Tonikaradjov Posted April 14, 2020 Report Share Posted April 14, 2020 Лесната част приключи! 😄 Някой вече е сменял фрикционите, опитът не е сполучлив.... хахаха Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonikaradjov Posted April 14, 2020 Report Share Posted April 14, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Army Posted May 2, 2020 Report Share Posted May 2, 2020 (edited) Здравейте, да питам Ауди А4 2013 г. 2.0 tfsi куатро, автомат, но не съм запознат с вида скоростната кутия s tronic ли е или tip tronic? Edited May 2, 2020 by Army Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen sf Posted May 2, 2020 Report Share Posted May 2, 2020 Тук е А6,търси в раздел А4 В8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted May 2, 2020 Report Share Posted May 2, 2020 @Army За Европа S-tronic за Северна Америка (САЩ и Канада) Tiptronic поне за 2013 и 2014 е било така Link to comment Share on other sites More sharing options...
Army Posted May 2, 2020 Report Share Posted May 2, 2020 (edited) Благодаря за инфото. Edited May 3, 2020 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hristov3 Posted February 13, 2021 Report Share Posted February 13, 2021 Привет, ще разкажа с 2 думи моята драма със S-tronic-a и ще помоля за насоки. Колата е а6, 3.0 дизел 2013г. 204кс. 190 000км реални, втори собственик. Взех я преди 2 години, като нямаше никакви проблеми с колата, ходих в МиД ауто преди да я купя и там също потвърдиха, че колата е супер. След седмица при спиране, превключих от D -> R и даде грешка на кутията, че задна скорост не работи. След гасене и палене всичко се оправи. Четох доста за грешката, която се записа и видях, че се оправя с ъпдейт на софтуера. Закарах колата в ауди (по това време беше на 170 000км) като имаше смяна на масло на 60 и 120 000км, съответно им казах да сменят масло на двигател и кутия. След като оставих колата им звъннах и казах да направят и ъпдейт на софтуера, като те ми казаха, че ще направят. След като взех колата от тях, ми съобщиха, че не са могли да направят адаптацията в 6 стъпки, защото нямали време и направили само в 3 (т.е само на място, без в движение). Колата съответно беше изключително дървена, изпокарахме се с тях, не искаха да я оправят веднага, след месец да съм се връщал щото нямали часове и т.н. Отидох при някакъв друг майстор, защото нямаше как да я карам така 1 месец, който уж направи адаптацията на ново, но проблемите си останаха и не знам дали са от куцата адаптация или от проблеми с кутията. Проблемите са следните: При смяна от R на D, кутията се замисля за 1-2 секунди и чак тогава привключва (изписва Д и след 2 сек Д1), като при това привключване, колата приритва (усеща се и се чува). Това не го прави постоянно, ами основно когато често съм сменял задна и Д (при повече маневри при паркиране). Другият проблем който забелязох наскоро е, че на светофар понякога се усеща една вибрация и леко притрисване (наляво надясно като преглъщане). Това става на загряла кола и се случва изключително рядко, но се усеща усезаема вибрация в кубето (някои пластмаси по таблото започват да вибрират по-усиленои да кликат). Цялостно има много плавно привключване на скоростите, много рядко приритва от втора на първа при спиране. Ако има някой колега от Варна, ще се радвам ако може да ми отдели 5-10 минутки, за да я погледне и да прецени дали това е нормално, мога да запиша и клип утре ако е нужно. Също така може да ме насочите към човек, който може да провери за какво става на въпрос. В момента колата се кара без проблеми, тази грешка която дава от D на R продължава да се появява, но се случва на 4-5 месеца веднъж и след гасене и палене няма проблеми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelov1 Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 (edited) В сервизната история на моята е записан подобен проблем - не е включвала задна. Швейцарците в Ауди тогава са сменили целия мехатроник. А относно бавното превключване между D и R и лекото приритване, това май е типично за всички С-троници като се поизносят съединителите. При мен също от D на R отнема повече от на други автоматици, които съм карал - явно са си така. Edited February 16, 2021 by Angelov1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
МИТАКА1654 Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 Моята също е бавна от Д на Р Link to comment Share on other sites More sharing options...
