Jump to content

Проблем със задна скорост


tonyb

Recommended Posts

Здравейте, появи се странен проблем при лек наклон, когато включа на R и пусна спирачката колата тръгва нормално, но след около 3-4 метра започва да вдига оборотите и спира. Трябва да включа на D и пак на R с повече газ и тръгва. Автомобила е A5 3.0 quattro 2013 г. като на 180000 е сменено маслото на s-tronica а сега е на 189000 и започна проблема преди една две седмици. Дали е мехатроник или съединител или може и двете да са? Никакви проблеми на D, нито тресе нито придърпва, нормално изрежда скоростите, единствено проблема е задната. 

Ако някои знае нещо ще се радвам да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да отидеш първо в Ауди, може да минеш с по-нов софтуер и една адаптация на този етап! Иначе и аз имах същия проблем и минах през ремонт на мехатроника и смяна на съединители, но смятам че първо трябваше да пробвам това което те съветвам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, blavod написа:

S-tronic това е положението...

Съединители плюс мехатроник...

Колко излиза ремонта с нови съединители и мехатроник приблизително?

 

Преди 6 часа, HUGO написа:

Моят съвет е да отидеш първо в Ауди, може да минеш с по-нов софтуер и една адаптация на този етап! Иначе и аз имах същия проблем и минах през ремонт на мехатроника и смяна на съединители, но смятам че първо трябваше да пробвам това което те съветвам. 

Говорих с тях и тяхното мнение е същото преди да се започнат каквито и да са ремонти, още повече, че на този етап няма записани грешки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава не виждам смисъл от темата, пробвай това което ти казват и ако останат проблемите можеш да се допиташ тук, так ще си и по-полезен и с повече опит по въпроса. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре така ще направя. Само ми е интересно ако се стигне до ремонт, горе долу някаква цена? Както казваш ти си минал през това и имаш някаква представа.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От опита с мойта талига грешки никакви не е записвала и няма да запише за механичен проблем трябва много да е издънена кутията че да дига грешки и да влиза в авариен режим,иначе ремонта около 5 бона пълна ревизия на кутията с оригинални части....

И аз започнах със смяна софтуер и адаптаций но промяна само за кратко...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я правя ще е само с оригинални части.

Чудя се дали може да се е скапал само level сензора или само съединителя.

Днес се чух с Мишо и според него с нов софт и адаптация няма да се оправи механичен проблем. Той ми каза, че ако се прави нещо е добре да се направи пълна ревизия, мехатроник, съединители и тн... Абе и аз не знам все ми се иска да е някаква глупост и примерно с level сензора да се приключи ама не ми се вярва ☹️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май нещата отиват на много зле, ако някой знае какво означава тази грешка ще се радвам да сподели, защото това което ми казват някои хора е че съм за нова кутия заради тая вилица ли какво е там. 

A6225528-91B1-4CDC-BE58-DB3839B2949A.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хюго, моля те кажи оправи ли се кутията след смяна на съединители и мехатроник. Питам защото ми казват, че има някакъв синхрон, който като включиш и отива към вилката и той се е прецакал и не може да се сменя защото е на кутията. Сериозно ли даде същата грешка и пишеше ли Stuck

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я моята грешка. Като приключа с всичко по тази уж толкова "здрава кутия" ще си опиша опита и преживяванията. До тогава съм ти писал на ЛС какво е до момента.

viber image.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно съм приключил с ремонта, но още доизчиствам това което последно остана и ти бях сподели от 3-та към 2-ра при определени условия да има едно почукване с леко придърпване и последното което не съм ти казвал е, че ме пратиха в Ауди за нова адаптация и нов софт. на кутията и сега пак тествам. Какво да ти кажа да не ти идва на главата това с кутията, ще ти разправям като се видим с подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че дори и да прежалиш парите за ремонт, няма кой да го направи и да даде гаранция, че всичко ще е наред. Не говориме за нова кутия от Порше разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нов мехатроник и съединител защо да няма кой и да не станат нещата ?

Отделно Мишо ти е на 1000км., отиваш на разходка и си взимаш колата направена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем да се отиде до Мишо и без това ще се видим, но проблема е друг според него. При тази грешка която имам той доста подробно ми обясни какво се е получило с вилката и синхрона и смяна на мехатроник или съединители може да оправят много за кратко проблема. Така, че като имам кутия тогава се разбрахме да отида. 

Между другото аз все пак търся и друго решение на проблема и съм готов на предложения, само да има гаранция! 

Поздрави 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги оправихте ли си кутиите. Моята я правих преди 80 000 км. И сега пак се прецака и вече не знам къде да я правя. Обмислям ритуално фа я запаля  като факла. А другата седмица щях да я продавам и да взимам q7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...