Jump to content

Стрелката за температурата не отлепя


krolp

Recommended Posts

Just now, Gostrex написа:

.А иначе е много добра идея да закараш таблото при майстор и да го оправи,понеже може да ти причини излишни главоболия и скъп ремонт.

Ма некъФ шанс да се занимавам с подобни упражнения, жената се вози с него и те така. 

Като му стане кеф и показва коректно, ма тва се случва по веднъж в месеца :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кефиш :D

Между другото и аз така.Някак си не ми се сменя таблото заради тази стрелка,важна е,ама все пак...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

младеШ недей да мъ сваляш че в тоо форум всичко се помни и натяква с години :hilezh:

Сега сериозно, при мен аудито е 2ра кола от 3 години един вид преживях го, оправи си таблото да си спокоен щото предполагам си го взел скоро и е на "реални " 160-70к  , а тва в България означава много :zustimm:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/15/2017 at 23:01, moto_fan написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Как позна! От две години съм "горд собственик" на тоз Италиански таралясник на само 157К (вече 180К ) естествено реални км.

А на това табло как се ремонтира проблема? Ако го сменя с друго от блъсната пак може да се прецака,явно им е слабо място.

Поръчах си един китайски obd уред,който показва темп,скорост,волтаж на акумулатор и т.н. обаче при мен точно температурата отказва да я показва.

Остана ми варианта с външен уред като този на снимката.Само не съм сигурен къде трябва да се закачи сондата.И отделно,че няма да се връзва особено добре с интериора на купето.

download.jpg

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайското чудо няма да бачка, щото черпи инфо точно от същото място от където и таблото.

Прегледай хубаво буксата на тоя датчик и кабелите покрай нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам некви спомени че някой беше сменял някакво съпротивление по таблото и то си било оправило ма така и не намерих повече информация затова :nixweiss:

Мамин даньо стига засилвА чИляка, проблема е в таблото. 

Аве няма ли некви китайски дигитални боклуци детода показват Т на водата?  

Нещо таквоЗ например 

 

https://www.google.de/search?q=Kühlmittel+thermometer&client=ms-android-samsung&sa=X&biw=360&bih=560&tbs=vw:l,ss:44&tbm=shop&prmd=isvn&srpd=18423331787445384967&prds=num:1,of:1,epd:18423331787445384967,paur:ClkAsKraX8sDxZKVtsmyuNDzWgSTJ5m_uTWFZKgs3Rn8GirGiHwitFnDGF0olqT9wJ99B-9n-qb2AdfQteyFTS3XS8kD7LPrbXcq8fG9hkvo2kqTc7pR2h2yfxIZAFPVH73c6fh9B7aQ2RZmXulKxcPiqw7F7Q&ved=0ahUKEwiQ6bzD48PXAhWWOsAKHfgyBmUQgjYIiQQ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той хубаво ще вземе дигитален термометър ама къде ще сложи сондата,ако не е в системата с антифриза ще се влияе от темп„ на мотора и всичко около него:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/16/2017 at 22:16, vladimir7979 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Бе то ясно че немския е гаден , ма там са написали че може да го вържеш към твоя датчик , иначе идва с някакъв сензор който се връзва към термостатата. Едва ли ще е 100% точен но е по добре от нищо. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)линка не се отваря ,поне при мен,та си го представих от тези тип домашен термометър за вътрешна и външна температура,иначе предполагам има и снимки как изглежда този кюлмиттел+термометър,

към автора -на някой мотори 2 датчика са отделни,може да пробваш да сложиш отделен с леки преправки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/15/2017 at 6:03 PM, krolp said:

Тука много весел разговор се е заформил :D

Както казах,датчика е сменян два пъти с неоригинален и стрелката изобщо не отлепя.Не говорим за бързо развалящ се датчик,както някои колеги го изкарват( освен ако не предположим,че нов от кутията не работи) ,а за вероятен друг проблем. 

А да,и отново да подчертая,че датчика явно работи,пък бил той и за 15лв.На диагностика се вижда реалната температура.

И честно казано не съм привърженик на идеята да сменя 2-3 части с оригиналните докато разбера,че проблема е друг. Виж,ако знам че е 100% тоя датчик и 100 кинта ще дам.

Колега, проблема ти с вероятност над 99% е в температурния датчик.

Илиян по-горе ти е написал как да провериш дали наистина това е така.

Това, дето си го написал за диагностиката, е голяма щуротия.

Какъв според теб е смисълът от диагностиката, ако и тя почне да ти дава грешни стойности?

И при диагностиката обърна ли внимание дали има изписани грешки и дали една от тях не беше Coolant temperature sensor faulty?

 

P.S. Васко, надявам се това да е последният ми "спам", но както виждаш и тук имам предишни мнения в тази тема и бях длъжен да напиша още едно с оглед доизясняване на ситуацията...

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,нямам подобна грешка.И с риск да се потретя,в борд компа температурата се чете коректно,което ме навежда на мисълта,че темп.датчик също си работи.Следващ извод,който си правя е че до таблото не стига коректна информация.И не знам дали прочете не малкото коментари на другите колеги,че проблема е в таблото,не в датчика.В този ред на мисли вероятно трябва да си преосмислиш 99% дали не са 66 или по-малко :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, krolp said:

Не,нямам подобна грешка.И с риск да се потретя,в борд компа температурата се чете коректно,което ме навежда на мисълта,че темп.датчик също си работи.Следващ извод,който си правя е че до таблото не стига коректна информация.И не знам дали прочете не малкото коментари на другите колеги,че проблема е в таблото,не в датчика.В този ред на мисли вероятно трябва да си преосмислиш 99% дали не са 66 или по-малко :)

Вместо да се опитваш да се правиш на интересен - слушай тези, които ти помагат компетентно и безплатно. Passi добре ги е обяснил как стоят нещата с диагностиката, не само аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,това че колегата споменава че датчика е сменен 2 пъти и резултата е един и същ с двата нови датчика не ви ли навежда на мисълта,че може би "перфектните" табла на нашите коли,на които всички прибори работят коректно само на Коледа и Великден може да са в издънка?
П.С. Закачете е я тая кола с ваг ком и пуснете тест на таблото та да се успокоят страстите,дали проблема е в таблото или датчика,че накрая и до залози ще се стигне :D

Редактирано от Gostrex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,,,,,,,,,,,,,,,,,,, и ако се окаже датчика взимаш един друг с уговорката че ако не работи да им го върнеш  да ти го заменят с  друг докато се улучи някой читав:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, Gostrex написа:

ви ли навежда на мисълта,че може би "перфектните" табла на нашите коли,

Напълно е възможно и някоя спойка в таблото да се е спукала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички включили се.Ще пробвам вариантите,които сте споделили,но предвид температурите навън май ще е напролет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
On 11/11/2017 at 12:39 PM, nickgaidarov said:

Най-учтиво моля колегата, пуснал темата, да си признае, че повредата и този път беше в температурния датчик...:hilezh:

Позволявам си да вдигна темата,тъй като вече драмата е решена. Колега nickgaidarov много ме развесели отговора ти,честно :D  Но не позна, както някои по-горе писаха,проблема се оказа,че е в таблото. Направихме му тест и стрелката за температурата се държеше много неадекватно,не развъртя от край до край и си остана на около 70 градуса.

Форумният спец Пламен Николов ми подмени таблото,за което съм му много благодарен за бързата и перфектно изпълнена работа. Активира ми също и борд компа и направи номера за течността в казанчето.

Problem solved!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Здравейте,имам проблем с отчитането на температурата на таблото . Стрелката мръдва съвсем леко над 50 и до там.Днес смених датчика и няма промяна. Къде може да е проблема? Така я купих колата и тогава собственика ми каза че заради чипа не отчита понеже  имало някаква настройка да лъже компютъра че колата е студена и да пуска по богата смес - това му бяха думите. Не знам дали е така  но нека някой който е в нещата да даде съвет. 

received_3510968595681870.jpeg

Редактирано от MAGAPASA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я с ВАГ-кома и виж дали ще показва друго , извади температурния датчик , закачи го с мултицет на съпротивление или ако опция да мери температура и го нагрей със запалка , виж дали термостата ти не е останал отворен . Какъвто и космически чип да имаш няма как да не ти показва температура на охладителната система . Провери тия неща и виж дали не се ебава самия компютър :) успех 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...