mshbul Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Ако не пикаят дюзите не би трябвало да изгори дихтунга. А вие го броите за нормално явление. И наистина как се разбира, че има изпускаш дихтунг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Пляска на повдигач. От незатварящ ЕГР лятото може да духне дихтунги, заради високата температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Ако егр е затворен добре, тогава не вдига ли температура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Когато ЕГР-а не затваря на средно и пълно натиснат педал влиза много горещ газ и пали нафтата в цилиндъра по-рано заради високата температура и духват дихтунги, а понякога и мотора чука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 А при теб от какво е станало. Нали си спрял тия екстри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 (Редактирано) Когато взех колата като я палих чувах едно шляпане, което не утихваше, демек не пълнеше повдигачите и след около минута поутихваше. Дойде момента и края на октомври смених дихтунгите, само на втори цилиндър беше издухала и леко разтопена. Леглата ги зачистих само със сгъстен въздух и обезмаслител. Мина месец и почна нещо да цъка на студено и ги чувах в купето, после изчезна тоя звук и почна да се чува пляскане от дясната страна и вчера свалих трите отдясно и се оказа, че на 3ти цилиндър ми е духнала леко и е изпускала. С инструмент за фрезоване на легла ги зачистихме вчера местата, където лягат дихтунгите. Преди да сложа дюзите нагряхме с горелка дихтунгите, за да легнат по-добре Сега ще видя колко време ще изкарат на моя зоб. Редактирано 10 Декември 2017 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Силно ли е това плякане. И аз имам нещо като запаля, но е за 5-10сек. Това само като е студена. Преди 1 година смених дюзите и бях нагрявал дихтунгите. Като ги свалихме имаше една дихтунга доста изтъняла в диаметър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Нали ти казах, че са повдигачи...стига си се тормозил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Вярно, бях забравил. То с тия коли трябва да си постоянно нащрек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 27 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2018 (Редактирано) https://www.kolektori.eu/piezo-inzhektori-bosch.html тук пише стойностите на дюзите на 72-77 канал - другаде не ги открих: от -45 до + 45 в първата клетка и от -15 до + 15 във втората. Ако са - са за смяна, ако са + са за чистене. Стоманените пластини, които притискат дюзите в леглата понякога се изправят и затова духва дихтунгите. При мен вкарваше смрад през парното. Открих проблема в руски сайт - според два от лицензираните сервизи и майстора, който ползвам - всичко си беше ОК. Има си комплекти за обслужване на дюзи ( дихтунги, о пръстени, пластини и капаци) на първата снимка след текста в сайта се виждат -на дюзата. Тази тема е най-прясна и затова споделям тук. Редактирано 27 Юли 2018 от zdrash допълване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2018 Не допусках, че може да се изкриви тази дебела планка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 2 Август 2018 Доклад Share Публикувано 2 Август 2018 С тези дюзи взехте че ме стреснахте, имам проблема с паленето на топъл двигател ми запича понякога стартера. Това са ми показанията на дюзите: 72ch - 2.0ms 4.0ms 73ch - -6.0ms 0.0ms 74ch - 2.0ms 10.0ms 75ch - 0.0ms 0.0ms 76ch - 4.0ms 6.0ms 77ch - 4.0ms 10.0ms Гледам в рамките на допустимото съм, или да мисля за рециклиране? Колата е с ремап ако има значение. Какво ще ме посъветвате? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Август 2018 Доклад Share Публикувано 2 Август 2018 Ще те посъветваме, че това което гледаш на тези канали нищо не значи. За да си сигурен, че дюзите са добре трябва сваляне и тестване на стенд, да се види какво правят под налягане. Ако си без катализатор и ДПФ, виж, дали ще пуши на място на загряла кола след кратък престой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 2 Август 2018 Доклад Share Публикувано 2 Август 2018 Не пуши, само след като е загряла и постои изгасена извесно време и при палене запича и не го прави винаги. Карам я с бдц на бардал винаги за всеки случай, макар че не съм убеден да и помага за нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 2 Август 2018 Доклад Share Публикувано 2 Август 2018 При мен го имаше само само засичането на стартера при топъл старт. Нито пушише, не вдигаше нивото на маслото и нямаше разлика в разхода по колонка и борд. На Vcds също не излизаха проблемни. @petarik ги провери на стенд и 3 бяха тръгнали. След рециклаж на 6те, проблема с топлия старт изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Август 2018 Доклад Share Публикувано 2 Август 2018 Сещаш ли се какво значи да са тръгнали, какви стойности даваше и на кои канали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 Явно при всяка кола се държи различно. някои имат пушек, а няма проблем с топлия старт. на други вдига маслото. При мен и след ремонта на дюзите имам голяма разлика по борд, при все, че съм дал 15% корекция, която позволява компютъра. Но има още 10%, които ми показва по-малко. Даже зимата на градско и повече, но там може да идва от печката, която не знам дали я смята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 @mshbul: можеш ли да обясниш как се зсдава тази корекция, че не съм я виждал? При мен има отклонение около 8 до 15 процента. Колкото по малък е разхода - по-малко отклонение и обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 Като влезеш в контролера на ММИ с VCDS ще я видиш в падащото меню на адаптациите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 Аз съм го направил с вцдс - инструментс. адаптация май беше и си пише като стигнеш до този канал. Разхода на мми-то ли ти го дава или при километража? щом ВБИ казва, сигурно и от там може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 @OvivO бяха на + всички, в нормите. Даваше ги позапушени, а се оказа че 3 чуркат Били са сменяни 2008ма по гаранция между другото, но пак им е дошло времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 На 3.08.2018 г. at 2:19, pe6koo написа: При мен го имаше само само засичането на стартера при топъл старт. Нито пушише, не вдигаше нивото на маслото и нямаше разлика в разхода по колонка и борд. На Vcds също не излизаха проблемни. @petarik ги провери на стенд и 3 бяха тръгнали. След рециклаж на 6те, проблема с топлия старт изчезна. Аз имам същия проблем. При загрял двигател не винаги пали от първия път. След повторно завъртане запалва. Нямам никакви симптоми иначе като пушеци, вдигане нивото на маслото и т.н. Засега мисля да карам така, пък по натам ще се види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Направих адаптация и го зададох на 115% да видя как ще го измери разхода спрямо колонка пълно/пълно. До сега само в кодингите се бях ровил, никога в адаптации. Нещо друго интересно? Благодаря на @VBI и @mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Август 2018 Доклад Share Публикувано 12 Август 2018 може да задаваш дали да пищи за колани и друго не помня, разгледай ги, то има текстове кое какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Август 2018 Доклад Share Публикувано 12 Август 2018 За коланите си го направих през кодинг и махнах напълно пищенето. Карам винаги с колан, но пищи и с раница на пасажерската аз ги поразгледах адаптациите, но да не съм пропуснал нещо интересно. с новата корекция за разход по борд, виждам едни по-сериозни числа, да видим като зареждам как ще е и ще регулирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване