Бако Мецан Posted October 8, 2018 Report Share Posted October 8, 2018 Човек, на 200к е нормално да имаш такива проблеми. Ауди а и цялата VAG група са боклуци като цяло, и последните поколения със зор гаранцията си изкарват, но за 200к това са нормални болежки. Закърпяй го колкото може и го махай. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted October 9, 2018 Report Share Posted October 9, 2018 На абсолютно едно ниво са с БМВ и Мерцедес. Просто вече всички коли се правят да работят без проблемно по пет години, след което да си купиш нова, това е. Да не кажа, че другите две марки са по-трошливи и с по-скапано сервизно обслужване. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrofff Posted October 9, 2018 Report Share Posted October 9, 2018 11 hours ago, Бако Мецан said: Човек, на 200к е нормално да имаш такива проблеми. Ауди а и цялата VAG група са боклуци като цяло, и последните поколения със зор гаранцията си изкарват, но за 200к това са нормални болежки. Закърпяй го колкото може и го махай. Да така е. Прав си! Иначе чувам отзиви мн положителни за ZF кутиите, които до скоро имаха май само типъроник, сега гледам, че и те са се впуснали като всички да правят с два съединителя Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted October 9, 2018 Report Share Posted October 9, 2018 Като човек минал от DSG на типтроник на коли от еднакъв клас и със сходни мощности мога да кажа, че DSG-то е хиляда пъти по-приятно за ежедневно шофиране от тоя лагав хидротрансформатор... На пълна газ почти няма разлика, но тогава титроника рита по същия начин както и DSG-то. Кое е по-здраво не знам, но предишната ми кола подмина 270 000 км. (кара я един колега) и още не се е разпаднала кутията - веднъж (на 180 000 км.) е сменен съединителя + лентов кабел и е изчистен мехатроника. Е разбира се, на всеки 50 000 - 60 000 км. е сменяно маслото заедно с безумно скъпия външен филтър Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted October 9, 2018 Report Share Posted October 9, 2018 Какъв е тоя безумно скъп външен филтър?! При нас май го няма това брат BMW F10 е кенеф. И вече им пожълтяват фаровете, не са мерило за нищо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted October 9, 2018 Report Share Posted October 9, 2018 В първите версии на DSG за B8 S4 има външен метален филтър с байпасен клапан + малко тръби, който струва около 500 лв. Някъде след средата на 2010 променят конструкцията и филтъра е съвсем обикновен, пластмасов, със сменяема сърцевина от филтъран хартия, която хич не е скъпа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted October 9, 2018 Report Share Posted October 9, 2018 Така е, Мишо си мислеше, че моята е със "скъпия" филтър, но кутията е сменяна по гаранция през 2013-та и се оказа, че не е. Преди 4 часа, BECKO написа: Като човек минал от DSG на типтроник на коли от еднакъв клас и със сходни мощности Супер мнение, но пак ще намине форумния трол никойрейшо да го обори ;). Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted October 10, 2018 Report Share Posted October 10, 2018 А дали някой е извел зависимост между дефектиралите с-троници и вида двигател - дизел/бензин? Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted October 10, 2018 Report Share Posted October 10, 2018 (edited) Заради въртящия момент според мен е нормално дизелите да трошат повече кутии. Edited October 10, 2018 by N1995 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted October 10, 2018 Report Share Posted October 10, 2018 Бензинът има повече обороти обаче. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ц Е Ц О Posted October 10, 2018 Report Share Posted October 10, 2018 @Petrofff Мнооого сериозно си се объркал за Теслата, ако си мислиш , че няма изваждане. Отделно няма инфраструктура за такива автомобили у нас. А пробега е строго пожелателен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ц Е Ц О Posted October 10, 2018 Report Share Posted October 10, 2018 Бях на тестдрайв на Модел S и Някакъв 7-местен, май Х беше, в Барселона преди два дни. Кола на ток качена на 22” джанти и реално погледнато незнаен пробег.... В момента в който искаш да използваш целият потенциал на колата откъм коне и НЧ и забравяш за пътуване София-Бургас например. Живот и подмяна на батерии изобщо няма да споменавам. Има една Нова тесла дето отлежава в паркинга на ИЕЦ, защото за да й оправят задният мост след удар в бордюр вадят батериите и това струва 5 цифрена сума. Реално А БГ такава кола става за градско само, което обезсмисля мощността й и отиваме на нещо малко и компактно за града. В цяла Барселона почти няма коли на ток, Еле пък Тесла да видя. Ицо е прав, че за тея пари......... И да не съм ОФФ.....направих едни бързи 1000км с новит индивидуален Софт за кутията. Просто съм изтресен. Къстъм настройки за Комфорт - смяна на 6200об Динамик - смяна на 6800об Мануал - смяна на 7000+об Лънч при 4000об Деактивирана кикдаун функция. И още дреболии Лично мен ме е страх в момента да я карам на Мануал.......тва нещо се взривява зверски,направихме я да сменя сама в този режим/преди само 1->2/ но като смени и пусна газта държи на 5500+ оборота и не дава да я барна.Софта на TVS “отключва” пълният потенциал на мотора. А ето и един клип с общо взето точно обяснение защо му се ебава мамата на С-троника. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ц Е Ц О Posted October 10, 2018 Report Share Posted October 10, 2018 Преди 2 часа, congo написа: От колко време е там? Гледах една такава преди 3 години ... дано не е тя Тя е Миналата година още седеше. Вече цветът и се не вижда от прах Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanTanev Posted October 17, 2018 Report Share Posted October 17, 2018 Колеги, направих ъпдейт на мотора и кутията, след процедурата, забелязах че има едно придърпване при смяна на на скорост и при включване от R на D има един лаг и едно забавяне , някой с ъпдейт да има подобни симптоми ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrofff Posted October 17, 2018 Report Share Posted October 17, 2018 (edited) колкото по-бързо я махнеш тази строник, толкова по-добре! Edited October 18, 2018 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petri Posted October 17, 2018 Report Share Posted October 17, 2018 Just now, StanTanev написа: Колеги, направих ъпдейт на мотора и кутията, след процедурата, забелязах че има едно придърпване при смяна на на скорост и при включване от R на D има един лаг и едно забавяне , някой с ъпдейт да има подобни симптоми ? Покара ли някакви километри след ъпдейта? Кутията дали се е адаптирала вече? Преди време на старото ми 4Г правих ъпдейт на строника. Имах ритване между 1 и 2 скорости. Пъривя ден след ъпдейта нямаше промяна, след 2-3 дни установих, че вече не рита. Та ти покара ли поне 100км? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted October 17, 2018 Report Share Posted October 17, 2018 Трябва да се направи и адаптация ако има някакви забележки след ъпдейт. Адаптацията прави чудеса в това отношение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted October 17, 2018 Report Share Posted October 17, 2018 Моята също има една идея повече замисляне от R на D и не се оправя след адаптация. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanTanev Posted October 18, 2018 Report Share Posted October 18, 2018 10 hours ago, Petri said: Покара ли някакви километри след ъпдейта? Кутията дали се е адаптирала вече? Преди време на старото ми 4Г правих ъпдейт на строника. Имах ритване между 1 и 2 скорости. Пъривя ден след ъпдейта нямаше промяна, след 2-3 дни установих, че вече не рита. Та ти покара ли поне 100км? миналата седмица е ъпдейтнах , имам вече около 2000 км минати. Днес сутринта , което ми е мн странно, колата се държеше по различен начин, сменяше добре. Мен ме съмнява този ДПФ да не прави мизерии и да се е запушил нещо да спъва колата , малко ми е мудна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted October 25, 2018 Report Share Posted October 25, 2018 Мишо се е прибрал в София и пак работи, така че има кой да даде релевантно мнение за всякакви проблеми с DSG-тата Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted October 25, 2018 Report Share Posted October 25, 2018 За постоянно ли и на същото място ли е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted October 25, 2018 Report Share Posted October 25, 2018 Не е на същото място, някъде в Дружба до зеленчуковата борса разбрах че е ... телефона му е стария: +359 884 723 037, звъниш и се разбирате Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhi406vt Posted October 25, 2018 Report Share Posted October 25, 2018 Е тва е новина вече, благодаря колега! Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanTanev Posted October 29, 2018 Report Share Posted October 29, 2018 Колеги, някой да сподели мнение след адаптация на С троник дали има позитиви и разлика в поведението? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ц Е Ц О Posted October 29, 2018 Report Share Posted October 29, 2018 преди 29 минути, StanTanev написа: Колеги, някой да сподели мнение след адаптация на С троник дали има позитиви и разлика в поведението? Ти ремапна ли колата? Софт на кутията сложи ли? Къде ти правиха адаптация , в смисъл такъв си ъпдейтнал кутията и мотора с последен заводски Софт Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now