Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

80 км за адаптация....

Ай стига бе. Няма шанс тая кутия да е такъв инат, че да се съпротивлява 80 км.

Тея те сапунисват яко или въобще нямат хабер за кво иде реч, дет се вика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 398
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

До колкото знам има 7 стъпки тази адаптация или повече, като първите 3 се правят на паркирала кола, а останалите 4 са в движение. Принципно не е проблем, след първите три да си вземеш колата и да си я караш, просто трябва да изредиш скоростите, да спреш до нула, да тръгнеш и тн. и всичко максимално плавно. Не да не знаеш и една седмица тръгни спри в задръстването на студена кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой за нищо не ме е сапунисал. Даже нищо не са казали за това, просто на мен ми направи впечатление. Всеки има право на мнение, не съм съгласен, че в официалния сервиз не разбират, ама свиркай си и да сме здрави да си караме колите 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги споделете от опит дали е добре за съединителя при тези кутий ,когато си на сфетофар или в задрестване да се вкльочи на N или P. Питам ,защото го четох като съвет от Мишо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го чете това, може ли линк? Със сигурност на N не е...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се Мишо да го е казал това, глупост е.

Колкото по-малко се ръчка, толкова по-добре за кутията.

А и ако ще местиш лоста на всеки светофар защо си си взел автоматик...

Ако знаеш, че се виси много на даден светофар може да сложиш на P, но на N не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са някакви тотални глупости, Аци чел недочел гледам и 4Ф форума е наспамил с това прозрение. Дай да го видим това "някъде назад по темите" че към момента е фейк нюз :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

Пиша в тази тема за да не отварям нова...

Напоследък забелязвам забавяне от около секунда - две при превключване от задна на предна (само и единствено тогава, при нормални предавки, както и от предна на задна нямам никакъв проблем). Колата е Ауди А6, TDI, Quattro, S Tronic, на около 170 000 км. Някой имал ли е този проблем и може ли да даде съвет? Ще оставя колата за преглед в Ауди, но искам да чуя вашето мнение. Отделно още един въпрос - в България къде е най-доброто място да се закара колата при евентуален ремонт (където ще е направят наистина професионално)?

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е бонус от новия софтуер на кутията. Сигурно са ти го наляли като си сменял маслото на S-Tronic-а. Не е бъг а е фийчър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си? Последно смених маслото преди няколко месеца в Порше София. Не са ми казвали да са актуализирали каквото и да е. Аз живея в Германия и тука като разпитвах в няколко сервиза ми казват, че евентуално е някакъв регулатор който обаче е в самата скоростна кутия и искат не искаш да знаеш какви пари. Ако е някакъв проблем предпочитам да го оправям в БГ или да я продавам. Ако изчакам няколко мига няма проблем к включва меко. Ако дам леко газ обаче прещтраква леко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те няма да ти кажат, то им влиза кат част от сервизната акция - смени маслото, пусни адаптация, опа стар софтуер - налей новия. Знам какви пари е кутията, но това не е проблем - направено е да я пази. Мен лично не ме дразни. Тука с тия кутии яко хипохондрия си вкарвате някои хора, има забавяне между D и R и ще сменям колата... карайте ги малко повече тия коли  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да не се окаже, че е само начало на по-голям проблем. Супер проблем не е, освен, че изглеждам като пенсионер когато паркирам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има оплаквания от клиенти за това, но е нарочно. Няма по-нов софтуер - направено е да пази кутията и явно предпочитат да си намалят проблемите с кутията от колкото да ти позволят да спираш като млад човек :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

57 minutes ago, viesko said:

Идеята е да не се окаже, че е само начало на по-голям проблем. Супер проблем не е, освен, че изглеждам като пенсионер когато паркирам

 

С А6 винаги си гъзар. Тарикатите паркират бавно ;) да не ти прави впечатление.

виждал ли си някой с Панамера да бърза да паркира

Редактирано от bahkata007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, N1995 написа:

Това са някакви тотални глупости, Аци чел недочел гледам и 4Ф форума е наспамил с това прозрение. Дай да го видим това "някъде назад по темите" че към момента е фейк нюз :D 

Отиди на ,,Препоръчани сервизи,,върни две страници назад датата е 1 юни 2018 казва го колега правил с-троника при Мишо . :verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прасе просто, по морги са спали тия сладури от горубляне да ти сглобят евро-атлантическия скрап дето едва ти дърпа лоения мозък. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото от Ауди предпочитат да не ти се разваля нищо вместо да ти вземат пари за ремонт. Тия спанета по морги съвсем са ти изправили двете гънки на мозъка.

А твоето мнение какво е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами поради факта че четните скорости и задната са на малкия диаметър съединител се налага да се внимава  при бавно изкачване (например в мол) да не се прави на втора а ръчно да се остави колата на първа докато се изкачи... на сняг ако ще боксуваме да се спира задължително ЕСП... като сме спрели на светофар е по-добре да се остави на Р или N, а не да сме на спирачка и на D... все неща, които удължават пробега на съединителите...

Ако се прави пълен ребилд на кутията се сменя и софта, защото мехатроника работи на различно налягане... хубаво е да се смени и вътрешния филтър, който е безбожно скъп, но регулира налягането и спестява много проблеми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами поради факта че четните скорости и задната са на малкия диаметър съединител се налага да се внимава  при бавно изкачване (например в мол) да не се прави на втора а ръчно да се остави колата на първа докато се изкачи... на сняг ако ще боксуваме да се спира задължително ЕСП... като сме спрели на светофар е по-добре да се остави на Р или N, а не да сме на спирачка и на D... все неща, които удължават пробега на съединителите...

Ако се прави пълен ребилд на кутията се сменя и софта, защото мехатроника работи на различно налягане... хубаво е да се смени и вътрешния филтър, който е безбожно скъп, но регулира налягането и спестява много проблеми...

Тоест и ти казваш, че не е проблем забавянето от секунда от задна към първа и е нормално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...