Jump to content

Ауди 80 б4 1.9 тди


Da_DD

Recommended Posts

Здравейте колеги,

имам следния  проблем с ауди 80 б4 1.9 тди , проблема ми е следния ... както си карам и започва едно ХЪЛЦАНЕ - ПРЕКЪСВАНЕ ЗА СЕКУНДИ . Та въпроса ми е от къде може да идва този проблем ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се види с компютър дали има грешки.

Сипи масло в резервоара към нафтата.

 

И това прекъсване при подаване на газ ли е или при постоянна скорост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по всяко време го прави това прекъсване 

има няколко грешки , изчистват ги и веднага ги нащраква 

Редактирано от Da_DD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГНП е за почистване...........много вероятно,да не кажа на 100 %,има много писано по темата,но поне напиши номера на грешките,да не хвърляме на боб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Engine Speed Sensor(G28)

05-10 Input Open - intermittent

-Potentiometer for Air Flow Mater (G19)

27-10 - implausible Signal intermittent

Potentiometer for Slide Travel Sensor(G99)

06-10 Signal too High - intermittent 

-Fuel Temperature Sensor (G81)

06-10 Signal too High intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно е възможно да е от тези проблеми.

Първите 3 и най-вече ТРЕТАТА, която е от потенциометъра на помпата, могат да са причина.

 

Обаче при толкова много грешки да няма проблем по инсталацията?

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Майстори много , но никой не може да ме напъти от какво идва проблема ...! 

Изчистват грешките . Карам я 2-3 км. и пак прекъсне и ги натрупа . И на празен ход пак прекъсва . Свалихме ГНП и сложихме друго ГНП (втора ръка) . Номерата на двете ГНП-та съответстват 1:1 ,НО с това което го сложих въобще не иска да запали .Сега съм я преместил при друг майстор и чакам резултат:nixweiss:    :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:wall::wall::runterdrueck: Здравйте , Продължавам с моя проблем . Като смених помпата , другият ми майстор я запали колата . Колата работи ПЕРФЕКТНО . НО си прави същия проблем с прекъсването , като със старата помпа . Според мен не е от ГНП-то . Погледнах  първо буксата на умната дюза , извадих я както си работи колата и тя не гасне , но и не прекъсва . Следващата букса която разклатих и извадих е буксата на ДАТЧИКА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ . И колата прекъсна както ми прекъсваше . Не мога  да разбера дали е от БУКСАТА ИЛИ ДАТЧИКА ???! Разклатих също така и буксата на компютъра , но при него като като разклащам кабелите не прекъсва , пускам кабелите стоя няколко секунди и тя прекъсне . Часовниците на температурата и на горивото не ми показват и те едни пъти показват ,повечето пъти не . Пръскал съм ги с контактен спрей , оправят се за няколко дни и пак същото . Направило ми е впечатление когато тръгнат да работят и след няколко секунди колата прекъсне . И при не работене на часовниците пак прекъсва . 
 

ПОМАГАЙТЕ , АКО МОЖЕТЕ .:gruebel::icon_question::schreiben:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи буксата на датчика за скорост, намира се над лявата полуоска, на скоростната кутия. Някои казват, че помагало. И просто от любопитство питам, с кой дебитомер си, алуминиев или пластмасов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

@Da_DD Оправи ли се колата? Какво се оказа?

На 13.11.2017 г. at 20:35, Da_DD написа:

:wall::wall::runterdrueck: Здравйте , Продължавам с моя проблем . Като смених помпата , другият ми майстор я запали колата . Колата работи ПЕРФЕКТНО . НО си прави същия проблем с прекъсването , като със старата помпа . Според мен не е от ГНП-то . Погледнах  първо буксата на умната дюза , извадих я както си работи колата и тя не гасне , но и не прекъсва . Следващата букса която разклатих и извадих е буксата на ДАТЧИКА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ . И колата прекъсна както ми прекъсваше . Не мога  да разбера дали е от БУКСАТА ИЛИ ДАТЧИКА ???! Разклатих също така и буксата на компютъра , но при него като като разклащам кабелите не прекъсва , пускам кабелите стоя няколко секунди и тя прекъсне . Часовниците на температурата и на горивото не ми показват и те едни пъти показват ,повечето пъти не . Пръскал съм ги с контактен спрей , оправят се за няколко дни и пак същото . Направило ми е впечатление когато тръгнат да работят и след няколко секунди колата прекъсне . И при не работене на часовниците пак прекъсва . 
 

ПОМАГАЙТЕ , АКО МОЖЕТЕ .:gruebel::icon_question::schreiben:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...