Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

Здравейте.

При мене преди две седмици отидох в Ауди да ми сменят масло на С троника на 118000км.

Това е втора смяна на масло.

Преди смяната кутията работеше без някакви странни симптоми, като преди смяната четейки за вашите проблеми , нарочно наблюдавах как се държи кутията.Да не се окаже че си внушавам нещо после.

След смяната започна едно придърпване от 2 на 1 и обратното.

При потегляне без газ по равно , колата потегля меко и след като подам леко газ се усеща едно приритване.

Преди ги нямаше тези симптоми.

Посъветвайте ме ,какво да правя и при кого да вървя ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Каква мистерия се получава с тези с-троници да те е страх и маслото да си смениш, като филм на ужасите е.:nixweiss:

Link to comment
Share on other sites

Автохипохондрия :D Сигурно се адаптира кутията, щото са претупали адаптацията в Ауди.

Link to comment
Share on other sites

Колеги, АУДИ А6 3.0 4G, 7 степенна S-tronik. Имам сходни с проблемите на колегите, придърпва на 1 и 2. Преди 10000 км имах проблем с мехатроника. Сменихме го. Около 5-6000км нямаше грешки, но пак се появиха и колата влиза в сервизен режим. Колата е със сигурна история, досега не е сменян съединител. Пускам теста с VCDS, не е целия, само това дето ме интересува...

 

Thursday,05,July,2018,17:48:55:39744
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
VCDS Version: 17.1.2.1 (x64)
Data version: 20170131 DS267.1
www.Ross-Tech.com


VIN: WAUZZZ4GXCN099715   License Plate: BB-MI5050
Mileage: 207924km-129197mi   Repair Order: 5.07.2018

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 4G (4G0)
Scan: 01 02 03 05 08 09 10 13 15 16 17 18 19 28 3B 42 44 46 52 53
          55 56 5F 62 69 6C 72 85 8B 8E 8F 90

VIN: WAUZZZ4GXCN099715   Mileage: 207924km-129197miles

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
13-Auto Dist. Reg -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
28-HVAC, Rear -- Status: OK 0000
3B-Sensor Elect. -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
5F-Information Electr. -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: OK 0000
6C-Back-up Cam. -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
85-On Board Cam. -- Status: OK 0000
8B-Adaptive Cruise 2 -- Status: Malfunction 0010
8E-Image Processing -- Status: OK 0000
8F-Pretens. Frt Left -- Status: OK 0000
90-Pretens. Frt Right -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CLAA)       Labels: 059-907-401-V2.clb
   Part No SW: 4G0 907 311 B    HW: 4G0 907 401 
   Component: 3.0TDI EDC17  H37 0002  
   Revision: 53H37---    
   Coding: 1225401A057601020000
   Shop #: WSC 02311 785 00200
   ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0114G0907311B 001003
   ROD: EV_ECM30TDI0114G0907311B.rod
   VCID: 224C31CA3554B151D4-8076

5 Faults Found:
2937 - Please Check Fault Codes in Transmission Control Module 
          U1026 00 [040] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 30
                    Mileage: 207139 km
                    Date: 2018.06.04
                    Time: 15:25:27

                    Engine speed: 852.50 /min
                    Normed load value: 57.3 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 85 °C
                    Intake air temperature: 38 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.280 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Accelerator pedal travel: 0.00 %
                    Accelerator pedal: sensor voltage 1: 821.0 mV
                    Accelerator pedal: sensor voltage 2: 420.2 mV
                    Accelerator pedal: switch positions-Bit 0: 01001001 
                    Starter control: Interlock- or P/N-signal-Bit 0: 10100001 
                    Limitation: torque: 186.7 Nm
                    Control Module temperature: 20.8 °C

5250 - Function Restriction due to Faults in Other Modules 
          U1113 00 [032] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

4660 - Please Check Fault Codes in Control Module for ABS Brakes 
          U1017 00 [032] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

5523 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
          P1570 00 [032] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

5618 - Engine Off Timer Performance 
          P150A 00 [096] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Readiness: 0 0 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans (J217)       Labels: 0B5-927-156.clb
   Part No SW: 4G1 927 156 C    HW: 0B5 927 156 F
   Component: 0B5 30 TDIRdW H10 0001  
   Revision: --H10---    Serial number: 0000000077
   Coding: 000001
   Shop #: WSC 02311 785 00200
   ASAM Dataset: EV_TCMDL501 A02087
   ROD: EV_TCMDL501.rod
   VCID: 2D56D2F67C8A7E2979-8078

3 Faults Found:
7971 - Transmission Control Unit 
          P1701 00 [032] - Locked

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

8955 - Valve 3 in Transmission Part 1 
          P17D4 00 [104] - Mechanical Malfunction

          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 41
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 205213 km
                    Date: 2018.04.18
                    Time: 07:00:48

                    Engine speed: 766 /min
                    Transmission input speed: 766 /min
                    Transmission output speed: 0 /min
                    Engine torque: -8 Nm
                    Transmission fluid temperature: 73 °C
                    Accelerator position: 0.0 %
                    Clutch status: Beide Kupplungen offen

8960 - Valve 3 in Transmission Part 2 
          P17D5 00 [096] - Mechanical Malfunction

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 3
                    Mileage: 206179 km
                    Date: 2018.05.18
                    Time: 19:27:17

                    Engine speed: 782 /min
                    Transmission input speed: 782 /min
                    Transmission output speed: 0 /min
                    Engine torque: -12 Nm
                    Transmission fluid temperature: 81 °C
                    Accelerator position: 0.0 %
                    Clutch status: Beide Kupplungen offen

 

Може ли да ми дадете някаква насока само по теста, какво ме очаква.

