StanTanev Posted October 29, 2018 Report Share Posted October 29, 2018 (edited) Да , има ремап вече , последен софт на мотора и на кутията но не съм правил адаптация а май трябва , усещам че има някво предърпване нещо не сменя каро хората. Edited October 29, 2018 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ц Е Ц О Posted October 29, 2018 Report Share Posted October 29, 2018 (edited) Кога наля последен софт на мотора и на кутията? Преди или след ремапа в Маднес Edited October 29, 2018 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted October 30, 2018 Report Share Posted October 30, 2018 (edited) Ако си покарал достатъчно много градско (ниски скорости, паркиране назад и напред) вече няма нужда от адаптация, тя кутията вече се е адаптирала колкото може. Edited October 30, 2018 by BECKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanTanev Posted October 30, 2018 Report Share Posted October 30, 2018 Направих адаптация , определено има ефект Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted November 6, 2018 Report Share Posted November 6, 2018 По-назад в темата някой капацитет (май Никойрейшо беше + още 1, не ми се рови) не вярваше, че S tronic-a може да вкара 7-ма на 60 км/ч, ето снимка на 50 или малко по-малко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niko Hristov Posted November 22, 2018 Report Share Posted November 22, 2018 Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted November 22, 2018 Report Share Posted November 22, 2018 Не е нормално да бъде така. Кажи кои са тези майстори да знаем да не ходим при тях никога :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted November 22, 2018 Report Share Posted November 22, 2018 Коментираше се някъде, че след нов софтуер може да се получи нещо подобно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted November 22, 2018 Report Share Posted November 22, 2018 Не би трябвало, лично съм сменял софт-а на кутията с последна версия и не е имало нищо подобно. Отделно се съмнявам, че "майсторите" са му ъпдейтнали софтуера. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ц Е Ц О Posted November 22, 2018 Report Share Posted November 22, 2018 Преди 4 часа, Niko Hristov написа: Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение. Ужааааассссс Отивай при Мишо преди да си поломил нещо...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Аци Posted January 7, 2019 Report Share Posted January 7, 2019 На 22/11/2018 at 16:25, Niko Hristov написа: Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение. Какво стана, оправи ли проблема? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted March 5, 2019 Report Share Posted March 5, 2019 Съмнявам се Мишо да го е казал това, глупост е. Колкото по-малко се ръчка, толкова по-добре за кутията. А и ако ще местиш лоста на всеки светофар защо си си взел автоматик... Ако знаеш, че се виси много на даден светофар може да сложиш на P, но на N не. За всички колеги - след ремонт на кутията при Мишо, получих точно тези указания от него - при по-дълго стоене на светофар винаги на N. Дали има смисъл и дали е практично всеки си преценява де. От една страна затова е автоматик, от друга всеки бере страх май Ако съм на auto hold на светофара кво правим? Ок ли е Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan4ote Posted March 5, 2019 Report Share Posted March 5, 2019 Демек да си й роб и да й трепериш Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 Легендата е за една жена, която не била роб на колата си. Понеже колата позволявала да кара на 2-ра на магистралата, а тя не вдигала повече от 120, решила, че няма да робува на някаква вещ и не ползвала повече от първите две предавки. Горе-долу така звучи да се стои един час на ауто-холд. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 9 hours ago, viesko said: За всички колеги - след ремонт на кутията при Мишо, получих точно тези указания от него - при по-дълго стоене на светофар винаги на N. Дали има смисъл и дали е практично всеки си преценява де. От една страна затова е автоматик, от друга всеки бере страх май Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще. Другото важно нещо е да не се пълзи на стетофар (creeping). Това не е вредно само при традиционни автоматици с хидротрансформатор, защото там няма какво да се износи. Обаче при s-трониците и мултитрониците пълзенето ускорява износването сиеднителите в кутията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 Да, трябва да седиш на N и да чакаш да се източи лентата поне 500 метра напред за да тръгнеш. Стига глупости :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 (edited) Това ти го измисли и е глупост. Няма нищо общо с това което аз съм написал. Edited March 6, 2019 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 Ако визирах само тебе щях да съм те цитирал ;). Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 Визирах пълзенето, което последно време стана много на мода в София. Това е малко смешно, при положение че повечето коли са с ръчни скоростти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 Ако ще седя един час просто ще си загася колата. Кви глупости говорите, на някви клети задръствания да сменям на N, никакъв шанс да се случи просто. А старт-стоп-а какво го правим. Като загаси колата пак ли заминава S-Tronic-a Сменяй си маслото на 60 000км и само газ колкото може да носи да е щастлива кутията Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted March 7, 2019 Report Share Posted March 7, 2019 Колеги, много лично го приемате всеки кара както си иска. Кеф цена няма. Само казвам какво си говорихме с Мишо. Но това е поледната ми кола с такава кутия Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi addiction Posted March 12, 2019 Report Share Posted March 12, 2019 Доколкото ми е известно проблемите са при borg warner кутиите s-tronic... новите на ZF с 8 скорости са с по-добри съединители и по-безпроблемни се водят... Има вече доста коли 2016-2018 г на над 200 000 км. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P_PETKOV Posted March 14, 2019 Report Share Posted March 14, 2019 8 степенната кутия на ZF е с хидротрасформатор или иначе казано нищо общо с S-tronic Link to comment Share on other sites More sharing options...
knikov Posted March 19, 2019 Report Share Posted March 19, 2019 Какво излиза че не е за градско S-tronic и моята като влвзе в задръстване започва да предърпва .Минавам на N после си включва нормално , но когато интервалите са по-малки от 5сек. (пълзене) пак притупва...а е на 4к км А5 2.0 ТДИ 7ст. уж били изчистени тези неудобства... ама за разлика от преди пак е същото... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted March 19, 2019 Report Share Posted March 19, 2019 Май си прав. Супер е колата, но скоростната в градско наистина е неприемливо за този клас кола. Не може всяка японска за 5 пъти по-малко да е по-плавна на малки предавки...другият път ZF на Ауди или БМВ. Макар че и те сигурно не са без проблеми...учудвам се, че на 4К ти прави същото. Мислех, че идва от годините Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now