Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

80 км за адаптация....

Ай стига бе. Няма шанс тая кутия да е такъв инат, че да се съпротивлява 80 км.

Тея те сапунисват яко или въобще нямат хабер за кво иде реч, дет се вика...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

До колкото знам има 7 стъпки тази адаптация или повече, като първите 3 се правят на паркирала кола, а останалите 4 са в движение. Принципно не е проблем, след първите три да си вземеш колата и да си я караш, просто трябва да изредиш скоростите, да спреш до нула, да тръгнеш и тн. и всичко максимално плавно. Не да не знаеш и една седмица тръгни спри в задръстването на студена кола...

Link to comment
Share on other sites

Никой за нищо не ме е сапунисал. Даже нищо не са казали за това, просто на мен ми направи впечатление. Всеки има право на мнение, не съм съгласен, че в официалния сервиз не разбират, ама свиркай си и да сме здрави да си караме колите 

Link to comment
Share on other sites

Колеги споделете от опит дали е добре за съединителя при тези кутий ,когато си на сфетофар или в задрестване да се вкльочи на N или P. Питам ,защото го четох като съвет от Мишо.

Link to comment
Share on other sites

Съмнявам се Мишо да го е казал това, глупост е.

Колкото по-малко се ръчка, толкова по-добре за кутията.

А и ако ще местиш лоста на всеки светофар защо си си взел автоматик...

Ако знаеш, че се виси много на даден светофар може да сложиш на P, но на N не.

Link to comment
Share on other sites

Това са някакви тотални глупости, Аци чел недочел гледам и 4Ф форума е наспамил с това прозрение. Дай да го видим това "някъде назад по темите" че към момента е фейк нюз :D 

Link to comment
Share on other sites

Здравейте Колеги,

Пиша в тази тема за да не отварям нова...

Напоследък забелязвам забавяне от около секунда - две при превключване от задна на предна (само и единствено тогава, при нормални предавки, както и от предна на задна нямам никакъв проблем). Колата е Ауди А6, TDI, Quattro, S Tronic, на около 170 000 км. Някой имал ли е този проблем и може ли да даде съвет? Ще оставя колата за преглед в Ауди, но искам да чуя вашето мнение. Отделно още един въпрос - в България къде е най-доброто място да се закара колата при евентуален ремонт (където ще е направят наистина професионално)?

Благодаря предварително

Link to comment
Share on other sites

Това е бонус от новия софтуер на кутията. Сигурно са ти го наляли като си сменял маслото на S-Tronic-а. Не е бъг а е фийчър.

Link to comment
Share on other sites

Сигурен ли си? Последно смених маслото преди няколко месеца в Порше София. Не са ми казвали да са актуализирали каквото и да е. Аз живея в Германия и тука като разпитвах в няколко сервиза ми казват, че евентуално е някакъв регулатор който обаче е в самата скоростна кутия и искат не искаш да знаеш какви пари. Ако е някакъв проблем предпочитам да го оправям в БГ или да я продавам. Ако изчакам няколко мига няма проблем к включва меко. Ако дам леко газ обаче прещтраква леко

Link to comment
Share on other sites

Те няма да ти кажат, то им влиза кат част от сервизната акция - смени маслото, пусни адаптация, опа стар софтуер - налей новия. Знам какви пари е кутията, но това не е проблем - направено е да я пази. Мен лично не ме дразни. Тука с тия кутии яко хипохондрия си вкарвате някои хора, има забавяне между D и R и ще сменям колата... карайте ги малко повече тия коли  :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Има оплаквания от клиенти за това, но е нарочно. Няма по-нов софтуер - направено е да пази кутията и явно предпочитат да си намалят проблемите с кутията от колкото да ти позволят да спираш като млад човек :D 

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, viesko said:

Идеята е да не се окаже, че е само начало на по-голям проблем. Супер проблем не е, освен, че изглеждам като пенсионер когато паркирам

 

С А6 винаги си гъзар. Тарикатите паркират бавно ;) да не ти прави впечатление.

виждал ли си някой с Панамера да бърза да паркира

Edited by bahkata007
Link to comment
Share on other sites

Преди 6 часа, N1995 написа:

Това са някакви тотални глупости, Аци чел недочел гледам и 4Ф форума е наспамил с това прозрение. Дай да го видим това "някъде назад по темите" че към момента е фейк нюз :D 

Отиди на ,,Препоръчани сервизи,,върни две страници назад датата е 1 юни 2018 казва го колега правил с-троника при Мишо . :verweis:

Link to comment
Share on other sites

Прасе просто, по морги са спали тия сладури от горубляне да ти сглобят евро-атлантическия скрап дето едва ти дърпа лоения мозък. 

Link to comment
Share on other sites

Защото от Ауди предпочитат да не ти се разваля нищо вместо да ти вземат пари за ремонт. Тия спанета по морги съвсем са ти изправили двете гънки на мозъка.

А твоето мнение какво е?

Link to comment
Share on other sites

Ами поради факта че четните скорости и задната са на малкия диаметър съединител се налага да се внимава  при бавно изкачване (например в мол) да не се прави на втора а ръчно да се остави колата на първа докато се изкачи... на сняг ако ще боксуваме да се спира задължително ЕСП... като сме спрели на светофар е по-добре да се остави на Р или N, а не да сме на спирачка и на D... все неща, които удължават пробега на съединителите...

Ако се прави пълен ребилд на кутията се сменя и софта, защото мехатроника работи на различно налягане... хубаво е да се смени и вътрешния филтър, който е безбожно скъп, но регулира налягането и спестява много проблеми...

Link to comment
Share on other sites

Ами поради факта че четните скорости и задната са на малкия диаметър съединител се налага да се внимава  при бавно изкачване (например в мол) да не се прави на втора а ръчно да се остави колата на първа докато се изкачи... на сняг ако ще боксуваме да се спира задължително ЕСП... като сме спрели на светофар е по-добре да се остави на Р или N, а не да сме на спирачка и на D... все неща, които удължават пробега на съединителите...

Ако се прави пълен ребилд на кутията се сменя и софта, защото мехатроника работи на различно налягане... хубаво е да се смени и вътрешния филтър, който е безбожно скъп, но регулира налягането и спестява много проблеми...

Тоест и ти казваш, че не е проблем забавянето от секунда от задна към първа и е нормално?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...