Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

 

Да , има ремап вече , последен софт на мотора и на кутията но не съм правил адаптация а май трябва , усещам че има някво предърпване нещо не сменя каро хората.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ако си покарал достатъчно много градско (ниски скорости, паркиране назад и напред) вече няма нужда от адаптация, тя кутията вече се е адаптирала колкото може.

Edited by BECKO
Link to comment
Share on other sites

По-назад в темата някой капацитет (май Никойрейшо беше + още 1, не ми се рови) не вярваше, че S tronic-a може да вкара 7-ма на 60 км/ч, ето снимка на 50 или малко по-малко.

stronic-7speed-50kmph.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение.

Link to comment
Share on other sites

Не би трябвало, лично съм сменял софт-а на кутията с последна версия и не е имало нищо подобно.

Отделно се съмнявам, че "майсторите" са му ъпдейтнали софтуера.

Link to comment
Share on other sites

Преди 4 часа, Niko Hristov написа:

Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение.

Ужааааассссс

Отивай при Мишо преди да си поломил нещо......

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
На 22/11/2018 at 16:25, Niko Hristov написа:

Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение.

Какво стана, оправи ли проблема?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Съмнявам се Мишо да го е казал това, глупост е.

Колкото по-малко се ръчка, толкова по-добре за кутията.

А и ако ще местиш лоста на всеки светофар защо си си взел автоматик...

Ако знаеш, че се виси много на даден светофар може да сложиш на P, но на N не.

За всички колеги - след ремонт на кутията при Мишо, получих точно тези указания от него - при по-дълго стоене на светофар винаги на N. Дали има смисъл и дали е практично всеки си преценява де. От една страна затова е автоматик, от друга всеки бере страх май :)

Ако съм на auto hold на светофара кво правим? Ок ли е

Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще.

Link to comment
Share on other sites

Легендата е за една жена, която не била роб на колата си.

Понеже колата позволявала да кара на 2-ра на магистралата, а тя не вдигала повече от 120, решила, че няма да робува на някаква вещ и не ползвала повече от първите две предавки.

Горе-долу така звучи да се стои един час на ауто-холд.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, viesko said:

За всички колеги - след ремонт на кутията при Мишо, получих точно тези указания от него - при по-дълго стоене на светофар винаги на N. Дали има смисъл и дали е практично всеки си преценява де. От една страна затова е автоматик, от друга всеки бере страх май :)

Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще.

 

Другото важно нещо е да не се пълзи на стетофар (creeping). Това не е вредно само при традиционни автоматици с хидротрансформатор, защото там няма какво да се износи. Обаче при s-трониците и мултитрониците пълзенето ускорява износването сиеднителите в кутията.

Link to comment
Share on other sites

 

Това ти го измисли и е глупост. :hilezh:

Няма нищо общо с това което аз съм написал.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Визирах пълзенето, което последно време стана много на мода в София. Това е малко смешно, при положение че повечето коли са с ръчни скоростти. :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ако ще седя един час просто ще си загася колата. Кви глупости говорите, на някви клети задръствания да сменям на N, никакъв шанс да се случи просто. А старт-стоп-а какво го правим. Като загаси колата пак ли заминава S-Tronic-a :D Сменяй си маслото на 60 000км и само газ колкото може да носи да е щастлива кутията :D 

Link to comment
Share on other sites

Колеги, много лично го приемате :) всеки кара както си иска. Кеф цена няма. Само казвам какво си говорихме с Мишо. Но това е поледната ми кола с такава кутия :)

Link to comment
Share on other sites

Доколкото ми е известно проблемите са при borg warner кутиите s-tronic... новите на ZF с 8 скорости са с по-добри съединители и по-безпроблемни се водят... :) 

Има вече доста коли 2016-2018 г на над 200 000 км.

 

Link to comment
Share on other sites

Какво излиза че не е за градско S-tronic  и моята като влвзе в задръстване започва да предърпва .Минавам на N  после си включва нормално , но когато интервалите са по-малки от 5сек. (пълзене) пак притупва...а е на 4к км А5 2.0 ТДИ 7ст. уж били изчистени тези неудобства... ама за разлика от преди пак е същото...

Link to comment
Share on other sites

Май си прав. Супер е колата, но скоростната в градско наистина е неприемливо за този клас кола. Не може всяка японска за 5 пъти по-малко да е по-плавна на малки предавки...другият път ZF на Ауди или БМВ. Макар че и те сигурно не са без проблеми...учудвам се, че на 4К ти прави същото. Мислех, че идва от годините

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...