Module for Immobilizer 
            49-00 - No Communications

 

            17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-00 - 
            Readiness: N/A

 

Отстраняването на тази грешка не дава никакъв резултат. Пробвах да сменя и батерията на дистанционното, но и това не помогна. Също така пробвах и разкачане на акумулатора за няколко часа - резултат няма. Ако някой е имал подобен проблем нека да сподели или да ми каже какво следва от тук нататък. Има вариант да сменям цялото табло с обучаване на ключовете, но това е краен вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни контактният ключ има едно като пръстен ,който приема сигнала от ключа,транспондера,ако не еот него остава таблото,провери за грешки и в таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направил съм цялостна дииагностика и единствения проблем е този имобилайзер и която не ми дава да я изчистя. Снимал съм и този пръстен, на мен ми изглежда ок.

 

viber image.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говоря за гуменият,от задната страна като свалиш корите около патрона ще го видиш,свързан е  с две кабелчета които отиват в таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да стигна до патрона без да свалям волана? Горната кора я откачих без проблем но долната не излиза.

Редактирано от Daniel93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се свали долната кора, се сваля първо лоста за регулиране на волана, по-точно пластмасовата му част. Хваната е към металната основа с вътрешен шестогран, мисля беше 2,5 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората я свалих и намерих буксата - зеленото и черното кабелче. Визуално не изглежда да има проблем. Трябва ли да има някакво напрежение което да стига на изводите на клемата да мога да я замеря да видя дали стига ток до нея?

 

 

viber image.jpg

viber image2.jpg

Редактирано от Daniel93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "съжаление" буксата ми е ОК и търсенето продъжава. Самата кутия на имобилайзера в таблото ли се намира, че като гледам нещата са тръгнало към обучаване на ново такова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай е в сервиз който се занимава с този вид услуги,премахване на имобилайзери ит.н. ,там ще ти кажат къде е проблема,кутия незнам дали има в таблото,но със сигурност има компоненти за разкодиране на сигнала от ключа,във форума на wv бг има човек който разбира,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема вече е оправен. Оказа се, че проблема е бил софтуерен, но с обикновените програми не може да се изчисти и открие точната грешка. Беше необходим 4 цифрен код за колата който аз нямах, но беше изкаран(софтуерно) и с него беше изчистена грешката. Ако някой в Бургас или околноста има подобен проблем може да ми пишше и ще дам контакт на човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...