Jump to content

Достигане на работна температура


Sashop4o

Recommended Posts

Здравейте колеги , със идването на зимата , все по-бързо искаме да загрее колата , интересно ми е използвате ли някакви трикове за бързо загряване или не . Аз съм със нов термостат и здрави подгрерни свещи на антифриза, както и здрави датчици ,но все пак искам една идея по бързо да стига 90 гр . Варианта с кашоните много грозен и непрактичен, обимислям смяна на мястото на засмукване на въздух към въздушния филтър . Вие какво мислите и как практикувате. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел или бензин караш?Лично мое мнение не прави излишни работи.Една кола и трябва 2-3км каране  ,но без тормозене(особено ако е с турбо),за да загрее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е с подгревни свещи на антифриза значи е дизелче,това с преместването на въздуховода не е много добра идея.Просто тези дизели така си загряват.Ако искаш по-бързо да ти духа топло варианта е да минеш към ръчно управление на свещите.Картона пред радиатора работи когато не ти държи термостата,когато термостата работи,той замества картона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда никак не е изключена тая вероятност,включително и инсталацията може да скапе.Не се сещам дали в този форум или във форума на ФВ бях чел за един колега,който го е направил като байпас на оригиналната инсталация с ключе за подгрев на задния прозорец,там има вграден таймер 10 минути,та няма особена опасност дори да го забрави включено.За мен това е най-благоприятния вариант,хем си работи заводската система,хем може да се включи принудително при нужда.А имайте впредвид че заводския вариант работи под 0 или под -5 градуса.Ако някой се наема да открие необходимите условия за сработването му може да се помисли как да се излъже по културен начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за добре написаната и полезна тема.Бях останал с убеждение че тези свещи се влияят от датчика за външна температура(този,който дава данни към таблото),а и за градусите при които работят съм бил в грешка под 5 градуса е доста по разумно.При мен свещите работят при проба с кабел директно от акумулатора,но така и не съм пробвал дали автоматичното задействане работи,тези дни ще може да се пробва.Ако взимат сигнал от датчика за температура на входящия въздух,залъгването му с допълнително съпротивление,ще има и неблагоприятен ефект откъм преразход на гориво.Както и да го мисля най-доброто и просто решение ми се вижда това с ключето за време,стига да работи системата само след подаване на контакт няма какво да се обърка,все пак алтернаторите са по 120А,доста старание трябва за да се претоварят до скапване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда дизел е , бях забравил ди спомена 1.9 90 коня , карам близо 5-6 км докато стигне 85-90 и то в последните км има лек напън , иначе 75 гр . Също може би влияе факта че нямам кора под двигателя , на капака имам вата и кора от горе на двг , но струята от долу сигурно си го охлажда доста :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кората също има леко подобрение,но не е като космодиск,да го сложиш и веднага да почувстваш топлина.Най-малкото си заслужава кората защото зимата няма да се плиска луга и мизерии нагоре по двигателя и инсталацията.Капака на двигателя в по-скоро декоративен,няма да те стопли хич.При 75 гр. би трябвало парното да духа доволно топло.А при мен близкия братовчед на твоя двигател(AFN) цяла зима си поддържа 90гр трудно ги достига,особено ако работи само на място но стигне ли ги заковава 90.Ако си затапил ЕГР-а също може да ти загрява една идея по-бавно или ако просто ЕГР-а е блокирал в затворено положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същото е и при мен стигне ли заковава , духа на 75 доволно ама идеята е по бързо да стига 75 понеже като ги стигне вече ще спирам , егр а съм му спрял само вакума ,което  е кажи речи затапване. Това със свещите ме заентересува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам следният проблем: стрелката за температурата леко си прави каквото иска... Карам Ауди а4 1.8Т. Започнах със смяна на температурния датчик.След смяната стрелката вече започна да се покачва към 60 градуса, но бая време и отнема да стигне до там, а когато колата се кара по-бързо стрелката тръгва надолу... Та явно датчика работи, въпроса ми е дали следващата стъпка е термостат?

Благодаря Ви !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама 1.8т няма нищо общо като поведение на температурата с 1,9тди.Ако си с а3 вероятно е от прецакано табло.Ако си с а4 търси проблема във термостата.При мен 1.8т загрява несравнимо бързо с 1,9тди,а и двете са в изправно състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...