MachineSpirit Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 Бавното включване между Д и Р е представено със софтуерен ъпдейт от ауди преди време. Има писано из форума за това. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lodestr Posted February 16, 2021 Report Share Posted February 16, 2021 На ZF автомата в 4G по същия начин след ъпдейта на кутията включва по-бавно от D-R или R-D. Доколкото четох е с цел защита, но предвид, че Ауди нямат интерес за удължаване живота на кутията силно се съмнявам това да е вярно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasilN Posted February 26, 2021 Report Share Posted February 26, 2021 Здравейте, на моята кутия се раздрънка маховика и не знам заедно с него дали да сменям съединител? Колата си върви перфектно без да рита, вибрира и тн. Предполагам че ако ще се сменя съединителя е най-добре с цял комплект кошница + фрикциони, а не само фрикционите? На 264к километра е, в сервизната история не е упоменавано да е правен сервизиран автомата до сега, но е поддържан правилно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
МИТАКА1654 Posted February 26, 2021 Report Share Posted February 26, 2021 @VasilN Зададен така,въпросът ти звучи-Дали да похарча 1500лв или 3500лв.😀При положение,че второто ще е превантивно,аз не бих. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MachineSpirit Posted February 27, 2021 Report Share Posted February 27, 2021 (edited) Ако нищо не е сменяно досега е най-добре, но все пак като се отвори кутията ще прецени майстора. Edited February 27, 2021 by MachineSpirit Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasilN Posted March 5, 2021 Report Share Posted March 5, 2021 (edited) На 27.02.2021 г. at 12:03, MachineSpirit написа: На s-tronic мисля че няма как да провериш, освен да го демонтираш и да отвориш кошницата, но тогава пак трябва да знаеш каква е била оригиналната дебелина на фрикционните дискове. Edited March 5, 2021 by VBI Не цитирай предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted March 5, 2021 Report Share Posted March 5, 2021 Ако кутията работи добре не е проблем да смениш само маховика. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantabg Posted April 5, 2021 Report Share Posted April 5, 2021 Здравей те имам проблем S tromic кутията на моето Ауди а6 2012 3.0 quatro 245 PS Когато подам гас малко повече ми излиза тая грешка <Приплъзването е твърде голямо> но колата продължава да си върви и не влиза в авариен режим . Като я изгася грешката изчезва докато пак не дам малко повече газ. Когато превключва от 1 на 2 тресе и обратното от 2 на 1 пак ... Някакви идеи Link to comment Share on other sites More sharing options...
MachineSpirit Posted April 5, 2021 Report Share Posted April 5, 2021 Прочети темата в която си писал и ще разбереш, че трябва да ходиш на майстор. Ще има изваждане, за да не стане прекалено голямо отиди майстор да я види. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denisx Posted May 22, 2021 Report Share Posted May 22, 2021 Има ли начин да се разбере дали кутията е ремапната без да се ходи в сервиз занимаващ се с това? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vle4ugoto Posted May 23, 2021 Report Share Posted May 23, 2021 Бърз въпрос относно - трябва ли да се калибрира кутията регулярно / на определен пробег / или когато се сменя масло на кутията ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
МИТАКА1654 Posted May 24, 2021 Report Share Posted May 24, 2021 @vle4ugoto На моята смених маслото и филтрите и не съм правил нищо друго.Според форумните нинджи,които са чули,чели и че Ауди така правели-да. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamaff Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 И аз да пипитам при смяна само на масло и филтри, трябва ли да се прави някакво обучение на кутията или това се прави само при механични интервенции? П.С. Извинявам се, ако въпросът ви се стори глупавн, но отскоро имам А6 и за първи път карам автоматик Link to comment Share on other sites More sharing options...
МИТАКА1654 Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 Нищо не се прави Link to comment Share on other sites More sharing options...
sers Posted June 28, 2022 Report Share Posted June 28, 2022 Koлеги на 3.0 тди С троник 2013г. При извънредна единична ситуация спирачка и даване на цялата газ на Д и Р. Кутията след това започна да рита зверски и да гасне от Д на Р и обратно. Така даде грешка високо налягане и проблем със пакет 1и 2 на съединителите. След което се направи ресет на кутията и проблема изчезна. Въпрос това предизвестие на проблем ли е или .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now