Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

Човек, на 200к е нормално да имаш такива проблеми.

Ауди а и цялата VAG група са боклуци като цяло, и последните поколения със зор гаранцията си изкарват, но за 200к това са нормални болежки. 

Закърпяй го колкото може и го махай.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На абсолютно едно ниво са с БМВ и Мерцедес. Просто вече всички коли се правят да работят без проблемно по пет години, след което да си купиш нова, това е. Да не кажа, че другите две марки са по-трошливи и с по-скапано сервизно обслужване.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Бако Мецан said:

Човек, на 200к е нормално да имаш такива проблеми.

Ауди а и цялата VAG група са боклуци като цяло, и последните поколения със зор гаранцията си изкарват, но за 200к това са нормални болежки. 

Закърпяй го колкото може и го махай.

Да така е. Прав си! Иначе чувам отзиви мн положителни за ZF кутиите, които до скоро имаха май само типъроник, сега  гледам, че и те са се впуснали като всички да правят с два съединителя

Link to comment
Share on other sites

Като човек минал от DSG на типтроник на коли от еднакъв клас и със сходни мощности мога да кажа, че DSG-то е хиляда пъти по-приятно за ежедневно шофиране от тоя лагав хидротрансформатор...

 

На пълна газ почти няма разлика, но тогава титроника рита по същия начин както и DSG-то.

 

Кое е по-здраво не знам, но предишната ми кола подмина 270 000 км. (кара я един колега) и още не се е разпаднала кутията - веднъж (на 180 000 км.) е сменен съединителя + лентов кабел и е изчистен мехатроника. Е разбира се, на всеки 50 000 - 60 000 км. е сменяно маслото заедно с безумно скъпия външен филтър :)

Link to comment
Share on other sites

Какъв е тоя безумно скъп външен филтър?! При нас май го няма това брат :) 

 

 

BMW F10 е кенеф. И вече им пожълтяват фаровете, не са мерило за нищо.

Link to comment
Share on other sites

В първите версии на DSG за B8 S4 има външен метален филтър с байпасен клапан + малко тръби, който струва около 500 лв.

 

Някъде след средата на 2010 променят конструкцията и филтъра е съвсем обикновен, пластмасов, със сменяема сърцевина от филтъран хартия, която хич не е скъпа.

Link to comment
Share on other sites

Така е, Мишо си мислеше, че моята е със "скъпия" филтър, но кутията е сменяна по гаранция през 2013-та и се оказа, че не е.

Преди 4 часа, BECKO написа:

Като човек минал от DSG на типтроник на коли от еднакъв клас и със сходни мощности

Супер мнение, но пак ще намине форумния трол никойрейшо да го обори ;).

Link to comment
Share on other sites

Заради въртящия момент според мен е нормално дизелите да трошат повече кутии.

Edited by N1995
Link to comment
Share on other sites

@Petrofff

Мнооого сериозно си се объркал за Теслата, ако си мислиш , че няма изваждане.

Отделно няма инфраструктура за такива автомобили у нас.

А пробега е строго пожелателен.

Link to comment
Share on other sites

Бях на тестдрайв на Модел S и Някакъв 7-местен, май Х беше, в Барселона преди два дни.

Кола на ток качена на 22” джанти и реално погледнато незнаен пробег....

В момента в който искаш да използваш целият потенциал на колата откъм коне и НЧ и забравяш за пътуване София-Бургас например.

Живот и подмяна на батерии изобщо няма да споменавам.

Има една Нова тесла дето отлежава в паркинга на ИЕЦ, защото за да й оправят задният мост след удар в бордюр вадят батериите и това струва 5 цифрена сума.

Реално А БГ такава кола става за градско само, което обезсмисля мощността й и отиваме на нещо малко и компактно за града.

В цяла Барселона почти няма коли на ток, Еле пък Тесла да видя.

Ицо е прав, че за тея пари.........

 

И да не съм ОФФ.....направих едни бързи 1000км с новит индивидуален Софт за кутията.

Просто съм изтресен.

Къстъм настройки за

Комфорт - смяна на 6200об 

Динамик - смяна на 6800об

Мануал - смяна на 7000+об

Лънч при 4000об

Деактивирана кикдаун функция.

И още дреболии

Лично мен ме е страх в момента да я карам на Мануал.......тва нещо се взривява зверски,направихме я да сменя сама в този режим/преди само 1->2/ но като смени и пусна газта държи на 5500+ оборота и не дава да я барна.Софта на TVS “отключва” пълният потенциал на мотора.

 

 

 

А ето и един клип с общо взето точно обяснение защо му се ебава мамата на С-троника.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Преди 2 часа, congo написа:

От колко време е там? Гледах една такава преди 3 години ... дано не е тя :)

Тя е

Миналата година още седеше.

Вече цветът и се не вижда от прах

Link to comment
Share on other sites

Колеги, направих ъпдейт на мотора и кутията, след процедурата, забелязах че има едно придърпване при смяна на на скорост и при включване от R на D има един лаг и едно забавяне , някой с ъпдейт да има подобни симптоми ?

Link to comment
Share on other sites

Just now, StanTanev написа:

Колеги, направих ъпдейт на мотора и кутията, след процедурата, забелязах че има едно придърпване при смяна на на скорост и при включване от R на D има един лаг и едно забавяне , някой с ъпдейт да има подобни симптоми ?

Покара ли някакви километри след ъпдейта? Кутията дали се е адаптирала вече? Преди време на старото ми 4Г правих ъпдейт на строника. Имах ритване между 1 и 2 скорости. Пъривя ден след ъпдейта нямаше промяна, след 2-3 дни установих, че вече не рита. Та ти покара ли поне 100км? 

Link to comment
Share on other sites

Трябва да се направи и адаптация ако има някакви забележки след ъпдейт.

Адаптацията прави чудеса в това отношение.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Petri said:

Покара ли някакви километри след ъпдейта? Кутията дали се е адаптирала вече? Преди време на старото ми 4Г правих ъпдейт на строника. Имах ритване между 1 и 2 скорости. Пъривя ден след ъпдейта нямаше промяна, след 2-3 дни установих, че вече не рита. Та ти покара ли поне 100км? 

 миналата седмица е ъпдейтнах , имам вече около 2000 км минати. Днес сутринта , което ми е мн странно, колата се държеше по различен начин, сменяше добре. Мен ме съмнява този ДПФ да не прави мизерии и да се е запушил нещо да спъва колата , малко ми е мудна.

Link to comment
Share on other sites

Мишо се е прибрал в София и пак работи, така че има кой да даде релевантно мнение за всякакви проблеми с DSG-тата

Link to comment
Share on other sites

Не е на същото място, някъде в Дружба до зеленчуковата борса разбрах че е ... телефона му е стария: +359 884 723 037, звъниш и се разбирате

Link to comment
Share on other sites

преди 29 минути, StanTanev написа:

Колеги, някой да сподели мнение след адаптация на С троник дали има позитиви и разлика в поведението?

Ти ремапна ли колата?

Софт на кутията сложи ли?

Къде ти правиха адаптация , в смисъл такъв си ъпдейтнал кутията и мотора с последен заводски Софт 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...