Jump to content

Какви Дюзи a6 4F 3.0 TDI


svetd89

Recommended Posts

Ако не пикаят дюзите не би трябвало да изгори дихтунга.

А вие го броите за нормално явление.

 

 

И наистина как се разбира, че има изпускаш дихтунг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пляска на повдигач. От незатварящ ЕГР лятото може да духне дихтунги, заради високата температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ЕГР-а не затваря на средно и пълно натиснат педал влиза много горещ газ и пали нафтата в цилиндъра по-рано заради високата температура и духват дихтунги, а понякога и мотора чука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато взех колата като я палих чувах едно шляпане, което не утихваше, демек не пълнеше повдигачите и след около минута поутихваше. Дойде момента и края на октомври смених дихтунгите, само на втори цилиндър беше издухала и леко разтопена. Леглата ги зачистих само със сгъстен въздух и обезмаслител. Мина месец и почна нещо да цъка на студено и ги чувах в купето, после изчезна тоя звук и почна да се чува пляскане от дясната страна и вчера свалих трите отдясно и се оказа, че на 3ти цилиндър ми е духнала леко и е изпускала. С инструмент за фрезоване на легла ги зачистихме вчера местата, където лягат дихтунгите. Преди да сложа дюзите нагряхме с горелка дихтунгите, за да легнат по-добре :) Сега ще видя колко време ще изкарат на моя зоб.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно ли е това плякане.

И аз имам нещо като запаля, но е за 5-10сек. Това само като е студена.

Преди 1 година смених дюзите и бях нагрявал дихтунгите. Като ги свалихме имаше една дихтунга доста изтъняла в диаметър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

https://www.kolektori.eu/piezo-inzhektori-bosch.html

тук пише стойностите на дюзите на 72-77 канал - другаде не ги открих:

от -45 до + 45 в първата клетка и от -15 до + 15 във втората. Ако са - са за смяна, ако са + са за чистене.

Стоманените пластини, които притискат дюзите в леглата понякога се изправят и затова духва дихтунгите. При мен вкарваше смрад през парното. Открих проблема в руски сайт - според два от лицензираните сервизи и майстора, който ползвам - всичко си беше ОК. Има си комплекти за обслужване на дюзи ( дихтунги, о пръстени, пластини и капаци) на първата снимка след текста в сайта се виждат -на дюзата.

Тази тема е най-прясна и затова споделям тук.

Редактирано от zdrash
допълване
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези дюзи взехте че ме стреснахте, имам проблема с паленето на топъл двигател ми запича понякога стартера. Това са ми показанията на дюзите: 
72ch -  2.0ms    4.0ms
73ch - -6.0ms    0.0ms
74ch -  2.0ms   10.0ms
75ch -  0.0ms    0.0ms
76ch -  4.0ms    6.0ms
77ch -  4.0ms   10.0ms

Гледам в рамките на допустимото съм, или да мисля за рециклиране? Колата е с ремап ако има значение. Какво ще ме посъветвате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те посъветваме, че това което гледаш на тези канали нищо не значи. За да си сигурен, че дюзите са добре трябва сваляне и тестване на стенд, да се види какво правят под налягане. Ако си без катализатор и ДПФ, виж, дали ще пуши на място на загряла кола след кратък престой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пуши, само след като е загряла и постои изгасена извесно време и при палене запича и не го прави винаги. Карам я с бдц на бардал винаги за всеки случай, макар че не съм убеден да и помага за нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го имаше само само засичането на стартера при топъл старт. Нито пушише, не вдигаше нивото на маслото и нямаше разлика в разхода по колонка и борд. На Vcds също не излизаха проблемни.

@petarik ги провери на стенд и 3 бяха тръгнали. След рециклаж на 6те, проблема с топлия старт изчезна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно при всяка кола се държи различно.

някои имат пушек, а няма проблем с топлия старт. на други вдига маслото.

 

При мен и след ремонта на дюзите имам голяма разлика по борд, при все, че съм дал 15% корекция, която позволява компютъра. Но има още 10%, които ми показва по-малко. Даже зимата на градско и повече, но там може да идва от печката, която не знам дали я смята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul: можеш ли да обясниш как се зсдава тази корекция, че не съм я виждал? 

При мен има отклонение около 8 до 15 процента. Колкото по малък е разхода - по-малко отклонение и обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като влезеш в контролера на ММИ с VCDS ще я видиш в падащото меню на адаптациите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го направил с вцдс - инструментс.

адаптация май беше и си пише като стигнеш до този канал. 

Разхода на мми-то ли ти го дава или при километража? 

 

щом ВБИ казва, сигурно и от там може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO бяха на + всички, в нормите. Даваше ги позапушени, а се оказа че 3 чуркат :)

Били са сменяни 2008ма по гаранция между другото, но пак им е дошло времето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.08.2018 г. at 2:19, pe6koo написа:

При мен го имаше само само засичането на стартера при топъл старт. Нито пушише, не вдигаше нивото на маслото и нямаше разлика в разхода по колонка и борд. На Vcds също не излизаха проблемни.

@petarik ги провери на стенд и 3 бяха тръгнали. След рециклаж на 6те, проблема с топлия старт изчезна.

 

Аз имам същия проблем. При загрял двигател не винаги пали от първия път. След повторно завъртане запалва. Нямам никакви симптоми иначе като пушеци, вдигане нивото на маслото и т.н. Засега мисля да карам така, пък по натам ще се види.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих адаптация и го зададох на 115% да видя как ще го измери разхода спрямо колонка пълно/пълно. До сега само в кодингите се бях ровил, никога в адаптации. Нещо друго интересно? 

Благодаря на @VBI и @mshbul

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коланите си го направих през кодинг и махнах напълно пищенето. Карам винаги с колан, но пищи и с раница на пасажерската :) 

аз ги поразгледах адаптациите, но да не съм пропуснал нещо интересно.

с новата корекция за разход по борд, виждам едни по-сериозни числа, да видим като зареждам как ще е и ще регулирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...