Edited by vraykov
Link to comment
Share on other sites

Не, не е сменян. Майстора подмени физически само мехатроника. После прави адаптация и някакви операции софтуерно. Веднага след смяната нямаше грешки. Това LOCKED се е появило после, не смея да затрия грешките, за да може техник да види историята им.

 

П.С. всъщност подмени и един пластмасов филтър, но не вярвам това да има значение...

 

Edited by vraykov
Link to comment
Share on other sites

Това е компонент протекшън грешка, другите две може да си ги прочетеш. Като гледам си в немско - ходи в Ауди да видят какво става, понякога се включва CP след подобни операции ако са направени некадърно.

Link to comment
Share on other sites

Абе, в Германия в Ауди няма да ходя, че съм с пиратска MMI, след месец се връщам в България, да препоръчате читав сервиз?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Здравейте и аз да се включа отново, 

След смяна на съединителите при мен нещата се оправиха, обаче говорих с други хора които са имали същите проблеми като нас, при 99% от тях проблема е бил в клапани на мехатроника, дори с едното момче си говорих - 2 пъти е сменял мехатроника и проблема с придърпването е оставал, но след смяна на клапаните кутията е заспала.

Така че препоръчвам на всички първо да си проверят клапаните (ремонтния комплект в Ауди е към 900 лева ако не се лъжа), аз лично смятам да ги сменя just in case. 

Link to comment
Share on other sites

Здравейте и аз да се включа в темата за с-троник. 
Карам Ауди Кю 5, 2,0 ТДИ 170 КС, С-Троник модел 2010 г. на 188К Км. Колата е закупена  нова от България-Порше София и до определен етап е поддържана там. На 98К Км. са сменени гаранционно мехатроник и съединители. Причината беше че колата търгва напред когато е на R. До тук всичко е наред след което идва следваща смяна на масло на СК и Диф на околу 158К Км. Отново смяната  е в Порше-София Запад кадето смениха маслото ( без да сменят филтрите, твърдят че не се сменят ) и софтвера на колата по акция за вредните емисии. Взех си колата и забелязах че колата придърпва при смяна на скорости 1-2-3 и  го има онзи споменат по горе лек удар преди спиране на 1 скорост. Върщам се в сервиза с оплакването че колата не е като преди и те правят диагностика и адаптация на кутията, след което няма промяна и твърдят че всичко е нормално. Карам я колата при двама-трима известни механици и всички са на мнение че така са тия кутии, има дисконфорт , не са като автоматиците итн. Предлагат да сменя съединителите но не са сигурни дали след това няма да трябва да сменям и мехатроник.Свиквам си с дисконфорта и карам. Преди 1000 км. се появи нов симптом нещо като звук-резонанс преди смяна на предавка 4-5-6  го прави на точни обороти1800-1900. Осещането е като приплъзване. Карам я колата този път в Порше-Изток. След тест-дрйв приемчика казва че се съмнява в маховик. Отказах да я оставя колата за да я гледат защото в този момент нямах такова време. Отложих го. Въпроса ми е дали е възможно да придърпва и приплъзва  от маховика ?

Link to comment
Share on other sites

Из другите форуми , доста хора се оплакват че след ъпдейт на софт почват проблемите при С-троника, при мен на 100к км е сменян мехатроника, явно си е проблемен .. Сега имам един некомфорт при смяна от 1-2, когато е смачкам има едно чудене леко,  но  се чудя доста дали да е барам с нов ъпдейт или да си седи така.. 

Edited by StanTanev
Link to comment
Share on other sites

Сменяйте им маслата на тия кутии в Ауди или сервизи с лайв връзка със системата им. Ако трябва да се обнови кутията ще излезе, че трябва да се обнови, ако не - не пипайте. Отделно половната продърпвания и тн. май са щото сте чели за тях...

Link to comment
Share on other sites

При мен е порше излизаше че кутията няма нужда од обновяване на софтуера, т.е. е с последния софтуер.
Въпроса е дали износения, разбит или "изморен" маховик влияе на придърпванията,   при с-троник кутия ?  И дали се износват или приплъзват съединителите в такъв случай.
Ако има влияние тогава всяка смяна на съединители или мехатроник трябва да се прави и смяна на маховик, и обратно.

Link to comment
Share on other sites

Бившият собственик на моята каза че точно придърпвала и след смяна на мехатроника изчезнало, явно си е болка но е нормално особено в градски условия ако се кара постоянно ... колко ти взеха за проверка на софта в Ауди ? 

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...