svetd89 Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Здравейте колеги, Имам злощастието да търся нови дюзи за моето возило. Колата е а6 4ф 3.0 ТДИ БМК 2005г. Нали те си имат номера по тях и се чудех за моята машинка има ли конкетни номера/серия който трябва да търся. За съжаление не успях да намеря тема, която да е по темата затова ще съм благодарен ако някои може да ме просветли. Ако има таква тема моял да ме извините и да ме насочите към нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Има колега който ги ремонтира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Твоите не стават ли за рециклиране? Не смятам, че е рентабилно за 13г кола, да дадеш 30% от стойността и за нови дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 15 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Ами те 2 от тях са пътници и един майстор каза, че тези нямало как да станат. Във Варна кой може да рециклира? И за всеки случай какви номера да гледам за други? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 (Редактирано) Колега, какви са сегашните номера? Редактирано 16 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Свържи се с Petarik от форума. Той може да ти рециклира твоите или да си купиш рециклирани от него. Нови са сигурно по 1000лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 тъкмо проверявам новите... ~1230 лв./брой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 15 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 944лв една нова ми намери моят майстор. Ето едната от моите 059 130 2 77 АB. В задачата се пита АB/S/Q всички ли стават или само AB трябва да търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Пиши на @petarik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 15 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 (Редактирано) Благодаря, вече му писах на колегата. Редактирано 16 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Колега, За твоя модел дюзи го дават в ЕТКА че е спрян на 01/09/2006. Заместител 059 130 2 77 АH и 059 130 2 77 BD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 Колега пиши после за да ни просветлиш с цени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 16 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 Здравейте колеги. Решението, което взех е да изпратя мойте при Petarik да прави своите магии. Говорих с Бош сервиз преди това и ми казаха, че по Ауди номерата по трудно се намира съвпадение отколкото ако се гледа долният Бош номер. Надявам се това да е помощ на колегите. Като ги монтирам ще кажа проблема оправи ли се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Ти не си казал какъв е проблема, направо обяви, че не са ти в ред дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Те че не са в ред не са. А проблема е, че се разтрака нещо двигателя един ден доста силно. Тракането се появи при което спрях на паркинг да се уверя, че е от мен защото бях в трафик. След това при потегляне 300-400м тракаше и поспря, но двигателя не беше пак оптимален но нищо общо с тракането преди това. След това на спиране на портала към майсторът пак се разхлопа яката но този път и след 300-400м не спря. Оставих я при майстора и излязоха 2 от дюзите, че са на +5(на компютъра не на стенд). Идеята е да сложим др 2 дюзи за да видим ще продължи ли това. Въртяли са маховика и буталата имат нормален ход без звуци. Това знам на този етап и затова разпитвах за дюзи защото така или иначе ми трябват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 (Редактирано) Ако е +5 впръскването на горивото, нещата отиват на нов мотор. Тракането може и от вериги да е. Редактирано 17 Ноември 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Е стига де, от 2 коментара го пратихте човека за нов мотор. Това +5 дори не се знае какво е (щото едва ли пък другите му дюзи са на 0 точно) и на каква програма е гледано. Тракането може и от вериги да е, ама може да смени само тях, не целия мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 (Редактирано) Най-вероятно не е от самите дюзи. Но е най-лесната проба да ги смениш с други. тресе ли като трака? Ако 2 цилиндъра не работят нормално ще тресе. Грешки има ли записани? Редактирано 17 Ноември 2017 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Тия машини за диагностика гледат горивото на 13-14 канал, там ако е на +5 100% нещата са много сериозни. Едва ли е +5 на 72-77-ми канал. Я бутало/а, я клапан са заминали ако е вярна информацията, която дава колегата. Не знам защо не са разменили дюзите, за да се уверят, че само в тях е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Днес ги погледнах въпросните две дюзи. Пропикали са. Едната преди повече време, другата съвсем наскоро. Със сигурност състоянието им само по себе си не е причина за високи корекции. Не биха могли да причинят и щети по мотора на този етап. Дори и в близките няколко месеца. Обясних го на колегата. Той взе правилното решение да сменим разпръсквачите. На по-лошата дюза подложката е към края си. Има минимална вероятност да е дишал цилиндъра и оттам шум и +5 корекция. Ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Преди 9 часа, mshbul написа: Най-вероятно не е от самите дюзи. Но е най-лесната проба да ги смениш с други. тресе ли като трака? Ако 2 цилиндъра не работят нормално ще тресе. Грешки има ли записани? Когато тракаше в движение не тресеше, но на спрян ход малко. Не нямаше записани грешки. Благодаря на колегата petarik за бързата реакция и отделеното време. Като ги сложим обратно и огледат пак колата, ще ви дам обратна връзка пак как са нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Дано се разминеш само с тях. Petarik е човекът за дюзите. Кагато палиш, чуваш ли веригата да тропа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 (Редактирано) Преди 23 часа, Dan4ote написа: Цитиране на преходно мнение! Не нямал съм тропания до сега. Всичко това което описвам се случи веднъж и веднага ъсм закарал колата на майсторът. Пробегът, който направих тогава е 13км като описаният проблем не беше постоянно и почна да се чува на половината път след 6км някъде. Даже първоначално си помислих, че пак някоя кора съм откачил, че пак в един дъжд ми се случи и се чуваше да трака така...ама уви не беше това. Редактирано 18 Ноември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 22 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Така...сложихме дюзите, но проблема остана както повечето смятахме. Лошото е, че моят майстор може след най-рано 2 дена да почне да и обръща подобаващо внимание. И говоря с приятели да за пропоръка за др майстор за да задвижа нещата по-бързо. Ако и вие можете да препоръчате някой във Варна няма да откажа да го проверя. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Твърде е възможно да са много разтегнати веригите и обтегачите да не могат да компенсират това разтягане вече. Някакви симптоми при студено или топло палене преди това нямаше ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване