Daniel93 Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Здравейте, Имам проблем с имобилайзера. Колата е а4 б6 2001г. 2.5 тди. Имам два огиринални клююча на колата, които никога не са ми правили проблеми. Вчера когато се качих в колата лампата на имобилайзера (тази жълтата с ключето в колата) прочна да мига напрекъснато и след опит за запалване колата прекъсна автоматично след 1 секунта. Пробвах същата процедура и с 2рия ключ няколко пъти, като резултата беше един и същ. Направих диагностика и проблема който ми изкара е следния: Цитат 00474 - Control Module for Immobilizer 49-00 - No Communications 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - Readiness: N/A Отстраняването на тази грешка не дава никакъв резултат. Пробвах да сменя и батерията на дистанционното, но и това не помогна. Също така пробвах и разкачане на акумулатора за няколко часа - резултат няма. Ако някой е имал подобен проблем нека да сподели или да ми каже какво следва от тук нататък. Има вариант да сменям цялото табло с обучаване на ключовете, но това е краен вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 погледни контактният ключ има едно като пръстен ,който приема сигнала от ключа,транспондера,ако не еот него остава таблото,провери за грешки и в таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel93 Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Направил съм цялостна дииагностика и единствения проблем е този имобилайзер и която не ми дава да я изчистя. Снимал съм и този пръстен, на мен ми изглежда ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Не говоря за гуменият,от задната страна като свалиш корите около патрона ще го видиш,свързан е с две кабелчета които отиват в таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel93 Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 (Редактирано) Мога ли да стигна до патрона без да свалям волана? Горната кора я откачих без проблем но долната не излиза. Редактирано 30 Октомври 2017 от Daniel93 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 мисля че да,провери за някой забравен винт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lizzard Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 За да се свали долната кора, се сваля първо лоста за регулиране на волана, по-точно пластмасовата му част. Хваната е към металната основа с вътрешен шестогран, мисля беше 2,5 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel93 Публикувано 31 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 (Редактирано) Кората я свалих и намерих буксата - зеленото и черното кабелче. Визуално не изглежда да има проблем. Трябва ли да има някакво напрежение което да стига на изводите на клемата да мога да я замеря да видя дали стига ток до нея? Редактирано 31 Октомври 2017 от Daniel93 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel93 Публикувано 31 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 За "съжаление" буксата ми е ОК и търсенето продъжава. Самата кутия на имобилайзера в таблото ли се намира, че като гледам нещата са тръгнало към обучаване на ново такова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Закарай е в сервиз който се занимава с този вид услуги,премахване на имобилайзери ит.н. ,там ще ти кажат къде е проблема,кутия незнам дали има в таблото,но със сигурност има компоненти за разкодиране на сигнала от ключа,във форума на wv бг има човек който разбира, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel93 Публикувано 31 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Утре ще ходя да говоря с човек който се занимава точно с такива неща. После ще дам още информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel93 Публикувано 1 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Проблема вече е оправен. Оказа се, че проблема е бил софтуерен, но с обикновените програми не може да се изчисти и открие точната грешка. Беше необходим 4 цифрен код за колата който аз нямах, но беше изкаран(софтуерно) и с него беше изчистена грешката. Ако някой в Бургас или околноста има подобен проблем може да ми пишше и ще дам контакт на човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване