tonyb Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Здравейте, появи се странен проблем при лек наклон, когато включа на R и пусна спирачката колата тръгва нормално, но след около 3-4 метра започва да вдига оборотите и спира. Трябва да включа на D и пак на R с повече газ и тръгва. Автомобила е A5 3.0 quattro 2013 г. като на 180000 е сменено маслото на s-tronica а сега е на 189000 и започна проблема преди една две седмици. Дали е мехатроник или съединител или може и двете да са? Никакви проблеми на D, нито тресе нито придърпва, нормално изрежда скоростите, единствено проблема е задната. Ако някои знае нещо ще се радвам да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 S-tronic това е положението... Съединители плюс мехатроник... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Моят съвет е да отидеш първо в Ауди, може да минеш с по-нов софтуер и една адаптация на този етап! Иначе и аз имах същия проблем и минах през ремонт на мехатроника и смяна на съединители, но смятам че първо трябваше да пробвам това което те съветвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 26 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Преди 10 часа, blavod написа: S-tronic това е положението... Съединители плюс мехатроник... Колко излиза ремонта с нови съединители и мехатроник приблизително? Преди 6 часа, HUGO написа: Моят съвет е да отидеш първо в Ауди, може да минеш с по-нов софтуер и една адаптация на този етап! Иначе и аз имах същия проблем и минах през ремонт на мехатроника и смяна на съединители, но смятам че първо трябваше да пробвам това което те съветвам. Говорих с тях и тяхното мнение е същото преди да се започнат каквито и да са ремонти, още повече, че на този етап няма записани грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Тогава не виждам смисъл от темата, пробвай това което ти казват и ако останат проблемите можеш да се допиташ тук, так ще си и по-полезен и с повече опит по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 26 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 (Редактирано) Добре така ще направя. Само ми е интересно ако се стигне до ремонт, горе долу някаква цена? Както казваш ти си минал през това и имаш някаква представа. Редактирано 27 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 От опита с мойта талига грешки никакви не е записвала и няма да запише за механичен проблем трябва много да е издънена кутията че да дига грешки и да влиза в авариен режим,иначе ремонта около 5 бона пълна ревизия на кутията с оригинални части.... И аз започнах със смяна софтуер и адаптаций но промяна само за кратко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drk Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Задължително я прави с оригинални части, аз ползвах алтернативни и в момента втори път се ремонтира кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 27 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Ако я правя ще е само с оригинални части. Чудя се дали може да се е скапал само level сензора или само съединителя. Днес се чух с Мишо и според него с нов софт и адаптация няма да се оправи механичен проблем. Той ми каза, че ако се прави нещо е добре да се направи пълна ревизия, мехатроник, съединители и тн... Абе и аз не знам все ми се иска да е някаква глупост и примерно с level сензора да се приключи ама не ми се вярва ☹️ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 4 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Май нещата отиват на много зле, ако някой знае какво означава тази грешка ще се радвам да сподели, защото това което ми казват някои хора е че съм за нова кутия заради тая вилица ли какво е там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Моята изкара същата грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) Хюго, моля те кажи оправи ли се кутията след смяна на съединители и мехатроник. Питам защото ми казват, че има някакъв синхрон, който като включиш и отива към вилката и той се е прецакал и не може да се сменя защото е на кутията. Сериозно ли даде същата грешка и пишеше ли Stuck Редактирано 5 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Ето я моята грешка. Като приключа с всичко по тази уж толкова "здрава кутия" ще си опиша опита и преживяванията. До тогава съм ти писал на ЛС какво е до момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Принципно съм приключил с ремонта, но още доизчиствам това което последно остана и ти бях сподели от 3-та към 2-ра при определени условия да има едно почукване с леко придърпване и последното което не съм ти казвал е, че ме пратиха в Ауди за нова адаптация и нов софт. на кутията и сега пак тествам. Какво да ти кажа да не ти идва на главата това с кутията, ще ти разправям като се видим с подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 7 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Оказва се, че дори и да прежалиш парите за ремонт, няма кой да го направи и да даде гаранция, че всичко ще е наред. Не говориме за нова кутия от Порше разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 С нов мехатроник и съединител защо да няма кой и да не станат нещата ? Отделно Мишо ти е на 1000км., отиваш на разходка и си взимаш колата направена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 9 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 (Редактирано) Няма проблем да се отиде до Мишо и без това ще се видим, но проблема е друг според него. При тази грешка която имам той доста подробно ми обясни какво се е получило с вилката и синхрона и смяна на мехатроник или съединители може да оправят много за кратко проблема. Така, че като имам кутия тогава се разбрахме да отида. Между другото аз все пак търся и друго решение на проблема и съм готов на предложения, само да има гаранция! Поздрави Редактирано 11 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey86 Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 Колеги оправихте ли си кутиите. Моята я правих преди 80 000 км. И сега пак се прецака и вече не знам къде да я правя. Обмислям ритуално фа я запаля като факла. А другата седмица щях да я продавам и да взимам q7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване