svetd89 Публикувано 22 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Не, не е имало симптоми или поне не такива които да съм усетил. То мн неща може да са ама докато не и порови под капака няма да знам. Реших да не рискувам с др майстор и ще си почакам него, а и качествен човек няма да е свободен от днес за утре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Тия румънци също рециклират разпръсквачи и дюзи: Aurel Ghita DieselDB +40 721 404 936 diesel-db@outlook.com www.dieseldb.info Рециклиране само на разпръсквача е 27 евро+20% ддс,цялата дюза е 110 евро+20% ддс.Пращаш ги с еконт до адреса им,плаща се като ти ги върнат пак с еконт,става за 3-4 дена цялата работа.Има гаранция.Питах ги по е-меила,отговарят на всякакви въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 25 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 koceg благодаря колега за информацията. Моите ги изпратих при petarik, който беше мн отзивчив и помогна. Не било трякането заради тях, както и повечето си мислихме. Най-вероятно е прескочил зъб но и съмнения за някой болт. Мнението на моят майстор е, че трябва да се свали двигателя и да се мята манипулацията, която определено ще ме върне някоя заплата назад. И съм малко в дилема да влагам ли в колата или да взимам друга в която да влагам. Вие какво ще кажете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Тия 6ци масово хората ги карат по година и след това изскачат в мобиле и карс Щом си я взел, трябва да си готов да дадет едни 2-3хил лв я за вериги я за кутия. Ако ти харесва колата си я оправи, ако ще я продаваш пак трябва да я оправиш, едва ли ще я продадеш разтропана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 25 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 (Редактирано) О да ясно, хванеш ли се на хорото трябва да го играеш. Аз си я харесвам колата просто питах като мнение да чуя и от колегите далеч съм от мисълта, че няма да имам харчове по такъв тип кола. Редактирано 27 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Я кажи за румънеца какво рециклира? То реално само разпръсквача се разпикава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 29 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Та колеги, днес колата беше при друг майстор за да се допитам до 2ро мнение преди да почнем ремонта и се оказа, не прескочил зъб а коляновият вал е надрал. Така, че сега съм в търсене на вал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 (Редактирано) то няма да е само коляновия вал .. за жалост основни лагери , и ... ... и ако е надран няма ли да имаш проблем с налягането на маслото или греша .. нека някой по в час да каже .. . Ps. вие отваряхте от долу картера ли или ? Редактирано 1 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Най-добре е цяло долнище да си намериш отколкото само вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Laptopz Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Колянов вал "надрал" няма. "Задират" лагерите, основни или биелни, когато има износване между триещите елементи и не може да се поддържа определено налягане на масло в тях, или при липсата на такова. Второто ти мнение не звучи правдоподобно, но ако се насочиш към ремонт на двигателя е по добре или да търсиш друг или да правиш този нацяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 (Редактирано) Ами ако можеш да изтържеш бабита от коляновя вал да може да сметнем , че няма надран такъв А за задирането , липса на масло , голяма хлабина от износване = ниско налягане и пак все едно липса на масло ... и или каране продължително време в максималните обороти .... Аз затова попиташ имал ли е проблем с налягане на маслото . Редактирано 4 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 На 25.11.2017 г. at 21:07, kpematop написа: Я кажи за румънеца какво рециклира? То реално само разпръсквача се разпикава? Казаха да им се праща разпръсквача,пружината и там тая втулка ли как се казва дето е до пружината,да не се смесват частите от един разпръсквач с друг.Явно проверяват и пружината и размера на втулката,ако там има някакво износване.Разпръсквача 1 година гаранция след рециклирането при тях.Не съм рециклирал при тях,казвам това ,което ми казаха тез румънци,аз не ги познавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Не само разпръзквача е проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Проблем може да има навсякъде и винаги,аз Ви написах какво предлагат хората като услуга и цени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Аз в крайна сметка си взех рециклирани по програмата на Бош. Те най добре знаят какво правят, защото ги произвеждат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 И мойте са такива 277FX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 И така информативно колко струват 6 дюзи и връщам ли моите .. за програмата на Бош говоря .. Ако не е разрешено тук може на лично . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 2500лв с остъпката по Бош канала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Евро 4, са към 2300 с отстъпките, и да по програмата на Бош връщаш твоите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Благодаря ви за полезната информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 И аз взех по тази програма с връщане на старите.Преди 3 г за 6 бр дадох 2900лв с отстъпката.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 Мойте дюзи се оказаха, че са 059 130 855 FX. Странно ми е, че духнах дихтунга за няма и месец и днес с фрезичка зачистих основата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Слагай от Мерц. По-широки са. Дано не ти е духнала и дюзата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Аз сложих стандарните, другия път ще те послушам с по-широки и без това леглото е широко сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Кaк рaзбрa, че е духнaлa тaзи дихтунгa? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване