Jump to content

Ауди 100/А6 таблото не свети.


mitko7121

Recommended Posts

Здравейте колеги Моля ви Помагайте ! Днес си взех табло от А6 C4, а колата ми е Audi 100. Сложих новото табло, но за съжаление не иска да светне, също така ми остава тъмна и цялата конзола около климатроника. На какво може да се дължи това и има ли вариант да се поправи ? Иначе със моето табло нямам проблеми.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо с потенциометъра за усилване и намаляване не е в ред - на новото табло има такъв нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не съвпадат пин-овете на буксите отзад - виж на кой пин се подава напрежение за подсветката на старото табло и на кой пин излиза след потенциометъра и го сравни с пин-овете е на новото. Може да се наложи да размениш пин-овете в буксата отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това се оказа, смених мястото на едно кабелче във червената букса и осветлението тръгна само за съжаление както е сега не работи потенциометъра за силата на осветлението, но това е бял кахър.

Благодаря за точната и бърза насока !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.п. Най-интерестното е, че сега гледах схемите на буксите на А6 и 100 и на двете плюса на осветлението е на 17-ти пин, а изхода на реголатора на 22-ри пин.

А за да подкарам осветлението преместих плюса на осветлението от 17-ти на 9-ти пин, който по принцип не се използва и сега свети просто не може да се регулира. Явно има нещо изгоряло по таблото и за това не сработва на 17-ти пин, както си е оригинално, но не знам какво може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да огледаш пътечките от и до потенциометъра - понякога има студени спойки или се "пукат" самите пътечки. Презапой профилактично всичко около потенциометъра и съответните крачета на куплунга на таблото - 17-ти и 22-ри пин щом си ги намерил по схема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и направих, презапоих тук-там и сега вече осветлението си тръгва както трябва на оригиналния ПИН и потенциометър си работи, поради което съм много щастлив. Още веднъж благодаря за насоките !

За да не отварям нова тема искам да попитам, ако някой знае къде да търся проблема за лампата за маслото, защото тя въобще не се влияе от датчика, а си светва и угасва когато тя реши. Дори в момента съм разкачил датчика и от време на време светва и пак угасва. Смених датчика с такъв за а6 защото моя беше от тези, които имат и за налягане на маслото, но вече не ми е нужен такъв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай да не би да не съвпадат пин-овете и за датчика за маслото :nixweiss: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И аз не знам вече, намерих една схема тук във форума и по нея са на един и същи пин. Реших че е от таблото и го смених с друго пак от А6, но вече с борд и ауточек. Но за съжаление пак е същото на ауточека мига лейка и пак когато си реши, без значение дали е закачен датчика или не.

Най-интерестното е че със оригиналното табло си работи. Когато е закачен датчика не мига, а като го откача и допра кабелчето на маса започва да мига, но на таблата от А6 нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравей колега, провери някъде да не замасява кабела на датчика, щом си го откачил и пак светва и гасне когато си иска, много вероятно е да се допира на маса някъде ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...