zhelyazA6 Posted September 13, 2018 Report Share Posted September 13, 2018 80 км за адаптация.... Ай стига бе. Няма шанс тая кутия да е такъв инат, че да се съпротивлява 80 км. Тея те сапунисват яко или въобще нямат хабер за кво иде реч, дет се вика... Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto_fan Posted September 14, 2018 Report Share Posted September 14, 2018 Абе повозили да се момчетата, а и адаптация са направили Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 14, 2018 Report Share Posted September 14, 2018 До колкото знам има 7 стъпки тази адаптация или повече, като първите 3 се правят на паркирала кола, а останалите 4 са в движение. Принципно не е проблем, след първите три да си вземеш колата и да си я караш, просто трябва да изредиш скоростите, да спреш до нула, да тръгнеш и тн. и всичко максимално плавно. Не да не знаеш и една седмица тръгни спри в задръстването на студена кола... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUGO Posted September 14, 2018 Report Share Posted September 14, 2018 Никой за нищо не ме е сапунисал. Даже нищо не са казали за това, просто на мен ми направи впечатление. Всеки има право на мнение, не съм съгласен, че в официалния сервиз не разбират, ама свиркай си и да сме здрави да си караме колите Link to comment Share on other sites More sharing options...
Аци Posted September 17, 2018 Report Share Posted September 17, 2018 Колеги споделете от опит дали е добре за съединителя при тези кутий ,когато си на сфетофар или в задрестване да се вкльочи на N или P. Питам ,защото го четох като съвет от Мишо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 17, 2018 Report Share Posted September 17, 2018 (edited) Къде го чете това, може ли линк? Със сигурност на N не е... Edited September 17, 2018 by N1995 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Аци Posted September 17, 2018 Report Share Posted September 17, 2018 Тук някъде по назад в темите Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted September 17, 2018 Report Share Posted September 17, 2018 Съмнявам се Мишо да го е казал това, глупост е. Колкото по-малко се ръчка, толкова по-добре за кутията. А и ако ще местиш лоста на всеки светофар защо си си взел автоматик... Ако знаеш, че се виси много на даден светофар може да сложиш на P, но на N не. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Това са някакви тотални глупости, Аци чел недочел гледам и 4Ф форума е наспамил с това прозрение. Дай да го видим това "някъде назад по темите" че към момента е фейк нюз Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobu Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 На N Мисля не охлажда маслото Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Здравейте Колеги, Пиша в тази тема за да не отварям нова... Напоследък забелязвам забавяне от около секунда - две при превключване от задна на предна (само и единствено тогава, при нормални предавки, както и от предна на задна нямам никакъв проблем). Колата е Ауди А6, TDI, Quattro, S Tronic, на около 170 000 км. Някой имал ли е този проблем и може ли да даде съвет? Ще оставя колата за преглед в Ауди, но искам да чуя вашето мнение. Отделно още един въпрос - в България къде е най-доброто място да се закара колата при евентуален ремонт (където ще е направят наистина професионално)? Благодаря предварително Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Това е бонус от новия софтуер на кутията. Сигурно са ти го наляли като си сменял маслото на S-Tronic-а. Не е бъг а е фийчър. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Сигурен ли си? Последно смених маслото преди няколко месеца в Порше София. Не са ми казвали да са актуализирали каквото и да е. Аз живея в Германия и тука като разпитвах в няколко сервиза ми казват, че евентуално е някакъв регулатор който обаче е в самата скоростна кутия и искат не искаш да знаеш какви пари. Ако е някакъв проблем предпочитам да го оправям в БГ или да я продавам. Ако изчакам няколко мига няма проблем к включва меко. Ако дам леко газ обаче прещтраква леко Link to comment Share on other sites More sharing options...
bahkata007 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Еее и аз скоро имам да сменям масло на кутията. Това ли да очаквам? Какво ми носи ъпдейта? Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Те няма да ти кажат, то им влиза кат част от сервизната акция - смени маслото, пусни адаптация, опа стар софтуер - налей новия. Знам какви пари е кутията, но това не е проблем - направено е да я пази. Мен лично не ме дразни. Тука с тия кутии яко хипохондрия си вкарвате някои хора, има забавяне между D и R и ще сменям колата... карайте ги малко повече тия коли Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Идеята е да не се окаже, че е само начало на по-голям проблем. Супер проблем не е, освен, че изглеждам като пенсионер когато паркирам Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Има оплаквания от клиенти за това, но е нарочно. Няма по-нов софтуер - направено е да пази кутията и явно предпочитат да си намалят проблемите с кутията от колкото да ти позволят да спираш като млад човек Link to comment Share on other sites More sharing options...
bahkata007 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 (edited) 57 minutes ago, viesko said: Идеята е да не се окаже, че е само начало на по-голям проблем. Супер проблем не е, освен, че изглеждам като пенсионер когато паркирам С А6 винаги си гъзар. Тарикатите паркират бавно да не ти прави впечатление. виждал ли си някой с Панамера да бърза да паркира Edited September 18, 2018 by bahkata007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Хахах Link to comment Share on other sites More sharing options...
Аци Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Преди 6 часа, N1995 написа: Това са някакви тотални глупости, Аци чел недочел гледам и 4Ф форума е наспамил с това прозрение. Дай да го видим това "някъде назад по темите" че към момента е фейк нюз Отиди на ,,Препоръчани сервизи,,върни две страници назад датата е 1 юни 2018 казва го колега правил с-троника при Мишо . Link to comment Share on other sites More sharing options...
bahkata007 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Значи не го е казал Мишо Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Прасе просто, по морги са спали тия сладури от горубляне да ти сглобят евро-атлантическия скрап дето едва ти дърпа лоения мозък. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Защото от Ауди предпочитат да не ти се разваля нищо вместо да ти вземат пари за ремонт. Тия спанета по морги съвсем са ти изправили двете гънки на мозъка. А твоето мнение какво е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Аци Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Ами поради факта че четните скорости и задната са на малкия диаметър съединител се налага да се внимава при бавно изкачване (например в мол) да не се прави на втора а ръчно да се остави колата на първа докато се изкачи... на сняг ако ще боксуваме да се спира задължително ЕСП... като сме спрели на светофар е по-добре да се остави на Р или N, а не да сме на спирачка и на D... все неща, които удължават пробега на съединителите... Ако се прави пълен ребилд на кутията се сменя и софта, защото мехатроника работи на различно налягане... хубаво е да се смени и вътрешния филтър, който е безбожно скъп, но регулира налягането и спестява много проблеми... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Ами поради факта че четните скорости и задната са на малкия диаметър съединител се налага да се внимава при бавно изкачване (например в мол) да не се прави на втора а ръчно да се остави колата на първа докато се изкачи... на сняг ако ще боксуваме да се спира задължително ЕСП... като сме спрели на светофар е по-добре да се остави на Р или N, а не да сме на спирачка и на D... все неща, които удължават пробега на съединителите... Ако се прави пълен ребилд на кутията се сменя и софта, защото мехатроника работи на различно налягане... хубаво е да се смени и вътрешния филтър, който е безбожно скъп, но регулира налягането и спестява много проблеми... Тоест и ти казваш, че не е проблем забавянето от секунда от задна към първа и е нормално? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now